Web Analytics Made Easy - Statcounter

چند دیدار معوقه لیگ برتر بسکتبال زنان برگزار شد.

به گزارش ایسنا، چند دیدار معوقه لیگ برتر بسکتبال زنان در گروه‌های اول و دوم امروز (شنبه) برگزار شد.

در تنها دیدار معوقه گروه اول نامی‌نو اصفهان و پاز تهران برابر هم به میدان رفتند. نامی نو که از قبل صعود خود را به مرحله دوم مسابقات قطعی کرده بود امروز با حساب ۷۲ بر ۴۳ پیروز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در گروه دوم هم دو دیدار برگزار شد. ابتدا پالایش نفت آبادان با حساب ۷۰ بر ۵۲ نوشت افزار کنکو را شکست داد تا تنها تیم بدون باخت لیگ برتر باشد و در دومین مسابقه هم بانوان شهر گرگان ۸۴ بر ۶۴ مولتی کافه مشهد را از پیش رو برداشت‌.

تیم‌های گروه دوم در دیگر دیدارهای معوقه یکشنبه، ۵ بهمن به مصاف هم می‌روند که برنامه آن به شرح زیر است:

مولتی کافه مشهد - پالایش نفت آبادان، ساعت ۱۰ بانوان

شهرگرگان - شورا و شهرداری قزوین، ساعت ۱۲ و ۳۰ دقیقه

لینک کوتاه: asriran.com/003DU0

منبع: عصر ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۷۵۰۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جنگ در لیگ برتر حالا جذاب‌ شد!

به گزارش "ورزش سه"، آخرین بازی معوقه از رقابت‌های لیگ برتر بیست و سوم هم امروز مقابل سپاهان و ذوب‌آهن برگزار شد که طلایی پوشان با نتیجه یک بر صفر برنده آن شدند.

با برگزاری این دیدار معوقه حالا تعداد بازی‌های هر 16 تیم حاضر در مسابقات به 23 مسابقه رسیده و همه تیم‌ها در این تعداد بازی شرایط یکسانی دارند.

با یکسان سازی شرایط تیم‌ها از نظر تعداد بازی و اتمام بازی‌های معوقه، حالا رقابت در لیگ برتر جذاب‌تر خواهد شد. تیم‌های لیگ برتری حالا هرکدام 7 بازی در مسابقات دارند که در این بازی‌ها برای ارتقای جایگاه خود تمام تلاش شان را به کار خواهند کرد.

بی‌شک رقابت‌های لیگ برتر از این پس می‌تواند جذاب‌تر از قبل دنبال شود؛ رقابت در بالا و پایین جدول برای قهرمانی و بقا و حتی جنگ تیم‌های میانه جدولی برای کسب رتبه‌ای بهتر در پایان فصل می‌تواند مسابقات زیبایی را پیش روی علاقه‌مندان به فوتبال در ایران قرار بدهد.

دیگر خبرها

  • لیگ برتر بسکتبال؛ برتری شهرداری گرگان برابر مهرام
  • شهرداری گرکان اولین دیدار نیمه‌نهایی را برد
  • شهرداری گرگان مقتدرانه مهرام را شکست داد
  • شهرداری گرگان برنده نخستین دیدار برابر مهرام شد
  • لیگ برتر بسکتبال| برد شهرداری گرگان مقابل مهرام در اولین بازی نیمه نهایی
  • پیروزی خانگی شهرداری گرگان مقابل مهرام
  • سامورایی‌ها با شمشیر کند به آسیا آمدند/ شکست ژاپن برابر قرقیزستان
  • باخت بسکتبالیست های کردستانی در اولین دیدار لیگ دسته اول مردان
  • جنگ در لیگ برتر حالا جذاب‌ شد!
  • اعلام رای دیدار سپاهان اصفهان و پالایش گاز ایلام