Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، دیدارهای معوقه لیگ برتر بسکتبال بانوان امروز با برگزاری ۳ مسابقه پیگیری شد که تیم های نامی نو، پالایش نفت آبادان و بانوان شهر گرگان مقابل حریفانشان پیروز شدند.

پالایش نفت آبادان در گروه B تنها تیمی است که باخت در کارنامه ثبت نکرده است. این تیم موفق شد در بازی امروز مقابل نوشت افزار کنکو با نتیجه ۷۰ بر ۵۲ به برتری دست یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



نتایج کامل بازی های امروز به شرح زیر است:

پالایش نفت آبادان ۷۰ - نوشت افزار کنکو ۵۲

بانوان شهر گرگان ۸۴ - مولتی کافه مشهد ۶۴

نامی‌نو ۷۲ - پاز تهران ۴۳

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: بسکتبال بانوان لیگ برتر پالایش نفت آبادان نامی نو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۷۵۴۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ووشوکار پرافتخار ایران طلایی شد/موسوی بر سکوی قهرمانی ایستاد

به گزارش خبرگزاری مهر، رقابت‌های انتخابی جام‌جهانی ووشو ۲۰۲۴ از صبح روز گذشته (چهارشنبه) با حضور بیش از ۳۰۰ شرکت‌کننده از ۳۸ کشور جهان به میزبانی شهر جیانگ‌یئن در کشور چین آغاز شد و ملی‌پوشان کشورمان امروز نیز برابر حریفان خود قرار گرفتند.

در وزن ۷۰- کیلوگرم، محسن محمدسیفی پس از اینکه در دور نخست با قرعه استراحت روبه‌رو شده بود، درمرحله دوم مقابل نماینده هنگ‌کنگ به برتری دست یافت و راهی فینال شد.

ووشوکار پرافتخار ایران این بار هم موفق ظاهر شد و در دیدار نهایی حریف سخت‌کوش کره‌ای خود را شکست داد و طلای این وزن را تصاحب کرد.

‌همچنین در وزن ۷۵- کیلوگرم ساندای مردان، سهیل موسوی ملی‌پوش ایران که دیروز برابر رقیبش مراکش پیروز شده بود، امروز در نیمه نهایی حریفی از ترکیه را مغلوب کرد و راهی دیدار نهایی شد.

او در فینال با ارائه یک نمایش دلچسب مقابل ووشوکاری از چین، کشور میزبان به برتری دست یافت و مقتدرانه بر سکوی قهرمانی ایستاد.

کد خبر 6088579 سیده فرزانه شریفی

دیگر خبرها

  • ۴ مدال طلا دستاورد ووشوکاران مرد در چین
  • ووشوکار پرافتخار ایران طلایی شد/موسوی بر سکوی قهرمانی ایستاد
  • فروش بیش از ۵۵ هزار تن گوگرد در پالایشگاه گاز ایلام
  • اوقات شرعی ششم اردیبهشت ماه به افق آبادان و خرمشهر
  • پیش بینی روند افزایش دما در آبادان و خرمشهر
  • برتری دریایی و خواهران منصوریان در گام نخست
  • اوقات شرعی پنجم اردیبهشت ماه به افق آبادان و خرمشهر
  • آغاز رصد و پالایش صنایع پرخطر کرمان
  • تازه‌ترین انتصاب‌ها در شرکت ملی گاز ایران
  • اوقات شرعی چهارم اردیبهشت ماه به افق آبادان و خرمشهر