Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، «محمود فکری» پس از پایان بازی استقلال و سایپا که با شکست یک بر صفر آبی‌پوشان تهرانی به پایان رسید، اظهار داشت: می‌توانستیم برنده از زمین خارج شویم اما این اتفاق رخ نداد.

وی افزود:شاید شکست ما به عدم تمرکز بازیکنان بر می‌گردد.آنها در این مسابقه تمرکز لازم را نداشتند و نتوانستند آن چیزهایی که می‌خواستیم انجام دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرمربی استقلال خاطرنشان کرد: فرصت‌هایی که در این مسابقه به دست آوردیم از دست دادیم تا فرصت برنده‌ شدن را از دست بدهیم.

فکری تصریح کرد: فوتبال روی خوبش را به ما نشان داد، در روز که باید برنده و با امتیاز از زمین خارج می‌شدیم شکست خانگی را متحمل شدیم.

وی اظهار داشت: به تیم سایپا تبریک می‌گویم که نمایش خوبی داشت و توانست برنده از زمین خارج شود.

سرمربی استقلال درباره داوری این مسابقه اغلام کرد:عادت کرده‌ایم که داوری به ضرر استقلال باشد و سوت‌ها علیه تیم ما باشد. استقلال خیلی تنهاست و به جایی وصل نیست.

وی افزود:خیلی‌ها ناراحت هستند از اینکه استقلال به صدر جدول رسیده است و توانسته خودش را به عنوان مدعی قهرمانی مطرح کند.

فکری در پایان گفت: به خاطر تیم پرسپولیس بازی‌ها عقب افتاد اما آنها بازی‌های خودشان را انجام می‌دهند ولی ما با فاصله کمی به میدان می‌رویم و فرصت انجام تمرینات تاکتیکی را نداریم. باید تلاش را کنیم تا با مشکلاتی که داریم خود را در جمع تیم‌های بالای جدول حفظ کنیم.

برچسب‌ها محمود فکری باشگاه پرسپولیس استقلال

منبع: ایرنا

کلیدواژه: محمود فکری باشگاه پرسپولیس استقلال محمود فکری باشگاه پرسپولیس استقلال اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۷۵۴۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی پرسپولیس و دفاع از سبک بازی استقلال

به گزارش "ورزش سه"، در شرایطی که شش هفته تا پایان لیگ بیست و سوم باقی مانده، پرسپولیس و استقلال رقابت نزدیک و پیچیده خود برای رسیدن به جام قهرمانی را ادامه می‌دهند و در این بین بسیاری از هواداران پرسپولیس اعتقاد دارند که تیم آنها با ارائه نمایش بهتر، مستحق جام قهرمانی است و تیم حریف به دلیل آنچه آنها نمایش تدافعی می‌خوانند، از این شایستگی برخوردار نیست.

ویدئو: 330737

اما اوسمار نظر دیگری دارد و صحبت خود را اینطور شروع می‌کند: تیمی قهرمان می‌شود که آخر فصل بیشترین امتیاز را داشته باشد و امیدوارم این تیم پرسپولیس باشد.

او در پاسخ به این سوال که از بین دو مدعی قهرمانی کدام یک تیم بهتری هستند؟ توضیح داد: پاسخ به این سوال سخت است. فوتبال جالب است و همه آن را دوست دارند، چون روش‌های مختلف بازی دارد. ۱۰ دیگر کسی درباره بازی تیم‌ها حرف نمی‌زند و همه فقط یادشان است که کدام تیم قهرمان شده است. برای اینکه بگوییم تیمی خوب بوده، باید قهرمان شود. اگر قهرمان شویم همه از ما یاد می‌کنند و می‌گویند خوب بازی کرده و قهرمان شده است.

این سرمربی برزیلی درباره دو گانه نتیجه‌گرایی و نمایش زیبا نیز اینطور صحبت کرد: در لیگ تیمی که خوب بازی کند، توجه بیشتری جلب می‌کند و قهرمان می‌شود. در بازی‌های حذفی مهم پیروزی است اما در مجموع در فوتبال، وقتی خوب بازی کنی، برنده می‌شوی. در بلند مدت تیمی که خوب بازی کند برنده است.

اوسمار در خصوص شهرآورد نیز گفت: دربی در همه جای دنیا سخت است. ما سعی کردیم بازی‌ای همه همیشه انجام می‌‌دهیم داشته باشیم، اما در دربی احساسات خیلی دخیل است و جو تماشاگران، شرایط بازی را تغییر می‌دهد و حتی برای داوری هم سخت است. ما همه تلاش‌مان را کردیم که برنده شویم، به خصوص که بازی روی صدر جدول تاثیرگذار بود. اما الان هستیم و زنده‌ایم و تا آخر هم مبارزه می‌کنیم.

دیگر خبرها

  • داوران معروف UWW محروم شدند، برنده کشتی جنجالی عوض نشد
  • اعتراض مدیرعامل چادرملو به لغو بازی سرنوشت‌ساز
  • اشتباهات داوری به ضرر چادرملو و به سود رقیبان است
  • سرمربی پرسپولیس و دفاع از سبک بازی استقلال
  • انتقاد مدیرعامل چادرملو از اشتباهات داوری
  • اگر نمی‌خواهید صعود کنیم به خودمان بگویید!
  • خداداد عزیزی: استقلالی ها به خاطر سوءظن به پرسپولیس ناراحت و نگرانند | با احترام به یحیی، تیم اوسمار واقعا بهتر است
  • حرکت زیبای هواداران رئال مادرید؛ تشویق فرنکی دی یونگ مصدوم در برنابئو / عکس
  • دلم می‌خواهد استقلال قهرمان شود تا یک عده روسیاه شوند!
  • فتاحی: اشتباهات داوری نبود جایگاه بالاتری داشتیم