Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی گفت: ساخت مرکز خدمات جامع سلامت روستایی باباامان که از سال ۹۵ به علت کمبود اعتبارات متوقف شده بود، با پیگیری و تلاش های مضاعف و تخصیص اعتبارات مناسب مجددا از سر گرفته شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بجنورد؛ دکتر "افشین دلشاد" بیان کرد: خوشبختانه با پیگیری های صورت گرفته و اهمیت ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به مردم، ساخت این مرکز خدمات با مساحت هزار 394 متر مربع دوباره آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 


معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی افزود: تاکنون 16 میلیارد ریال اعتبار در این مرکز هزینه شده و 23 درصد پیشرفت کار داشته است.

 

 

وی میزان اعتبار مورد نیاز برای راه اندازی این مرکز را 84 میلیارد ریال اعلام کرد.

 

 

دلشاد اظهارکرد: مرکز خدمات جامع سلامت روستایی باباامان روستاهای باباامان، پیغو، چهارخروار، کوه کمر، ینگه قلعه و حمید را تحت پوشش قرار می‌دهد.

 

 

 

پایان پیام/71

منبع: شبستان

کلیدواژه: مرکز سلامت علوم پزشکی مرکز خدمات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۷۵۶۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارسال پستی دانشنامه دانش‌آموختگان علمی کاربردی

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه جامع علمی کاربردی، سعید اشرفی با اعلام این خبر افزود: در راستای ارائه خدمات مطلوب به دانش‌آموختگان، تحویل دانشنامه بدون مراجعه حضوری به واحدهای استانی از طریق دفاتر پستی دولتی سراسر کشور انجام می شود.

مدیرکل خدمات آموزشی دانشگاه جامع علمی کاربردی در ادامه اظهار داشت: بر این اساس، شخص دانش‌آموخته و یا وکیل قانونی وی می‌بایست با در دست داشتن مدارک مورد نیاز به یکی از دفاتر پستی دولتی سراسر کشور که آدرس آنها در پرتال اطلاع رسانی دانشگاه جامع علمی کاربردی در بخش اداره کل خدمات آموزشی درج شده است مراجعه نموده و پس از ارائه مستندات لازم و درج آدرس دقیق واحد استان محل تحصیل و آدرس محل سکونت، دانشنامه پایان تحصیلات خود را به صورت پستی دریافت می کند.

اشرفی تصریح کرد: این طرح در راستای اصلاح فرآیندها و تسهیل دسترسی دانش‌آموختگان دانشگاه جامع علمی کاربردی به دانشنامه پایان تحصیلات طراحی و اجرا شده است.

کد خبر 6077408

دیگر خبرها

  • ارتقا سامانه، علت وقفه در ارائه خدمات نسخه نویسی الکترونیکی
  • آذربایجان‌غربی در جمع ۱۰ استان برتر اجرای طرح پایش ملی سلامت قرار گرفت
  • کشف بیش از ۴۰ تن مواد غذایی فاسد در همدان 
  • ساخت ۴۰ هزار واحد مسکن در خراسان جنوبی آغاز شد
  • شناسایی بیماران مبتلا به تب‌مالت در این استان
  • ۴۸ مرکز تهیه و توزیع مواد غذایی متخلف در مشهد مهر و موم شد
  • اجرایی شدن طرح ارسال پستی دانشنامه دانش‌آموختگان علمی کاربردی
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری معاونت پرستاری و مرکز ملی تحقیقات بیمه سلامت
  • ارسال پستی دانشنامه دانش‌آموختگان علمی کاربردی
  • هفته سلامت فرصتی بری معرفی خدمات سلامت