Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-24@12:40:43 GMT

گل لورنتزو پلگرینی به اسپتزیا (آاس رم 4-3 اسپتزیا)

تاریخ انتشار: ۴ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۷۵۸۱۳

‍‍‍‍‍‍

گل لورنتزو پلگرینی به اسپتزیا (آاس رم 4-3 اسپتزیا).

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۷۵۸۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تا کمتر از دو ماه دیگر، غزه تمام مراحل قحطی را پشت سر می‌گذارد

جیان کارلو سیری، مدیر برنامه جهانی غذا در ژنو در خصوص ادامه محاصره غزه و همه‌گیر شدن گرسنگی گفت: «ما روز به روز به وضعیت قحطی نزدیک‌تر می‌شویم. سوءتغذیه در میان کودکان در حال گسترش است. تخمین می‌زنیم که ۳۰ درصد کودکان زیر دو سال در حال حاضر به شدت دچار سوءتغذیه شده و ۷۰ درصد از جمعیت شمال غزه با گرسنگی فاجعه بار روبرو هستند». 

به گزارش وبسایت سازمان ملل، این مقام در یکی از شدیدترین هشدار‌هایی که تا کنون صادر شده گفت: «شواهدی وجود دارد که نشان می‌دهد هر سه مرحله قحطی یعنی ناامنی غذایی، سوء تغذیه و مرگ و میر در شش هفته آینده پشت سر گذاشته خواهد شد». 

مدیر برنامه جهانی غذا گفت که بعد از ۷ ماه بمباران رژیم صهیونیستی، مردم دیگر حتی نمی‌توانند ابتدایی‌ترین نیاز‌های غذایی خود را برآورده کنند. به گفته او «آن‌ها تمام راهبرد‌های مقابله با گرسنگی مثل خوردن علوفه حیوانات و فروختن اموال برای خرید غذا را به پایان رسانده‌اند. آنها به شدت فقیر هستند و مشخصا برخی از آنان دارند از گرسنگی می‌میرند».

به گفته این مقام سازمان ملل، تنها راه برون رفت از این وضعیت آن است که در مدت زمان بسیار کوتاهی مواد غذایی به صورت روزانه وارد غزه شود.

گزارش پیشین سازمان ملل که ماه مارس منتشر شد، نشان می‌داد احتمالا تا ماه مه غزه وارد دوره قحطی خواهد شد. گفته می‌شود احتمالا قحطی تا ماه ژوئیه در سراسر نوار غزه گسترش خواهد یافت. 

پیش از این، دفتر رسانه‌ای دولتی غزه اعلام کرده بود که رژیم صهیونیستی به طور گسترده‌ای مانع ورود کمک‌ها به نوار غزه می‌شود و آمار‌هایی که از ورود کامیون‌های کمکی به غزه منتشر می‌کند، «جعلی» است.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل بین‌الملل

دیگر خبرها