Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین محمود فکری پس از شکست استقلال برابر سایپا گفت: بازی خیلی خوبی بود و حیف شد در بازی که می توانستیم برنده شویم. متاسفانه شاید تمرکز لازم را نداشتیم و متاسفانه سه امتیاز را دادیم. متاسفانه زمانی که گل دریافت کردیم بچه ها به خودشان آمدند تا جبران کنند ولی شاید به دلیل عدم تمرکز یا عجله موقعیت هایی که روی دروازه حریف به وجود اوردیم را از دست دادیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: در بازی که می توانستیم برنده باشیم سه امتیاز را دادیم. شاید امروز روی بد فوتبال به ما رو کرده بود. جا دارد به تیم حریف تبریک بگویم که با ارائه بازی خوب سه امتیاز را گرفتند. بازی تمام شد و باید خودمان را سریعتر برای بازی بعدی آماده کنیم.

او درباره برنامه مسابقات و داوری گفت: داوری که عادت کردیم. اینکه همیشه به ضرر ما سوت بخورد و اشتباهات داوری به ضرر ما باشد. نمی دانیم داستان چیست و چه خبر است و چه شکلی است. تیم و باشگاه ما خیلی تنهاست و همه با کسان دیگری هستند. مثل اینکه خیلی ناراحت هستند ما در صدر جدول هستیم و این تیم بوی قهرمانی می دهد. ما تلاش می‌کنیم روند خوب را حفظ کنیم و فاصله نیندازیم.

فکری افزود: برنامه مسابقات نمی‌دانم. تیم پرسپولیس مثلا به خاطر تیم پرسپولیس بازی‌ها عقب افتاد اما الان دارد سر وقت انجام می‌دهد ولی ما باید با فاصله پنج روز بازی کنیم. هیچ فرصتی نیست که تمرینات را اجرا کنیم و برای بازی آماده شویم. متاسفانه نمی‌دانیم که به چه و کی بنالیم! امیدواریم تمام تلاشمان را بکنیم که با همه مشکلاتی که هست خودمان را بالای جدول حفظ کنیم.

میلیچ برمی گردد؟ فکری در این خصوص گفت: نمی دانم در این خصوص خبر ندارم.

کد خبر 580802 برچسب‌ها لیگ برتر فوتبال ایران باشگاه استقلال

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: لیگ برتر فوتبال ایران باشگاه استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۷۵۸۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جعفری: ناداوری نبود ملوان رقیب استقلال و پرسپولیس در کورس قهرمانی می‌شد/ سپاهان همیشه خطرناک است

رحمان جعفری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، در خصوص نتایجی که ملوان بندرانزلی در این فصل از لیگ برتر گرفته و دیدار حساسی که با سپاهان در هفته بیست و چهارم لیگ برتر دارد، اظهار کرد: این فصل توانستیم جایگاهی که ملوان در طول تاریخ داشته برگردانیم. با درایت تارتار و همدلی بچه‌ها توانستیم به این نتایج برسیم. خیلی امید داریم تا برابر سپاهان برنده شویم و گام بزرگی به سوی کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا برداریم.  

وی ادامه داد: پیش از گفته بودیم بازی به بازی پیش می‌رویم. بازی با تیم قدرتمند سپاهان جنبه ۶ امتیازی دارد و درست است که در هفته‌های اخیر نتایج خوبی نگرفته ولی سپاهان همیشه تیم خطرناکی بوده و خواهد بود، اما تلاش می‌کنیم تا به هدف خود برسیم و در نهایت بتوانیم برنده شویم و به سهمیه آسیایی نزدیک شویم.

هافبک ملوان در مورد اینکه تیمش در بازی با پرسپولیس قربانی اشتباهات داوری شد و نظرش در خصوص عملکرد داوران در دیدار‌های ملوان چیست، یادآور شد: تا زمانی که VAR به تمامی مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران نیاید مشکلات داوری به قوت خود باقی است. نمی‌توان گفت اشتباهات داوری عمدی است. به عنوان مثال در صحنه گل آفساید پرسپولیس به تیم ما، خیلی سخت بود در یک لحظه آفساید میلی‌متری را کمک داور تشخیص دهد. می‌شد اعلام آفساید کند و بعد مشخص شود آفساید نبوده است. انسان دچار اشتباه می‌شود و عمدی در آن نیست.  

جعفری افزود: تا وقتی تکنولوژی VAR وارد تمامی بازی‌های لیگ برتر فوتبال ایران نشود تهمت‌ها زده می‌شود، ولی به نظر من همه داوران ما پاک کار می‌کنند. توان آنها در همین سطحی است که شاهد آن هستیم و بیش از این نمی‌شود از داوران انتظار داشت. داوران بزرگ دنیا اشتباه می‌کنند و VAR به کمک آنها می‌آید تا قضاوت درستی داشته باشند. اگر این تکنولوژی بیاید عدالت هم به داوری ایران بازمی‌گردد، در بازی با پرسپولیس ناحقی علیه ملوان نبود و ناداوری صورت گرفت. تا آن جایی که به یاد دارم بر روی ناداوری ۷ امتیاز از دست ما خارج شده که اگر این امتیاز‌ها را داشتیم به راحتی در رده سوم جدول بودیم و حتی توان رقابت با استقلال و پرسپولیس را در کورس قهرمانی داشتیم.  

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اشتباه داور علیه استقلال چه ربطی به پرسپولیس دارد؟
  • جعفری: ناداوری نبود ملوان رقیب استقلال و پرسپولیس در کورس قهرمانی می‌شد/ سپاهان همیشه خطرناک است
  • اکبرپور: پرسپولیس نقشی در اشتباهات داوری علیه استقلال ندارد
  • صدرنشینی نفت تهران تا پایان دور ششم لیگ برتر شطرنج کشور
  • کاپیتان و ملی‌پوش اسبق: من هم اگر جای کاپیتان استقلال بودم، همان کار را می‌کردم
  • ائتلاف داوران علیه جواد نکونام ؟ | این شرافت فروختنی نیست
  • شاکی شدن یک استقلالی؛ پرسپولیس این وسط چه کاره است؟ | خطیر باعث درگیر نکونام و درویش می شود
  • استقلال هم مثل پرسپولیس معامله کرد
  • افسری: از 23 هفته لیگ یک بار هم سرمربی ما از کوره در رفته/ برابر استقلال خوزستان غایبی نداریم
  • فرمانده نکونام: روزبه نقص نداشت (عکس)