Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده سپاه ناحیه آستارا با اهدای لوح تقدیر و هدیه، از اقدام ارزشی سرمربی تیم فوتبال شهرداری بندر آستارا در راستای زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهدا قدردانی کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا، ظهر امروز(شنبه، ۴ بهمن) پیش از شروع تمرین تیم فوتبال شهرداری آستارا، فرمانده سپاه ناحیه این شهرستان به همراه شهردار، جانشین سپاه، مسئول نمایندگی ولی‌فقیه، مسئول بازرسی در مجموعه ورزشی وحدت حضور یافت و ضمن گفت‌وگو با مدیران و اعضای تیم از حرکت پسندیده پایان رافت سرمربی تیم در زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهدا تقدیر و تشکر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

«بهزاد قنبری» در این دیدار گفت: قهرمانان واقعی ما شهدا و رزمندگان هستند.

 

فرمانده سپاه ناحیه آستارا با بیان‌اینکه خانواده‌های معظم شهدا حق بسیار بزرگی بر گردن ما دارند، افزود: خانواده‌های معظم شهدا سرمایه‌های اجتماعی هستند.

 

وی با اشاره به اینکه شهدا نه تنها به ملت ایران بلکه به تمام دنیای اسلام تعلق دارند، تصریح‌کرد: شهدا جایگاه والایی نزد مردم دارند و یاد و نام آنها هرگز از خاطر ملت پاک نمی‌شود.

 

قنبری در پایان از زحمات شهردار بندر آستارا، مدیر عامل و اعضای هیات مدیره باشگاه شهرداری آستارا برای فراهم کردن زمینه‌های لازم و بسترسازی مناسب برای ایجاد فضای شور و نشاط در جامعه و افتخارآفرینی این تیم در سطح کشور و نمایش فرهنگ اسلامی و انقلابی مردم آستارا در جامعه تقدیر و تشکر کرد.

 

گفتنی است، پایان رافت سرمربی تیم شهرداری آستارا در جلسه فنی قبل از بازی هفته نهم لیگ یک تیم شهرداری آستارا مقابل آرمان گهر سیرجان دقایقی با صحبت در مورد خاطرات فوتبالی و زندگی شهید والامقام مهریار رحیمیان یاد و خاطره وی را گرامی داشت.

 

پایان پیام/163

منبع: شبستان

کلیدواژه: تیم شهرداری زنده نگهداشتن یاد شهدا قهرمانان واقعی بندر آستارا فرمانده سپاه ناحیه شهرداری آستارا سرمربی تیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۷۶۱۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای برنامه های متنوع فرهنگی بنیاد شهید در ایلام قابل تقدیر است

به گزارش خبرنگار مهر، ناصر نجفی ظهر سه شنبه در سرپرست اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام با تقدیر از فعالیت‌های اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان به خصوص در حوزه فرهنگی، افزود: خدمت به خانواده‌های شهدا افتخار بزرگی برای مدیران است، بر همین اساس از تمامی فعالیت‌های اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان حمایت خواهیم کرد.

وی تصریح کرد: هرآنچه پیشرفت و اقتدار در کشور داریم مرهون خون شهدا است، بر همین اساس خدمت به خانواده‌های شهدا جزو وظایف اصلی مدیران در استان است. معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری ایلام اضافه کرد: اتفاقات خوبی در استان ایلام در طول دولت سیزدهم مثل طرح تبدیل وضعیت ایثارگران رخ داده که نیاز است دستگاه‌های اجرایی این اقدامات را برای مردم تشریح و تبیین کنند.

نجفی افزود: از همه ادارات و دستگاه‌های اجرایی استان ایلام انتظار داریم در زمینه فرهنگ سازی در زمینه ازدواج و فرزندآوری اهتمام ویژه داشته باشند.

سرپرست اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام نیز در این دیدار با اشاره به اینکه در طول دولت سیزدهم بیش از یک هزار میلیارد تومان تسهیلات در بخش‌های مختلف به جامعه ایثارگران استان پرداخت شده است، افزود: ۱۸ درصد جمعیت استان ایلام را ایثارگران تشکیل داده است.

محمد رحیمی اضافه کرد: بیش از چهار هزار و ۵۰۰ نفر از جامعه ایثارگران در استان ایلام تبدیل وضعیت شده، همچنین آزمون استخدامی خاص فرزندان شهدا و جانبازان ۷۰ درصد با ۴۹۵ نفر ظرفیت به زودی برگزار می‌شود که ظرفیت بزرگی برای حل مشکل بیکاری فرزندان شهدا و جانبازان ۷۰ درصد است.

وی تصریح کرد: پروژه‌های مختلف عمرانی در حوزه بنیاد شهید برای خدمات رسانی به جامعه ایثارگران در سال جاری تعریف شده است.

کد خبر 6086391

دیگر خبرها

  • اجرای برنامه های متنوع فرهنگی بنیاد شهید در ایلام قابل تقدیر است
  • برگزاری کنگره ملی هزارو ۶۶شهید قوچان
  • دیدار شهردار و مدیران شهرداری کرمانشاه با فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص)+گزارش تصویری
  • کنگره ملی ۱۰۶۶ شهید قوچان در سال ۱۴۰۳ برگزار می‌شود
  • دیدار مسئولان شهرستان آستارا با فرمانده سپاه شهرستان
  • بیش از ۳ هزار دانش‌آموز در طرح تربیتی سپاه شرکت کردند
  • اهدای گل به حافظان امنیت در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی چالدران
  • عملیات «وعده صادق» مصداق بارز وعده الهی است
  • بهره‌برداری از طرح‌های عمرانی محله خلجان تا پایان نیمه نخست ۱۴۰۳
  • سپاه منادی آزادی و عدالت خواهی است