Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدمهدی فروردین در گفت و گو با خبرنگار فارس در فیروزآباد اظهار داشت : شهرستان فیروزآباد با وجود قدمت تاریخی و فرهنگی دو هزار ساله،  دچار کاستی‌های فراوان بوده و خدمات کمتری در این شهرستان ارائه شده است.

وی ادامه داد: این شهرستان با دارا بودن ۱۰۷ اثر ثبت ملی و ۵ اثر ثبت جهانی که می‌توان گفت نیمی از آثار ثبت جهانی استان فارس در این شهرستان واقع شده موزه آثار باستانی ندارد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: فیروزآباد با ظرفیت تاریخی و گردشگری از مهم‌ترین شهرستانهای گردشگری کشور بوده اما مورد بی‌توجهی قرار گرفته است.

فروردین افزود: شهرستان فیروزآباد با جمعیت بیش از ۱۲۵ هزار نفر و با توجه به این که یکی از قطب‌های درمانی استان فارس به حساب می آید، مرکز انتقال خون ندارد که معضل بزرگی برای این شهر که شهرستان‌های همجوار خود را پوشش می‌دهد، به شمار می‌آید.

نماینده مردم شهرستان‌های فیروزآباد، قیروکارزین و فراشبند با اشاره به اینکه آموزش به صورت مجازی ارائه می‌شود، بیان داشت: با توجه به دوره کرونایی و آموزش‌های مجازی دانش آموزان، انتظار می‌رود شرکت مخابرات خدمات اینترنت و پهنای باند را در روستاها و عشایر پوشش دهد تا روستایی و عشایر از تحصیل باز نمانند.

انتهای پیام/س

منبع: فارس

کلیدواژه: قیروکارزین و فراشبند محمدمهدی فروردین قیروکارزین و فراشبند موزه آثار باستانی مرکز انتقال خون قدمت تاریخی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۷۶۴۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجموعه‌ای فرهنگی با رنگ و بوی دفاع مقدس در یزد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان یزد مکانی که گوشه‌ای از رشادت‌های رزمندگان اسلام در هشت سال جنگ تحمیلی را روایت می‌کند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان گفت: در این مرکز مناطق عملیاتی و حماسه آفرینی دلاورمردان ایران اسلامی در قالب ماکت و بازسازی صحنه به تصویر کشیده شده است.

سرهنگ زارع ادامه داد: این موزه در مساحتی بالغ بر ۲۰ هزار متر مربع و در ۴ بخش طراحی شده که تصاویر ۴ هزار شهید استان نیز روی آیینه خودنمایی می‌کند.

وی ادامه داد: این فضای مناسب فرصتی است تا نسل نوجوان و جوان جامعه با فداکاری و جانفشانی رزمندگان در دوران دفاع مقدس آشنا شوند و از آنها الگو بگیرند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان خاطرنشان کرد: علاقه‌مندان برای بازدید از این موزه می‌توانند صبح‌ها از ساعت ۹ تا ۱۲ و عصر‌ها نیز از ساعت ۱۷ تا ۲۱ به این مرکز فرهنگی واقع خیابان شهید تیمسار فلاحی، جنب پارک آزادگان مراجعه کنند.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • رهاسازی چاه عمیق بدون حفاظ در مجموعه باستانی گورستان سیراف + فیلم
  • استان فارس اصلی‌ترین کانون تمدنی ایران فرهنگی است
  • مجموعه‌ای فرهنگی با رنگ و بوی دفاع مقدس در یزد
  • رونمایی از سند مجموعه جهانی تخت جمشید
  • بازدید از آثار تاریخی زنجان به مناسبت روز جهانی بناها رایگان است
  • نمایش آثار آیینی محوطه‌های باستانی در اردبیل
  • بنا‌های تاریخی قوت گردشگری گیلان است
  • یادگارهای آیینی محوطه‌های باستانی اردبیل به نمایش گذاشته می‌شود
  • آغاز ساخت دبستان خیرساز در شهرستان مهر
  • فیروزآباد رکورد دار بارندگی در فارس