Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کرمان رییس مجمع نمایندگان استان کرمان گفت: امسال برای نخستین بار دیوان محاسبات تفریغ بودجه را زودتر به مجلس آورد و نمایندگان در جریان عملکرد دستگاه ها قرار گرفتند و متاسفانه گزارش دیوان بدتر از مطالب مطرح شده در جلسه امشب است.

"شهباز حسن پور" امشب چهارم بهمن ماه در جلسه شورای توسعه و برنامه ریزی استان کرمان با اشاره اینکه درخواست داریم در طرح آمایش آموزش های پودمانی لحاظ شود، اظهار کرد: مجلس مهلت جذب اسناد خزانه را تمدید نمی کند زیرا امسال برای نخستین بار دیوان محاسبات تفریغ بودجه را زودتر به مجلس آورد و نمایندگان در جریان عملکرد دستگاه ها قرار گرفتند و متاسفانه گزارش دیوان بدتر از مطالب مطرح شده امروز است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به برخی موانع در مسیر کار دستگاه های اجرایی افزود: پذیرفتنی نیست که یک اداره 9 مرتبه مناقصه برگزار کند و باید بعد از سه مرحله، ترک تشریفات گذاشته و مشکل حل شود.

حسن پور تصریح کرد: دولت قصد دارد پروژه های نیمه تمام را تا خردادماه به اتمام برساند و ظرفیت ارزشمندی است که درخواست داریم در استان کرمان تعداد پروژه های نیمه تمام مشخص و پیگیری شود.

نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس با اشاره به ظرفیت و توانائی نمایندگان استان کرمان در مجلس بیان کرد: استان های دیگر از ظرفیت رییس کمیسیون اقتصادی برای ماده ۵۶ استفاده می کنند.

وی افزود: هفته آینده نمایندگان و استاندار کرمان ملاقاتی با معاون اول رئیس جمهور دارند که باید پروژه ها مهیا شود تا در صورت لزوم مصوبه بگیرد.

حسن پور با اشاره به سفر رییس سازمان برنامه و بودجه در هفته های آینده به استان کرمان و بیان اینکه باید از این فرصت استفاده کنیم، گفت: مدیرکل آموزش و پرورش استان در گرفتن اعتبار برای تکمیل ساختمان ستادی این اداره کل خوب عمل کرده است.

رییس مجمع نمایندگان استان کرمان اظهار کرد: در استان کرمان اعتبارات تبصره ۱۹ در سال گذشته و امسال یک ریال جذب نشده که باید مدیران جدی تر پیگیر باشند.

وی در پایان گفت: مدیران باید به مناطق محروم استان توجه داشته باشند و نباید همه ی کار مدیران در مرکز استان باشد. برخی مدیران بیش از ۶ ماه است در شهرستان ها حضور نداشته اند. 

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی اسناد خزانه استان کرمان دستگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۷۶۶۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/ رئیس مجلس نمایندگان آمریکا را هو شد

حامیان فلسطین رئیس مجلس نمایندگان آمریکا را هو کردند.

دریافت 1 MB

دیگر خبرها

  • اتمام حجت معاون قضایی دادگستری کرمان پیرامون اجرای مصوبات بلا اقدام و ترک فعل‌های مدیران
  • فیلم/ رئیس مجلس نمایندگان آمریکا هو شد
  • فیلم/ رئیس مجلس نمایندگان آمریکا را هو شد
  • ۳.۵ درصد از رشد اقتصادی ایلام مربوط به بهره وری است
  • عملکرد دستگاه‌های اجرایی سیستان و بلوچستان بررسی شد
  • اهدای یک هزار سند مالکیت در دو شهرک به مردم
  • پیگیری ترک فعل دستگاه‌ها در حوزه حدنگاری کرمان
  • آماده باش کامل دستگاه‌های اداری، اجرایی و خدمت رسان در زرند
  • حد نگاری اراضی ملی سیرجان
  • ترک فعل دستگاه‌ها در حوزه حدنگاری بدون اغماض پیگیری می‌شود