Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-25@20:35:03 GMT

حریق به جان سوله نگهداری خودروهای آفرود افتاد

تاریخ انتشار: ۴ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۷۶۷۱۵

ساعت24- سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران از حریق گسترده یک سوله نگهداری خودروهای آفرود در بزرگراه آزادگان خبر داد.

جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران درباره وقوع حریق در یک سوله نگهداری خودروهای آفرود در بزرگراه آزادگان اظهار داشت: این حادثه امشب در بزرگراه آزادگان در خیابان غفاری در یک کارگاه و سوله ۴۰۰ متری تزئیناتی ۳طبقه‌ای خودرو که چندین دستگاه خودروی آفرود و صندلی این خودروها نیز در آن نگهداری می‌شد به وقوع پیوسته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: دقایقی پس از وقوع حریق نیروهای آتش نشانی از طریق تماس با سامانه ۱۲۵ همراه با تجهیزات تنفسی و تانکر آب به محل حادثه اعلام شدند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران با بیان اینکه این سوله نگهداری خودروهای آفرود کاملاً شعله‌ور شده بود، گفت: نیروهای آتش نشانی از سرایت آتش به سوله های اطراف جلوگیری کردند و خوشبختانه آتش اطفاء و این حادثه مصدومی به همراه نداشت.

منبع: فارس

منبع: ساعت24

کلیدواژه: آتش سوزی آتش نشانی حریق احمدی نژاد آتش نشانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۷۶۷۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش سوزی انبار لوازم خودرو در بلوار توس اطفا شد

به گزارش قدس خراسان به نقل از روابط عمومی آتش نشانی مشهد، آتشیار دوم وحید شادی در تشریح جزئیات این حادثه اظهار کرد: ساعت ۲:۴۴ دقیقه بامداد امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ماه، حریق در یک انبار لوازم استوک خودرو به مرکز فرماندهی اعلام شد و بلافاصله ۱۶ آتش نشان به همراه ۶ خودروی اطفاء حریق از ایستگاه‌های ۱۴، ۳۵ و ۵۳  به محل حادثه واقع در توس ۷۵ اعزام شدند. 

افسر نگهبان آتش نشانی مشهد افزود: همکاران پس از حضور در محل بلافاصله عملیات اطفا را آغاز و حریق را کنترل کردند. 

وی با بیان اینکه این حادثه خوشبختانه مصدومی نداشته است، ساعت پایان این عملیات را ۳:۱۹ دقیقه بامداد اعلام کرد و اظهار نظر در خصوص علت دقیق حادثه را منوط به بررسی‌های کارشناسی دانست. 

دیگر خبرها

  • آتش سوزی در یک مدرسه دخترانه
  • آتش سوزی انبار لوازم خودرو در بلوار توس اطفا شد
  • نتایج بررسی آتش‌سوزی خیابان شهید انصاری قزوین چه بود؟
  • نجات ۲۳ نفر در حادثه آتش‌سوزی آپارتمان ۶ طبقه در قم
  • نجات جان ۲۳ نفر در حادثه آتش‌سوزی آپارتمان ۶ طبقه در قم/مصدومیت آتش‌نشان قمی
  • آتش سوزی مهیب در یک واحد صنعتی شهرک شکوهیه قم
  • حریق منزل مسکونی در بولوار شهید چراغچی مشهد مقدس اطفا شد 
  • حریق منزل مسکونی در بلوار چراغچی اطفا شد 
  • حریق در واحد تولیدی شهرک صنعتی شکوهیه قم ‌+ تصویر
  • آتش سوزی بزرگ انبار گوگرد در مشهد