Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-18@06:19:36 GMT

پیروزی تراکتور مقابل گل‌گهر با فوتبال اقتصادی

تاریخ انتشار: ۴ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۷۶۷۴۲

پیروزی تراکتور مقابل گل‌گهر با فوتبال اقتصادی

تیم فوتبال تراکتور با دو ضربه در چارچوب موفق شد تیم فوتبال گل‌ گهر را که 7 مرتبه به چارچوب دروازه اخباری و سپس فرعباسی شوتزنی کرده بود را شکست دهد.

به گزارش "ورزش سه"، باخت نزدیک مقابل تراکتور از آن شکست های برای امیرقلعه نویی به شمار می رود که یکبار دیگر شاهد نمایش خوبی از تیمش بود ولی بازیکنان این تیم در زدن ضربات نهایی دقت مناسبی نداشتند و در پایان سه امتیاز به تیم حریف رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به همین دلیل هم بود که مربی این تیم در نشست خبری پس از بازی تاکید داشت که شکل گرفتن ذهنیت پیروزی در بازیکنان گل گهر هنوز به زمان نیاز دارد.


بازیکنان گل گهر در دیدار برابر تراکتور، 430 مرتبه به هم پاس دادند و در سوی مقابل این آمار در تیم تراکتور 354 پاس بود. این البته تنها آماری نیست که آبی پوشان سیرجان در آن عملکرد بهتری داشتند و در ایجاد موقعیت یا شانس گلزنی نیز برتری محسوسی بر حریف داشتند.


مروری بر شوت های به دروازه که برای گل گهر 13 شوت و 7 شوت در قاب دروازه بود، نشان دهنده موقعیت های زیادی است که در بازی از سوی میزبان خلق شد، ولی درنهایت این تیم میهمان بود که توانست از 7 شوتی که به دروازه زد، تنها 2 شوت را در قاب دروازه حقیقی قرار دهد؛ 2 شوتی که از خط دروازه عبور کرد و مسعود شجاعی و تیمش را برنده مصاف حساس برابر گل گهر لقب داد.

تراکتور گل گهرسیرجان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تراکتور گل گهرسیرجان گل گهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۷۶۷۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استارت آقای تاکتیک‌دان با پیروزی در جام ملت‌ها

به گزارش ورزش سه، در یکی از حساس‌ترین دیدارهای مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا 2024، تیم‌های ملی ازبکستان و استرالیا از بخت‌های قهرمانی رقابت‌ها، نمایش شطرنج‌واری را در ورزشگاه بانکوک آرنا داشتند که در پایان شاگردان وناسیو لوپز با کامبک خود، نخستین جدال‌شان را با پیروزی پشت سر گذاشتند. این دیدار با برتری مطلق تیم ملی ازبکستان نسبت به تیم پنج رنکینگ آسیا، در مالکیت توپ و موقعیت‌های خطرناک به جریان افتاد و علی‌رغم اینکه مردان لوپز، تیم ملی استرلیا را در نیمه خودی مچاله کرده بودند، اما موفق نشدند از دفاع جانانه حریف عبور کنند.

ازبکستان، دریادلانه به سوی دروازه استرالیا هجوم آورد و از اعتماد بنفس بالایی برخوردار بودند، اما این کانگروها هستند که توسط گرانت لیچ دقیقه شش به گل رسیدند و شرایط بازی را به کلی تغییر دادند. در اواخر نیمه اول، گزند حملات ازبکستان بر روی دروازه استرلیا شدت گرفت که بادولاتا دروازه‌بان استرالیا نسبت به ضربات بازیکنان ازبک، موفق‌تر عمل کرد تا نیمه نخست با پیروزی کانگرو ها به پایان برسد.

نیمه مربیان به وناسیوی بزرگ تعلق داشت. ازبکستان بازی را هدفمند آغاز کرد و عثمانوف تنها به یک دقیقه زمان نیاز داشت تا اولین گل میزبان جام جهانی را به ثمر برساند. با ترکیدن حباب دفاعی استرالیا، ازبک‌ها باری دیگر توسط رحمتوف به گل دوم دست یافتند تا در کمتر ۱۰۰ ثانیه، نتیجه واگذار کرده را به سود خود برگردانند.

در دقیقه 36، تولکینوف با یک حرکت زیبا و با دریبل زدن بازیکن استرالیایی، یک گل دیگر را برای رحمتوف ساخت و این بازیکن، اولین بریس مسابقات را با به ثمر رساندن سومین گل ازبکستان، به نام خود ثبت نمود.

پس دریافت این گل، مایلز داونی سرمربی استرالیا تایم استراحت گرفت و یک دقیقه بعد با پاس معرکه‌ای که تایلرگارنر برای اسکات روگان ارسال کرد، روگان موفق شد اختلاف را به یک گل کاهش بدهد، اما نتوانست مانع از شکست استرالیایی‌ها شود تا این بازی با نتیجه سه بر دو به سود ازبک‌ها پایان یابد.

* تیم ملی فوتسال ازبکستان در جریان بازی، فارغ از هر نتیجه‌ای، توسط دروازه‌بانش به سیستم پاورپلی روی آورد و این تاکتیک، استرالیا را به شدت آزار داد.

*جردن گوئریرو، ستاره استرالیا به دلیل مصدومیت در همان دقیقه اول، مجبور به ترک زمین شد.

* در دیگر دیدار این گروه و از 17:30، تیم ملی عربستان به مصاف عراق می‌رود.

دیگر خبرها

  • سرمربی العین: ماموریت ما مقابل الهلال تمام نشده است
  • روزی که نباشم هواداران تشویقم می‌کنند/ با وجود پیروزی مقابل ذوب‌آهن مانند بازنده‌ها بودیم
  • استارت آقای تاکتیک‌دان با پیروزی در جام ملت‌ها
  • جشن بازیکنان دورتموند در مقابل دیوار زرد ورزشگاه سیگنال ایدونا پارک پس از کسب پیروزی مقابل اتلتیکو مادرید / فیلم
  • جشن بازیکنان دورتموند در رختکن پس از پیروزی مقابل اتلتیکو مادرید و صعود به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا / فیلم
  • تشکر بازیکنان پاری سن ژرمن از هواداران خود در ورزشگاه پس از پیروزی مقابل بارسلونا در اسپانیا / فیلم
  • پیروزی مس کرمان برابر شهرداری آستارا در لیگ یک فوتبال
  • پیروزی و تساوی نمایندگان فوتبال فارس مقابل رقبا
  • خداحافظی خمس با بازیکنان تراکتور
  • اصرار عجیب دروازه‌بانی که ۴ گل خورد | خوب شد سفید پوشیدی!