Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، قاسم سلیمانی دشتکی شامگاه شنبه در نشست بررسی مسایل و مشکلات تعدیل نیروهای شرکت آریان تجارت که با حضور مدیران عامل پتروشیمی و پالایشگاه گاز و نماینده کارگران برگزار شد، اظهار است: تمام توان خود را در راستای جلوگیری از تعدیل نیرو در این استان بکار خواهیم گرفت و در تلاش هستیم که با ایجاد سرمایه گذاری در ایلام و تعریف طرح ها و پروژه ها برای توسعه و اشتغال کارهای بزرگ و ارزشمندی را به انجام برسانیم .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی یادآورشد: با افتتاح و اتمام طرح ها شاهد برخی تعدیل نیروها هستیم که در این زمینه تمام توان خود را برای حفظ و یا جابجایی این نیروها بکار خواهیم گرفت.

استاندار ایلام گفت: بطور معمول با به اتمام رسیدن برخی طرح ها و پروژه های مهم استان تعدادی از نیروها در آستانه تعدیل قرار می گیرند که در این زمینه از تمامی ظرفیت‌ها برای فعال سازی و تحرک بخشی به کمیسیون‌ها و کارگروه‌های مختلف نظیر کمیسیون کارگری استفاده کرده و در این زمینه نیز تلاش های بسیار خوبی در راستای جابجایی، جذب و در نهایت کاهش تعدیل نیروها انجام شده است.

سلیمانی دشتکی با تاکید بر حضور بخش خصوصی در ایجاد سرمایه گذاری استان اضافه کرد: برنامه های راهبردی و مهم استان، فراهم ساختن زمینه حضور سرمایه‌گذاران در ایلام است و در این راستا همه دستگاه ها موظف به همکاری هستند.

وی تاکید کرد: در سازوکاری که برای سرمایه گذاری تعریف شده، دولت نه تنها رقیب بخش خصوصی نیست بلکه در راستای تقویت این حوزه وارد عمل می شود.

سلیمانی دشتکی در خصوص تعدیل برخی از نیروهای شرکت آریان تجارت نیز افزود: همه باید به فکر راهکاری باشیم تا این افراد بیکار و سرگردان نشوند. 

استاندار ایلام در ادامه از سازمان تامین اجتماعی استان خواست: برای ایجاد تمهیدات لازم در خصوص بیمه بیکاری نیروهای تعدیل شده اقدامات لازم اتخاذ شود.

وی اضافه کرد: برای رفع این مشکل با همکاری نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی تلاش خواهیم کرد که از طریق حوزه بین الملل و کسب و کار وزارت نفت برای ایجاد خوراک مورد نیاز شرکت آریان تجارت مذاکره کنیم که این کارخانه به کار خود ادامه دهد و فرصت بکارگیری نیروها در جایی دیگر حاصل شود.

سلیمانی دشتکی افزود: همچنین تلاش می شود با مدیرعامل شرکت مربوطه، نماینده پتروشیمی و نماینده کارگران در ارتباط با موضوع مورد بحث موارد پیش رو بحث و بررسی شود و راهکاری برای رفع این مشکل ایجاد شود.

به گزارش ایرنا، استاندار ایلام در نشستی دیگر که با حضور مدیرعامل پالایشگاه و پتروشیمی ایلام و همچنین دستگاه های ذیربط برگزار شد، به بررسی وضعیت انتقال آب سد شهدای ایلام (گلال) به پتروشیمی و پالایشگاه گاز ایلام پرداخت.

برچسب‌ها استانداری ایلام ایلام گفت و گوی دولت و بخش خصوصی بیکاری اشتغال پایدار

منبع: ایرنا

کلیدواژه: استانداری ایلام ایلام گفت و گوی دولت و بخش خصوصی استانداری ایلام ایلام گفت و گوی دولت و بخش خصوصی بیکاری اشتغال پایدار اخبار کنکور سلیمانی دشتکی سرمایه گذاری بخش خصوصی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۷۶۷۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اطلس سرمایه‌گذاری زمینه جذب سرمایه گذاران در ایلام را تسهیل می‌کند

سعید رشنوادی اظهار کرد: اطلس سرمایه گذاری، ظرفیت‌های موجود استان را در بخش‌های مختلف معرفی و امکان جانمایی دقیق و آسان اراضی و مناطق قابل واگذاری به سرمایه گذاران را فراهم می‌کند.

وی افزود: این اطلس سرمایه گذاری، به عنوان یک ابزار جامع و کاربردی، اطلاعات ارزشمندی را در اختیار سرمایه گذاران قرار می‌دهد.

مدیرکل اقتصادی و دارایی استان ایلام ادامه داد: سرمایه‌گذاران به واسطه این اطلس به اطلاعات مربوط به جاده، سد، شبکه توزیع برق، گاز، فاضلاب، واحد‌های صنعتی، امکانات بهداشتی و آموزشی، ظرفیت‌های طبیعی، جاذبه‌های گردشگری و دیگر زیرساخت‌ها دسترسی خواهند داشت.

وی در خصوص مزایای اطلس سرمایه‌گذاری استان توضیح داد: شفافیت اطلاعات و ارائه اطلاعات دقیق و به روز به سرمایه‌گذاران، کاهش ریسک سرمایه‌گذاری به منظور آگاهی سرمایه‌گذاران از شرایط و الزامات هر منطقه قبل از سرمایه گذاری، صرفه‌جویی در زمان و هزینه و همچنین تسهیل در فرآیند انتخاب محل مناسب برای سرمایه گذاری، جذب سرمایه گذاری هدفمند با هدف هدایت سرمایه گذاری‌ها به سمت بخش‌های اولویت دار از جمله مهم‌ترین مزایای این اطلس است.

رشنوادی با بیان اینکه فاز اول اطلس سرمایه‌گذاری سال گذشته و با معرفی اهم ظرفیت‌های سرمایه گذاری در استان رونمایی شد، در مورد فاز دوم این اطلس هم، گفت: در فاز دوم این پروژه، فرصت‌ها و ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری استان به تفصیل مشخص و به همراه نقشه و utm در دسترس متقاضیان قرار خواهد گرفت و این امر به سرمایه‌گذاران کمک می‌کند تا طرح مورد نظر خود را در منطقه‌ای مناسب و با توجیه اقتصادی بالا اجرا کنند.

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان ایلام ایلام

دیگر خبرها

  • پیام تقدیر استاندار سابق از مردم مازندران
  • زمینه مشارکت مردم برای سرمایه‌گذاری در لرستان فراهم شود
  • تأکید وزیر کشور برای زمینه سازی مشارکت مردم در سرمایه گذاری
  • دولت از بخش خصوصی حمایت کند/ تعویق ۸ ماهه مطالبات واردکنندگان برنج
  • وزیر امور اقتصاد و دارایی: پرسپولیس به کنسرسیومی از بانک ها واگذار شد
  • اطلس سرمایه‌گذاری زمینه جذب سرمایه گذاران در ایلام را تسهیل می‌کند
  • پرداخت هزینه حمل و نقل به گندم‌کاران کشت قراردادی در ایلام
  • عجیب، اما واقعی؛ دولت پرسپولیس و استقلال را قسطی فروخت
  • وزیر اقتصاد: سرخابی‌ها قسطی فروش رفتند
  • عجیب، اما واقعی؛ پرسپولیس و استقلال قسطی فروخته شد