Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدعلی پردل، از رزمندگان هشت سال دفاع مقدس که رنج هفت سال اسیری در آن دوران را هم متحمل شده و پس از سال‌ها مجاهدت در میدان رزم و دفاع از وطن، با تشویق سردار دل‌ها « حاج قاسم سلیمانی » امروز مرزهای نبرد را در عرصه اقتصادی دیده و به جهاد در این میدان آمده است، در بیان یکی از خاطراتش در مورد حاج قاسم اظهار داشت: «صبح زود از دفتر فرماندهی تماس گرفتند و گفتند که امروز ظهر سردار سلیمانی برای بازدید از منطقه به پادگان شما می‌آید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سریع از اتاق فرماندهی بیرون آمدم و دستور دادم تمام نیروها مشغول مرتب کردن پادگان شوند.

این بازدید برای من حیاتی بود و نمی‌خواستم مقابل سردار سرافکنده شوم. ساعت حوالی ظهر بود و گرما نیروها را اذیت می‌کرد؛ آنقدر هوا گرم بود که باعث شد چند نفر غش کنند. صدای بالگردی که از دور به سمت ما می‌آمد هر لحظه نزدیک‌تر می‌شد. سریع پشت بلندگو اعلام کردم که تمام نیروها به خط شوند.

در عرض چند دقیقه نیروها به خط شدند و شکل زیبایی به خود گرفتند. بالگردی که حامل سردار بود بالای سر نیروها قرار گرفت و مشغول فرود در فاصله چند متری نیروها شد. ذرات گرد و غبار فضای بیابان را پر کرد و لباس بچه‌ها سرتاپا خاکی شد. نیروها برای اینکه گرد و غبار داخل چشم‌شان نرود دست روی چشمشان گذاشتند و منتظر خاموش شدن ملخ‌های بالگرد شدند.

بعد از چند دقیقه فضا به آرامش خود برگشت و همه دست از چشمانشان برداشتند. همه آرایش نظامی گرفته بودیم تا سردار را ببینیم، اما با گذر پنج دقیقه کسی از بالگرد پیاده نشد. سراغ بالگرد رفتیم، اما به جز خلبان کسی در بالگرد نبود. به خلبان گفتم سردار سلیمانی نیامدند؟ گفت آمده‌اند! نگاهی دور و اطرافم انداختم. داخل محوطه نزدیک بالگرد فقط آشپزخانه قرار داشت که محل ناهار و شام سربازها بود، با خود گفتم شاید آنجا رفته.

وارد آشپزخانه شدم که دیدم سردار روی نیمکتی نشسته و با آشپز صحبت می‌کند. نگاهش که به من افتاد از جا برخاست. گفتم سردارکجا رفتید؟ ما به استقبال شما آمدیم! سردار نگاهی به سربازان داخل محوطه کرد و گفت من به اینجا آمدم تا این کار دوباره تکرار نشود! چرا سربازها را اذیت کردید و باعث شدید گرد و خاک وجودشان را بگیرد؟.

از سردار عذرخواهی کردم و گفتم این بار را بزرگواری کنید دیگر تکرار نمی‌شود. سردار از آشپزخانه بیرون آمد و داخل محوطه رفت. انگار آمده بود تا درس تازه از فرماندهی به من بدهد.

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: حاج قاسم سلیمانی هشت سال دفاع مقدس سربازان فرماندهان حاج قاسم سلیمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۷۶۸۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آبگرفتگی در عمده مناطق اهواز رفع شده است

معاون عمرانی استاندار خوزستان گفت: بخش‌های مختلف شهر اهواز از نظر دفع آب‌های سطحی کار به اتمام رسیده و اندک مناطق باقی مانده نیز به زودی انجام می شود. - اخبار استانها -

محمد خانچی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اهواز، اظهار داشت: الحمدالله شاهد بارش رحمت الهی در کل استان بودیم که باعث خوشحالی مردم شد. در اهواز به خاطر شدت و حجم  بارش در بازه زمان کوتاه موجب شد در برخی محلات شهر، شاهد تجمع آب باشیم.

وی با اشاره به شدت و حجم بالای بارندگی در اهواز گفت: این حجم بالا سبب شد فرصت تخلیه را به ایستگاه‌های سطح شهر ندهد، همچنین بارش شب گذشته و پر بودن آب راه‌ها مزیدی برعلت شد تا شاهد آبگرفتی باشیم.

معاون استاندار افزود: از شب گذشته جلسه هماهنگی و تقسیم کار با حضور استاندار محترم در شهرداری اهواز برگزار شد و از طرفی نیازها جمع آوری و امکانات صنایع و نیروهای انسانی دستگاهای خدمات رسانی و نیروهای بسیج هماهنگ و آماده باش اعلام شد.

خانچی بیان داشت: در سایر نقاط استان مشکل خاصی نبود فقط به دلیل وزش شدید باد و رعد برق قطع درختان و افتادن تیره برق در ایذه، برق و آب بخشی مناطق قطع شد که سریعا مورد پیگیری قرار گرفت.

وی با اشاره به تلاش جهادی نیروها گفت: همه پای کار بودند و در حال حاضر هم آب در اکثر مناطق جمع شده و فقط برخی مناطق که ته خط و پایین دست بودند آب هست که در تلاش هستیم به زودی آب جمع شود.

معاون استاندار خوزستان گفت: ماندآب نسبت به گذشته از لحاظ شدت بارش و ساعت ماندگاری قابل قیاس نیست.

وی درباره وضعیت راه‌های بین شهری گفت: ریزش مقطعی جاده داشتیم که آوار برداری شد. جاده برخی روستاهای اندیکا و ایذه و سردشت دزفول در بخش‌های کوهستانی مسدود شده که نیروها در حال بازگشایی مسیر هستند.

خانچی با تشکر از حضور موثر نیروها و دستگاه ها و صنایع در ایام عید برای کمک به مردم گفت: در مجموع در این دو روز بیش از 510 خانوار توسط هلال احمر امداد رسانی شده است که علاوه بر این مسأله اسکان مسافران نوروزی نیز در اولویت داریم و در جبهه های مختلف نیروها پای کار هستند که آبگرفتگی سریعآ رفع شود.
انتهای پیام/341

دیگر خبرها

  • تشریح مشوق‌های قانونی سربازان وظیفه از زبان معاون فراجا | جزئیات کسر خدمت و معافیت ها
  • پخت بیش از یک هزار غذای اطعام مهدوی در اندیمشکی 
  • گلستان از امن ترین استان های کشور است/تشریح مشوق های قانونی برای سربازان وظیفه
  • سی و ششمین سالگردشهادت سردار املاکی
  • روحانی: تمام وزرا را بدون استثنا با رهبری چک کردم | سردار سلیمانی درخواست وزیر دفاع سپاهی کرد
  • روحانی: رهبری موافق وزارت ظریف بودند /جلسه با فرماندهان سپاه برای صلح و صفا بود /سردار سلیمانی درخواست کرد وزیر دفاع سپاهی باشد
  • آغاز عملیات اجرایی پتروپالایشگاه شهید سلیمانی و راه‌اندازی ۲ پروژه پالایشی در ۱۴۰۳/ افزایش ۷ درصدی تولید بنزین در سالی که گذشت
  • رشد ۷ درصدی تولید بنزین در ۱۴۰۲/ ساخت پتروپالایشگاه شهید سلیمانی امسال آغاز می‌شود
  • آغاز عملیات پتروپالایشگاه شهید سلیمانی و راه‌اندازی ۲ پروژه پالایشی در ۱۴۰۳/ افزایش ۷ درصدی تولید بنزین در سالی که گذشت
  • آبگرفتگی در عمده مناطق اهواز رفع شده است