Web Analytics Made Easy - Statcounter

پزشک معالج دو بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال کشورمان تاکید کرد هیچ مشکل و کمبودی در زمینه داروهای کرونا وجود ندارد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، محمدرضا هاشمیان پزشک معالج میناوند و انصاریان اظهارداشت: گزارش های منتشر شده درباره تامین دارو کذب است و هیچ نقص و کمبودی در زمینه داروهای درمانی کرونا نداریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی درباره آخرین وضعیت این دو ملی پوش سابق تصریح کرد: میناوند نسبت به روز گذشته بهتر است. امیدوارم تا 48 ساعت آینده شرایط  بهتر شود. میناوند حداقل تا 10 روز تحت شرایط کنونی باید باقی بماند . انصاریان نیز اکنون با کمک دستگاه غیر تهاجمی در حال طی کردن درمان است.

انتهای پیام/ 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: پرسپولیس مهرداد میناوند پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۷۶۸۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمبودی در عرضه مرغ ایام نوروز و ماه رمضان نداریم

علی ابراهیمی مدیرعامل اتحادیه مرغداران گوشتی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان گفت: با توجه به جوجه ریزی‌های اخیر نه تنها کمبودی در عرضه مرغ در ایام عید و ماه رمضان نداریم، بلکه تا اردیبهشت ماه مازاد تولید داریم که برای جلوگیری از زیان مرغداران باید از سطح بازار جمع آوری شود.

به گفته او، براساس ابلاغیه وزارت جهاد قیمت خرید حمایتی هرکیلو مرغ زنده ۵۸ هزارتومان است، درحالیکه قیمت تمام شده بالای ۶۰ هزارتومان است و بعضا ۵۴ تا ۵۶ هزارتومان هم در بازار فروخته می شود.

ابراهیمی ادامه داد: با توجه به آنکه مردم بخشی از مرغ فروردین را در اسفندماه انجام می‌دهند، از این رو ۱۴۰ میلیون قطعه جوجه‌ریزی در اسفند انجام گرفت که این میزان کاملا جوابگوی نیاز کشور است.

مدیرعامل اتحادیه مرغداران گوشتی با تاکید بر جمع آوری روزانه هزارتن مرغ از سطح بازار افزود: با توجه به حجم جوجه‌ریزی‌های اخیر، جمع آوری مازاد از سطح بازار امری ضروری است تا مرغداران متحمل زیان نشوند.

او با بیان اینکه نیاز جوجه‌ریزی مرغ در ایام مختلف متفاوت است، گفت: بنابر آمار در آذرماه ۱۴۴ میلیون قطعه جوجه ریزی شد که این میزان بدون افت قیمت خریداری شد، اما اکنون با ۱۵۰ میلیون قطعه جوجه‌ریزی افت قیمت داریم. 

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی صنعت ، تجارت و کشاورزی

دیگر خبرها

  • گریه بهروز رهبری‌فرد با دیدن عکس انصاریان و میناوند (فیلم)
  • توصیه‌های روزه داری و مصرف دارو‌ها
  • اجرای علی انصاریان به سبک حبیب
  • (ویدئو) آهنگ شنیدنی از علی انصاریان به سبک حبیب
  • همراهی داروخانه‌ها در عرضه شیرخشک دولتی تایید شد
  • آرامش بر بازار اقلام اساسی حاکم است
  • کمبودی در تامین سوخت جایگاه‌های استان سمنان نداریم
  • به گفته یک پزشک افراد باید در مورد فشار خون بالا چه کنند؟
  • کمبودی در عرضه مرغ ایام نوروز و ماه رمضان نداریم
  • کمبودی در عرضه بلیت ناوگان اتوبوسی نداریم