Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، تیم «پاس ناجا قم» در سومین روز این مسابقات و در دومین بازی عصر شنبه در سالن پیامبر اعظم (ص) به مصاف تیم «میعاد دشتستان» رفت و در پایان بازی حساس و نفس گیر، با نتیجه ۲۳-۲۲ به برتری رسید.

نماینده قم با پیروزی در این دیدار و شکست عصر جمعه برابر «قصر نشاط بهبهان» فردا از ساعت ۱۵ به مصاف فولاد مبارکه سپاهان اصفهان در سالن پیامبر اعظم (ص) می‌رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«مجتبی طالبی، مهدی مرادی، مهدی خانی، محمد مهدی حیدری، حسام پارسا خو، کسری جوان بخت، علیرضا یزدانی، ابوالفضل محبوبی، امیر حسین سرسنگی، نیما باقری، سعید رحمتی، روح الله کرامتی، متین متقی، امیر محمد علیزادگان، علی شیرزادی، حسام الدین لیانیان، امیر مهدی عباسی» به عنوان بازیکنان و «رضا سفیدگر» به عنوان سرمربی، «محمدامین وفایی» به عنوان مربی و «حسام خان بابایی» به عنوان سرپرست در این مسابقات برای نماینده قم نقش آفرینی می‌کنند.

مسابقات قهرمانی هندبال جوانان باشگاه‌های کشور با حضور ۲۱ تیم در ۴ گروه به میزبانی قم در ۲ سالن پیامبر اعظم و شهید حیدریان تا هشتم بهمن ماه برگزار می‌شود.

در گروه اول این مسابقات «پاسارگاد شهرکرد»، «شهدای پاکدشت»، «زنجان»، «بیجار» و «شهر سبز مهاجران» قرار دارد.

تیم‌های «شهرداری جهرم»، «درخشان کویر گرمسار»، «آکادمی اندیشه شهرکرد»، «فراز بام دهدشت» و «ملاثانی باوی» در گروه دوم قرار دارند.

«پاس ناجا قم» در گروه سوم این مسابقات با تیم‌های «فولاد سپاهان»، «قصر نشاط بهبهان»، «ثامن الحجج اراک» و «میعاد دشتستان» همگروه است.

در گروه چهارم نیز، بر خلاف سه گروه قبل که ۵ تیمه بود، با حضور ۶ تیم «کات شاهرود»، «ذغال سنگ طبس»، «تبریز»، «ذوب آهن اصفهان»، «بیر ثانیه ارومیه» و «تبسم پاسارگاد» دنبال خواهد شد.

کد خبر 5129060

منبع: مهر

کلیدواژه: قم هندبال فدراسیون هندبال اخبار ورزشی قم ویروس کرونا بارش برف خطبه های نماز جمعه آمار کرونا شیراز بوشهر گرگان کرمانشاه شیوع کرونا دهه فجر قوه قضاییه مشهد سازمان تبلیغات اسلامی شهرکرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۷۶۹۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غلامی ۲۲ بازیکن را به دومین اردوی آماده‌سازی نوجوانان دعوت کرد

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، رقابت‌های والیبال قهرمانی زیر ۱۸ سال پسر آسیا از ۷ تا ۱۴ مرداد در بحرین برگزار خواهد شد.   در قرعه‌کشی این رقابت‌ها، ایران در گروه C مرحله مقدماتی با چین، تیم دوم غرب آسیا و فیلیپین هم‌گروه شد.   عادل غلامی که تاکنون استعدادیابی از نوجوانان ۱۰ استان را به پایان رسانده است، از ۲۲ بازیکن برای حضور در دومین اردوی آماده‌سازی این تیم دعوت کرد.   البته این لیست باز خواهد بود و با توجه به برگزاری استعدادیابی از نوجوانان تهرانی در روز‌های پنج‌شنبه نهم و جمعه دهم فروردین، امکان افزوده شدن افراد واجد شرایط به اردوی آماده‌سازی وجود خواهد داشت.   دومین اردوی آماده‌سازی تیم والیبال نوجوانان کشورمان از ۱۵ تا ۲۸ فروردین ماه در خوابگاه شماره ۲ مجموعه ورزشی آزادی و تمرینات این مرحله نیز در سالن سایپا برگزار خواهد شد.    محمد امین رحیمی، مبین کلاسنگیانی، محمدامین ملکی، سید ابوالفضل سادات الحسینی، سیدحسین زمانی، ماهان برزکار، هاوار دست گشاده، نیما باطنی، متین قهرمانی، محمد مهدی برات‌زاده، رضا نورالهی، امیر محمد رفیعی‌راد، امیر نادری نورعینی، پرهام فدایی، حمیدرضا آستانی، محمد امین عرب یارمحمدی، پارسا نیازی، عبدالباسط شرقی، امیررضا سعادت ساری بیگلو، امیررضا رمضانی، عرشیا سعادتی و محمدطا‌ها سقلی بازیکنان دعوت شده به دومین اردوی انتخابی تیم والیبال زیر ۱۸ سال پسر ایران هستند.

دیگر خبرها

  • غلامی ۲۲ بازیکن را به دومین اردوی آماده‌سازی نوجوانان دعوت کرد
  • دعوت ورزشکار همدانی به اردوی تیم ملی ترامپولین 
  • اعلام ترکیب تیم ملی فوتبال برابر ترکمنستان / بیرانوند نیمکت‌نشین شد
  • اعلام ترکیب تیم ملی در برابر ترکمنستان با چند تغییر بزرگ
  • ترکیب احتمالی تیم ملی ایران مقابل ترکمنستان
  • ترکیب ایران برابر ترکمنستان (احتمالی)
  • جانشین سردار آزمون کیست؟
  • ترکیب احتمالی ایران در برابر تیم ملی ترکمنستان؛ جانشین سردار آزمون کیست؟
  • حضور لیگ برتری‌ها و لژیونرها در جام فوتسال رمضان مشهد
  • ترکیب احتمالی ایران با معرفی جانشین آزمون