Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام نیوز»
2024-03-28@09:13:53 GMT

ترابی در چه صورت پرسپولیسی نمی‌شود؟

تاریخ انتشار: ۴ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۷۶۹۲۰

 به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، مهدی ترابی در آستانه بازگشت به تیم فوتبال پرسپولیس قرار گرفته اما در این راه موانعی هم وجود دارد.

 

یوسف المساکنی امروز با عقد قراردادی به تیم العربی قطر پیوست. 

این موضوع باشگاه پرسپولیس را یک گام دیگر به عقد قرارداد با بازیکن ایرانی تیم العربی و بازگشت مهدی ترابی به جمع سرخ‌پوشان نزدیک تر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

هرچند تاکنون فسخ قرارداد ترابی با باشگاه قطری نهایی نشده  و رضایت‌نامه این بازیکن برای هیچ باشگاهی صادر نشده اما پرسپولیس و ترابی علاقه زیادی به همکاری مجدد با هم دارند.
ترابی در قطر از باشگاه دیگری هم پیشنهاد ندارد و این موضوع کار باشگاه ایرانی را برای اینکه  بتواند بدون پرداخت مبلغی برای رضایت‌نامه ترابی را جذب کند راحت تر می کند اما بزرگ ترین مشکل فعلی برای سرخ پوشان در این مسیر احتمال شیطنت برخی دلال‌ها است.

 

برخی از این افراد اقدام‌های نگران‌کننده ای را در فضای مجازی انجام داده‌اند که ادامه این تحرکات می‌تواند به مانعی بزرگ برای بازگشت ترابی به پرسپولیس تبدیل شود. این در شرایطی است که وی در تماس‌هایی با اطرافیان خود و حتی گل‌محمدی تمایل خود را برای پوشیدن مجدد پیراهن این تیم اعلام کرده است. 

 

یکی دیگر از مسائلی که ابهام‌هایی را برای خود ترابی ایجاد کرده واکنش منفی برخی هوداران است. افرادی که با توجه به نحوه جدایی وی از پرسپولیس در پایان فصل گذشته و پیش از شروع لیگ قهرمانان آسیا دل خوشی از این بازیکن ندارند و به بازگشت هافبک لژیونر به جمع شاگردان یحیی گل‌محمدی راضی نیستند. 

 

از طرفی شنیده می‌شود باشگاه العربی هم در صدد است بدون پرداخت باقی مانده مبلغ قرارداد ترابی با این بازیکن قطع همکاری کند در غیر این صورت اگر ترابی پیشنهاد قطر‌ی‌ها را قبول نکند، احتمال سکونشینی وی تا پایان فصل با توجه به جذب مساکنی بالا است.

 

البته مهدی ترابی می داند که سال جام جهانی را در پیش دارد و اگر بخواهد بابت گرفتن پول راضی به خانه نشینی و یا سکونشینی شود تیم ملی را هم از دست می دهد.
درهر صورت مذاکرات ترابی با باشگاه العربی برای چگونگی فسخ قراردادش ادامه دارد.

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: مهدی ترابی ترابی بازیکن پرسپولیس فوتبال جام نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۷۶۹۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور منشا در پرسپولیس صحت دارد؟

موضوع بازگشت منشا به پرسپولیس در روزهای اخیر مطرح شده است.

به گزارش مشرق، گادوین منشا که سابقه بازی در پرسپولیس و استقلال را در کارنامه دارد علاقه دارد دوباره به پرسپولیس برگردد اما احتمال این اتفاق بسیار کم است.

منشا در زمانی که در پرسپولیس بازی می‌کرد حاشیه زیادی داشت به طوری که برانکو او را در اواسط فصل از این تیم کنار گذاشت.

با این شرایط به نظر می‌رسد بحث بازگشت منشا به پرسپولیس به فعالیت‌های رسانه‌ای او در فضای مجازی مرتبط خواهد بود.

منشا در سال‌های اخیر کیفیت فنی خوبی هم نداشته به طوری که در هر تیمی حضور داشته مورد رضایت سرمربی قرار نگرفت و به همین دلیل تیم‌های مختلفی عوض کرده است!

منبع: فارس

دیگر خبرها

  • برگزاری تمرینات پرسپولیس با حضور اوسمار و ترابی
  • بازگشت یک ستاره به تمرینات پرسپولیس
  • بازگشت اوسمار به تمرینات پرسپولیس/ ترابی هم تمرین کرد
  • مصدومیت یک پرسپولیسی در فیفادی
  • توفانی که باعث اخراج ۸ پرسپولیسی شد
  • علاقه شدید یک بازیکن برای پرسپولیسی شدن | یاغی سابق سرخپوش می شود؟
  • حضور منشا در پرسپولیس صحت دارد؟
  • روایت خدابنده‌لو از رد پیشنهاد استقلال
  • اوسمار روی اسم این یاغی پرسپولیسی خط کشید
  • پرونده بازگشت بسته شد؛ اوسمار ویرا: گادوین منشا را نمی‌خواهم!