Web Analytics Made Easy - Statcounter

کیلیان امباپه ستاره پاری سن ژرمن که مورد توجه رئال مادرید و لیورپول است به هواداران این تیم وعده داد که اگر باشگاه بخواهد، با آبی های پایتخت فرانسه تمدید خواهد کرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

کیلیان امباپه ، ستاره فرانسوی پاری سن ژرمن می‌گوید هنوز درباره آینده حرفه‌ای‌ خود تصمیم‌گیری نکرده اما از بودن در این تیم خوشحال است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قرارداد فعلی‌ او ماه ژوئن ۲۰۲۲ به پایان خواهد رسید و گفته می‌شود او مورد توجه ۲ باشگاه رئال مادرید و لیورپول قرار دارد، این در حالی است که باشگاه پاری‌سن‌ژرمن هم در تلاش برای تمدید قراردادش است.

او در این رابطه گفت:

قبلاً همچنین سؤالی از من پرسیده شده بود. ما در حال بحث و گفت‌وگو با باشگاه برای یافتن یک پروژه هستیم. من به آینده حرفه‌ای‌ام فکر می‌کنم چون اگر قرارداد جدیدی امضا کنم، خود را برای بلندمدت آماده خواهم کرد. از بودن در پاریس خیلی خوشحالم. هواداران و باشگاه هم همیشه به من کمک کرده‌اند. به این فکر می‌کنم که برای چند سال آینده می‌خواهم چه کاری انجام بدهم و اینکه می‌خواهم کجا باشم. من بیشتر روی این موضوع تأمل می‌کنم و در صدد خریدن زمان یا چیز دیگری نیستم. اگر قرارداد جدیدی را با PSG امضا کنم، می‌مانم، یا به‌نوعی اگر پاری سن ژرمن مرا بخواهد، می‌مانم. در کل باید بگویم، برای دستیابی به توافق، باید خوب همه جوانب را بررسی کرد. هم من و هم باشگاه باید این کار را انجام بدهیم. نمی‌خواهم قرارداد ببندم و بعد از یک سال بگویم می‌خواهم بروم.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: امباپه پاری سن ژرمن لیورپول امباپه پاری سن ژرمن رئال مادرید کیلیان ام باپه لیورپول پاری سن ژرمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۷۷۱۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معنی حرکت دست آرائوخو پس از اخراج مقابل پاری سن ژرمن چیست؟

حرکت عجیب مدافع بارسلونا پس از اخراج مقابل پاری سن ژرمن، بدون منظور نبود. 

طرفداری |  رونالد آرائوخو در جریان دیدار برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، روی بردلی بارکولا خطا کرد و کارت قرمز مستقیم گرفت. اخراج او نقطه عطف بازی بود، چرا که بارسلونا بعد از آن دچار فروپاشی شد.  

به گزارش دیلی میل، رونالد آرائوخو پس از این اتفاق خشمگین بود و با هم تیمی هایش در مقابل داور بازی (ایستوان کواتس) اعتراض می کرد، اما در نهایت مجبور شد زمین را ترک کند. او در حالی که از زمین بازی خارج می شد، با حرکتی نمایشی، انگشتان خود را باز کرد و دستش را چرخاند. حرکتی که کنجکاوی برخی از هواداران را برانگیخت. یکی از هواداران اهل آمریکای جنوبی در ردیت نوشت: 

این حرکت دست در آمریکای جنوبی به معنای دزدی است.

حرکت رونالد آرائوخو پس از اخراج مقابل پاری سن ژرمن   

از دست ندهید ????????????????????????

شب دلچسب عثمان دمبله مقابل تیم سابق اشک‌های ستاره نوجوان بارسلونا بعد از حذف حمله مجازی هواداران بارسلونا به آرائوخو: برو بایرن مونیخ! مایلی کهن: قلعه نویی بابت کلمه مردک شکایت کرده اما این که معنی بدی ندارد

دیگر خبرها

  • معنی حرکت دست آرائوخو پس از اخراج مقابل پاری سن ژرمن چیست؟
  • پاری سن ژرمن داغ دل بارسلونا را تازه کرد؛ روز به خیر! / عکس
  • پیشنهاد ۴۵ میلیاردی به ستاره پرسپولیس؛ شبیخون تیم متمول به سرخ‌پوشان پایتخت | مذاکره با ۴ چهره سرشناس تیم اوسمار
  • تشکر بازیکنان پاری سن ژرمن از هواداران خود در ورزشگاه پس از پیروزی مقابل بارسلونا در اسپانیا / فیلم
  • وضعیت هواداران بارسلونا بر روی سکوها پس از شکست این تیم مقابل پاری سن ژرمن / فیلم
  • هواداران بارسلونا اشتباهی اتوبوس خودی را هدف قرار دادند! / عکس
  • رژه هواداران پاری سن ژرمن در خیابان‌های بارسلونا پیش از دیدار برگشت دو تیم در لیگ قهرمانان اروپا / فیلم
  • خوشامدگویی با آتش و دود؛ استقبال بی نظیر هواداران بارسلونا از اتوبوس این تیم پیش از دیدار با پاری سن ژرمن / فیلم
  • آتش‌بازی شبانه هواداران بارسلونا مقابل هتل محل اقامت پاری سن ژرمن / فیلم
  • شب سخت ستاره خائن در بارسلونا: منتظر جهنم!