Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-19@20:51:15 GMT

واکنش کونته به فرصت سوزی اینتر در شب باخت میلان

تاریخ انتشار: ۴ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۷۷۲۳۷

واکنش کونته به فرصت سوزی اینتر در شب باخت میلان

آنتونیو کونته، سرمربی اینتر می‌گوید تیمش نباید به میلان و نتایج این فکر کند.

به گزارش "ورزش سه"، اینتر در شبی که می توانست با پیروزی برابر اودینزه بالاخره به صدر جدول رقابت های سری آ راه پیدا کند، نهایتاً با تساوی بدون گل متوقف شد تا یک فرصت بزرگ را از دست داده باشد و همچنان پایین تر از همشهری یعنی میلان در رده دوم جدول قرار بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

آنتونیو کونته درباره شکست میلان و از دست رفتن فرصت صدرنشینی برای اینتر گفت: "همانطور که همیشه می گویم ما فقط باید به فکر خودمان باشیم.  ما نباید به میلان و شکست آنها فکر کنیم.  ما فقط باید روی بهبود عملکرد و نتایج خود تمرکز کنیم. می‌توانستیم امشب بهتر عمل کنیم و فکر می‌کنم کیفیت مناسبی در ضربات پایانی نداشتیم.

 

 

 

 

من ترجیح می دهم دیگران عملکرد اینتر را تا به اینجا مورد ارزیابی قرار دهند. ما فقط به دنبال کار کردن و گرفتن بهترین نتیجه هستیم. فکر می‌کنم از میان تمام مشکلات موجود اینتر عملکرد مورد نظر خود را ارائه می‌دهد و از مدعیان مسابقات است. اینتر به خاطر تاریخ خود شایسته چنین اتفاقی است. هنوز نیم فصل دوم باقی مانده اما آنچه ما در این یک سال و نیم انجام دادیم، جدا از تمام مشکلاتی که وجود داشته فوق‌العاده بوده است."

 

تقابل با میلان در کوپا ایتالیا: "ما می دانیم که سری آ از نظر افتخار و مسائل اقتصادی برای باشگاه از اهمیت بالایی برخوردار است. بنابراین بردن اسکودتو یا صعود به لیگ قهرمانان اروپا مهم تر از کوپا ایتالیا است اما با وجود این صحبت‌ها ما به مسابقات احترام می گذاریم و می خواهیم خوب عمل کنیم. این مسابقه را دست‌کم نمی‌گیریم و مانند همیشه سعی می کنیم که پیروز شویم. ما محدودیتی برای خود قائل نیستیم اما باید روشی درست برای شکست میلان و صعود به نیمه‌نهایی پیدا کنیم."

 

 

 

 

درگیری با داور و اخراج از زمین مسابقه: "ما در مورد میزان توقف های به وجود آمده در بازی با یکدیگر اختلاف نظر داشتیم. داور ابتدا به من کارت زرد داد و بعد اخراجم کرد. فکر می کردم در شرایط به وجود آمده چهار دقیقه وقت اضافه اصلاً کافی نیست. البته داور تصمیمات خود را می گیرد و ما باید به آنها احترام بگذاریم؛ حتی اگر با این تصمیمات توافق نباشیم."

آث میلان آنتونیو کونته اینتر میلان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: آث میلان آنتونیو کونته اینتر میلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۷۷۲۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گل متئو گابیا به رم (رم 2-1 میلان)

متئو گابیا گل اول میلان مقابل رم را به ثمر رساند.

دانلود (3.2MB)

دیگر خبرها

  • قهرمان ایتالیا به دنبال کاپیتان رئال مادرید؛ اینتر، ناچو فرناندز را می‌خواهد
  • بدشانسی و فرصت‌سوزی مدافع استقلال!
  • (عکس) واکنش احساسی سردار آزمون به گلزنی دیبالا
  • مروری بر گل ها و مهارت های برتر رونالدو نازاریو در اینتر / فیلم
  • هشدار کاپلو به یوونتوس با تمجید از طارمی
  • گل متئو گابیا به رم (رم 2-1 میلان)
  • پیروزی 5-1 رئال مادرید مقابل اینتر (جام یوفا - 17 آوریل، 1986) / فیلم
  • اولین واکنش آرائوخو: متاسفم، فورزا بارسا!‏
  • ماسیمو موراتی: لائوتارو مارتینز با دیگو میلیتو قابل مقایسه است
  • سوژه میم؛ کلافگی دیگو سیمئونه از فرصت‌سوزی مهاجمان تیمش / عکس