Web Analytics Made Easy - Statcounter

بیژن طاهری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در خصوص شکست استقلال مقابل سایپا از هفته دوازدهم لیگ برتر اظهار داشت: قبل از بازی هم گفته بودم که سایپا حریف خطرناکی برای استقلال است. استقلال طوری بازی کرد که سایپا می‌خواست آنها در میانه زمین درگیری و بازی فیزیکی ایجاد کردند. پرسی که سایپا در میانه زمین گذاشته بود نشان می‌دهد به خوبی استقلال را آنالیز کرده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بلایی که استقلال سر تراکتور آورد، سایپا سر استقلال آورد و به این ترتیب توانست سه امتیاز مسابقه را بگیرد. در واقع سایپا یک لقمه گلو‌گیر برای استقلال شد.

وی در خصوص شکل بازی و تیمی استقلال تصریح کرد: هافبک‌ها و مهاجمان تیم استقلال در بدترین شرایط خودشان بودند. هیچ کدام از آنها اصلاً به دروازه سایپا نزدیک نمی‌شدند و همه دور بودند. دیاباته برای صاحب توپ شدن به پشت محوطه جریمه خودی می‌آمد و خیلی روبه عقب بازی می‌کرد. اینها به خاطر آنالیزی بود که سایپا داشت و اجازه نمی‌داد که دیاباته یا قائدی به راحتی صاحب توپ شوند. سایپا مهاجمان استقلال را از هجده قدم خودش دور کرده بود و این مساله بهترین ترفندی بود که می‌توانست به کار بگیرد.

وی افزود: استقلال از شرایط خوبش دور بود چون قبل از بازی روی برد سایپا حساب کرده بودند و می‌گفتند این سه امتیاز را می‌خواهیم اما سایپا تیم دونده و جوانی است. حقش بود که این بازی را ببرد. خیلی خوب بازی کرد و توانست نقاط قوت استقلال را بپوشاند. 

مهاجم اسبق استقلال در مورد ادامه کار این تیم در مسابقات آینده لیگ برتر، عنوان کرد: وقتی در چند مسابقه با یک ترکیب، یک شکل و یک جور بازی می‌کنید، تیم های دیگر شما را آنالیز و نقاط ضعف و قوت تیم‌ را شناسایی می‌کنند. استقلال باید تلاش بیشتری داشته باشد چون تیم‌های دیگر هم رسیده‌اند. الان پرسپولیس سه بازی کمتر دارد و همچنین صنعت نفت هم پشت‌ سر استقلال است. اگر این تیم می‌خواهد امسال قهرمان شود باید در بقیه بازی‌ها با اقتدار بیشتر و تفکرات بهتر بازی کند. شرایط به گونه‌‌ای است که جای امتیاز از دست دادن ندارند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: لیگ برتر سایپا فوتبال بیژن طاهری دیاباته مهدی قائدی مهاجم استقلال صنعت نفت آبادان تراکتور محمود فکری هفته دوازدهم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۷۷۲۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«تمساح خونی» در یک روز ٧ میلیارد تومان فروخت

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی پروژه، کمدی سینمایی «تمساح خونی» به کارگردانی جواد عزتی و تهیه کنندگی کامران حجازی، در ادامه استقبال مخاطبان، روز سه‌شنبه ۷ فروردین در سال جدید توانست ۲ رکورد مهم سینمای ایران را جابه جا کند.

این فیلم در روز هفتم فروردین توانست با ثبت رقم فروش ٧ میلیارد تومان در یک روز، به رکورد تازه‌ای در فروش روزانه تاریخ سینمای ایران دست پیدا کند.

این رکورد پیش از این با ثبت رقم ۵ میلیارد و ۵٨٠ میلیون تومان در اختیار فیلم «هتل» بود.

«تمساح خونی» همچنین روز گذشته توانست در ادامه اکران خود با ثبت رقم فروش ٣١ میلیارد و ٧٠٠ میلیون تومان در هفته‌ای که گذشت، رکورد فروش هفتگی تاریخ سینمای ایران را با فاصله بشکند.

این رکورد پیش از این با ٢٢ میلیارد و ٨۶٠ میلیون تومان در اختیار فیلم «فسیل» بود.

این کمدی پرمخاطب در هفته‌های اخیر رکوردهای مختلف دیگری از جمله رکورد فروش روز نخست، روز دوم، افتتاحیه (سه روز اول)، هفته نخست را به نام خود ثبت کرده و به تازگی از مرز فروش ۵۵ میلیارد تومان عبور کرده است.

به گفته دست اندرکاران پروژه این کمترین زمان رسیدن یک فیلم به این میزان فروش در سینمای ایران است.

در «تمساح خونی» جواد عزتی، عباس جمشیدی‌فر، سعید آقاخانی، الناز حبیبی، بهزاد خلج، شبنم قربانی، با حضور جمشید جهانزاده، رامین پورایمان و کیومرث مرادی نقش آفرینی می‌کنند.

این فیلم توسط پخش شهرفرنگ در سینماهای سراسر کشور درحال اکران است.

کد خبر 6063675 علیرضا سعیدی

دیگر خبرها

  • محفل قرآنی امام حسنی ها نمایش دینداری جامعه ایرانی بود
  • هرگونه توسعه و پیشرفت کشور از آموزش و پرورش آغاز می شود
  • چهار ماده غذایی ارزان و سالم مخصوص سفر
  • «تمساح خونی» در یک روز ٧ میلیارد تومان فروخت
  • لژیونری که انتظار‌ها را برآورده کرد
  • قهوه تخصصی یا قهوه تجاری: کدام قهوه انتخاب بهتری است؟
  • فریاد شادی حصار در پُرگل‌ترین بازی آسیا(عکس)
  • مدیریت بهتری را در ستاد سفر شهر اصفهان شاهد هستیم
  • مدیریت بهتری در ستاد سفر شهر اصفهان شاهد هستیم
  • تاریخ و ساعت دقیق بازی آلمان و هلند