Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-18@22:53:23 GMT

سفر برجامی قریب‌الوقوع رئیس موساد به آمریکا

تاریخ انتشار: ۵ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۷۷۳۱۱

سفر برجامی قریب‌الوقوع رئیس موساد به آمریکا

«یوسی کوهن» رئیس سازمان جاسوسی رژیم صهیونیستی «موساد» قصد دارد رهسپار واشنگتن شود تا در دیدار با مقامات دولت «جو بایدن» رئیس جمهور جدید آمریکا خواسته‌های تل‌آویو درباره هرگونه توافق با ایران را مطرح کند.

شبکه ۱۲ رژیم صهیونیستی با انتشار این گزارش، خبر داد که انتظار می‌رود کوهن ماه آینده به آمریکا سفر کند و اولین مقام ارشد این رژیم خواهد بود که با جو بایدن دیدار می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین انتظار می‌رود که وی با رئیس سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا (سیا) نیز دیدار داشته باشد.

شبکه ۱۲ رژیم صهیونیستی نوشت که کوهن و تیم وی در این سفر، تمامی اطلاعاتی که تل‌آویو درباره برنامه هسته‌ای ایران بدست آورده را در اختیار دولت بایدن قرار خواهد داد.

این شبکه خبری رژیم صهیونیستی نوشت که کوهن خواهد گفت اگر آمریکا خواستار پیوستن مجدد به توافق هسته‌ای است، ایران باید غنی‌سازی اورانیوم را متوقف کرده، تولید سانتریفیوژ‌های پیشرفته را نیز پایان بخشد، حمایت از گروه‌هایی که به زعم رژیم صهیونیستی تروریستی هستند به خصوص حزب‌الله لبنان را متوقف کرده، حضور نظامی خود در عراق، سوریه و یمن را تمام کرده و فعالیت‌های تروریستی علیه اهداف اسرائیلی در خارج را پایان بخشیده و به آژانس بین‌المللی انرژی اتمی دسترسی کامل به تمامی جنبه‌های برنامه هسته‌ای ایران را بدهد.

بر اساس گزارش این شبکه صهیونیستی، تل‌آویو نگران است در صورت بازگشت آمریکا به برجام، ایران قادر باشد که هم غنی‌سازی اورانیوم خود را ادامه داد و هم به مزایای اقتصادی دست پیدا کرده و به کمک آن اقتصاد خود را بازسازی کند.

در گزارش شبکه ۱۲ رژیم صهیونیستی به نام منبعی که این خبر را داده اشاره‌ای نشده، اما گفته شده که پیام‌هایی میان دولت بایدن و رژیم صهیونیستی رد و بدل شده است.

منبع: فرارو

کلیدواژه: شاخص آلودگی هوا انتخابات 1400 ویروس کرونا مهرداد میناوند موساد برجام رژیم صهیونیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۷۷۳۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار مادورو درباره جنگ افروزی رژیم صهیونیستی در منطقه

رئیس جمهور ونزوئلا در هشداری به رژیم اسرائیل گفت: هرگونه تشدید تنش از سوی نتانیاهوی نازیسم مجنون علیه ایران می‌تواند منجر به جنگ جهانی سوم شود. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، نیکولاس مادورو، رئیس جمهور ونزوئلا با انتقاد از موضع آمریکا در خصوص حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در سوریه و عدم محکومیت آن گفت: اگر هر کشور دیگری به سفارت این کشور در جهان حمله کند، ایالات متحده چه می‌کند؟ آیا ساکت می‌نشیند و واکنشی انجام نمی‌دهد و فقط به صدور بیانیه اکتفا می‌کند؟

مادورو تاکید کرد: اگر این (حمله به سفارت آمریکا) اتفاق می‌افتاد آمریکا به آن کشور حمله می‌کرد.

رئیس جمهور ونزوئلا هشدار داد: هرگونه تشدید تنش از سوی نتانیاهوی نازیسم مجنون علیه ایران می‌تواند منجر به جنگ جهانی سوم شود. 

وی افزود: کسی که هرج و مرج را تحمیل می‌کند و قوانین بین المللی را زیر پا می‌گذارد، فاشیسم صهیونیستی مورد حمایت آمریکاست.

هشدار باقری به اسرائیل: مقیاس پاسخ ایران در ثانیه خواهد بودامیرعبداللهیان: هدف ایران هشدار به رژیم اسرائیل است

انتهای پیام/ 

دیگر خبرها

  • لو رفتن ورود عناصر موساد به جنوب یمن
  • سفر قریب‌الوقوع هنیه به ترکیه
  • سفر قریب الوقوع رافائل گروسی به ایران
  • سفر قریب‌الوقوع رافائل گروسی به ایران
  • اسلامی: اگر آژانس به تعهدات برجامی خود عمل کند ما هم متعهدیم
  • اسرائیل به ایران حمله کند جنگ جهانی سوم به راه می‌افتد
  • شبکه آمریکایی: انتظار آمریکا از پاسخ اسرائیل، حمله‌ای محدود در خارج از ایران است
  • تل آویو حمله کند جنگ جهانی سوم به راه می افتد
  • مادورو: نتانیاهو دیوانه نازی، هرج و مرج ایجاد می‌کند
  • هشدار مادورو درباره جنگ افروزی رژیم صهیونیستی در منطقه