Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، افرادی که نیاز ضروری به مجوّز تردد بین شهری از قم به شهرهای نارنجی و قرمز را دارند می توانند با مراجعه به سامانه Taradod.moi.ir نسبت به ثبت درخواست خود اقدام کنند. ثبت درخواست در هر روز تنها از ساعت 8 تا 12 امکان پذیر است.

همچنین برای ثبت درخواست نیاز به ورود کُد کاربری و رمز عبور است که کُد کاربری هر فرد، شماره کُد ملی اوست و البته متقاضیان برای رمز عبور نیز می توانند گزینه دلخواه خود را وارد کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در عین حال در این سامانه نیازی به ثبت رایانامه (ایمیل) نیست.

همچنین متقاضیان باید نسبت به بارگذاری برخی مدارک به صورت واضح و خوانا در این سامانه اقدام کنند که مدرک احراز سکونت مانند سند یا اجاره نامه محل سکونت در استان قم و یا قبض آب، برق، تلفن و یا گاز از آن جمله است.

در عین حال ثبت مدارک خودور متقاضیان شامل برگ سبز یا کارت خودرو، بخش دیگری از موارد ضروری برای ثبت نام درخواست مجوز تردد است.

همچنین دیگر مدرک مورد نیاز برای تأیید تردد، مدرک تأییدکننده تردد ضروری مانند برگه احضاریه دادگاه، مدارک پزشکی، حکم ماموریت، سند یا اجاره نامه و یا مبایعه نامه منزل یا محل کار و مدارک مربوط به امور اداری است که باید برای تأیید در سامانه بارگذاری شود.
و اما در صورتی که مشخصات مدارک ارائه شده یکسان نباشد، این امر باید در قسمت توضیحات، شرح داده شود.

متقاضی پس از تکمیل اطلاعات و بارگذاری مدارک مورد نیاز، کد رهگیری را از طریق سامانه و همچنین پیامک دریافت می­ کند.

در عین حال مجوّز تردد برای استان های شمالی سه روزه است و در صورت نیاز فرد به تمدید، متقاضی مجددا باید درخواست خود را در سامانه ثبت کند.

 همچنین درخواست ها تنها برای هفته جاری ثبت می شود و برای هر هفته آتی باید در زمان خود اقدام کرد.

بدیهی است سفر به شهرهای با وضعیت زرد یا آبی نیازی به صدور مجوز تردد ندارد.

همچنین شماره تلفن 31620242 برای پاسخ به هرگونه پرسش یا ارائه توضیح بیشتر معرفی شده است.

انتهای پیام/2258

منبع: فارس

کلیدواژه: استان قم سامانه الکترونیکی درخواست مجوز تردد بارگذاری مدارک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۷۷۳۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش برف و باران در تمام ایران / هشدار قرمز و نارنجی هواشناسی برای این استان‌ ها

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا وضعیت جوی استان‌های کشور را تشریح کرد.

صادق ضیائیان در گفت‌وگو با ایسنا، در توضیح بیشتر بیان کرد: امروز (۷ فروردین) فعالیت سامانه بارشی در برخی نقاط استان‌های خراسان شمالی، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، کرمان، گلستان، ارتفاعات البرز شرقی و شمال هرمزگان است و بتدریج از کشور خارج می‌شود.

وی افزود: از بعدازظهر سه‌شنبه تا پایان هفته با گذر متناوب امواج تراز میانی جو، در برخی مناطق استان‌های واقع در شمال غرب کشور بارش و وزش باد رخ خواهد داد. چهارشنبه (۸ فروردین) نیز علاوه بر شمال غرب، در استان‌های واقع در سواحل دریای خزر و خراسان شمالی نیز بارش، وزش باد و کاهش نسبی دما پیش‌بینی می‌شود.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا با بیان اینکه پنجشنبه (۹ فروردین) هم در برخی نقاط مرکز و شمال شرق در بعضی ساعات ابرناکی و رگبار پراکنده باران گاهی رعدوبرق، وزش باد و در ارتفاعات بارش برف پیش‌بینی می‌شود، گفت: برای جمعه (۱۰ فروردین) گستره بارش در برخی نقاط مرکز، شرق، شمال شرق و جنوب شرق و برای شنبه (۱۱ فروردین) در برخی مناطق شمال غرب و ارتفاعات زاگرس مرکزی و جنوبی پیش بینی می‌شود.

به گفته ضیائیان، امروز سه‌شنبه در سواحل دریای خزر افزایش دما و برای فردا چهارشنبه کاهش نسبی دما پیش‌بینی می‌شود و امروز خلیج فارس و چهارشنبه خلیج فارس تنگه هرمز و دریای عمان مواج هستند.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده اظهارکرد: آسمان تهران فردا (۸ فروردین‌ماه) قسمتی ابری تا نیمه ابری در بعضی ساعت‌ها وزش باد شدید گاهی بارش پراکنده با حداقل دمای ۸ و حداکثر دمای ۱۵ درجه سانتیگراد و طی روز پنجشنبه (۹ فروردین‌ماه) قسمتی ابری تا نیمه ابری در بعضی ساعت‌ها افزایش ابر گاهی رگبار باران و وزش باد شدید، با حداقل دمای ۶ و حداکثر دمای ۱۵ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

وی در پایان گفت: طی فردا و پس فردا بندرعباس با دمای ۲۹ و ۲۸ درجه سانتیگراد گرمترین و شهرکرد با دمای ۳- و ۴- درجه سانتیگراد سردترین مراکز استان‌ کشور هستند.

به گزارش همشهری آنلاین همچنین مدل تجمعی بارش‌ها در ۴۸ ساعت آینده در ایران نشان می‌دهد که تهران در منطقه بارش قابل توجه قرار گرفته است.

در این نقشه نشانه‌ها به شکل زیر مشخص شده‌اند:
????مناطق آبی رنگ بارش ضعیف وپراکنده
????مناطق سبز بارش قابل توجه
????مناطق قرمز بارش با شدت زیاد

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • صدور ۲۳۰ هزار فقره چک الکترونیکی در شبکه بانکی
  • نحوه تعویض شناسنامه‌های جلد قرمز و قدیمی چگونه است؟
  • صدور سه هشدار هواشناسی برای شهرهای مختلف کشور
  • صدور هشدار سطح نارنجی برای تشدید بارش ها در کشور
  • هوای اهواز بر مدار نارنجی است / شاخص کیفی ۲۱ شهر سالم و پاک ثبت شد
  • بارش برف و باران در تمام ایران / هشدار قرمز و نارنجی هواشناسی برای این استان‌ ها
  • صدور حواله سوخت آنلاین تردد مرزی برای خودروهای سواری در مرز بازرگان
  • بازگشایی راه‌های گلستان/ صدور هشدار نارنجی برای فعالیت‌های دریانوردی
  • صدور حواله سوخت آنلاین تردد مرزی خودروهای سواری در مرزبازرگان
  • صدور حواله سوخت آنلاین تردد مرزی خودروهای سواری در بزرگترین مرز زمینی کشور