Web Analytics Made Easy - Statcounter



مدافع عنوان قهرمانی جام حذفی انگلیس با قبول شکستی خارج از خانه برابر ساوتهمپتون از مرحله یک شانزدهم نهایی این رقابت‌ها حذف شد.

به گزارش تسنیم، در دومین روز از دور چهارم (مرحله یک شانزدهم نهایی) جام حذفی انگلیس، امروز (شنبه) تیم فوتبال آرسنال در خانه ساوتهمپتون با نتیجه یک بر صفر تن به شکست داد.

تنها گل این بازی را گابریل مدافع میانی آرسنالی‌ها با باز کردن دروازه خودی در دقیقه 24 به ثمر رساند تا مدافع عنوان قهرمانی رقابت‌ها خیلی زود از گردونه مسابقات کنار برود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

***

تداوم صدرنشینی میلان با وجود شکست سنگین خانگی/ اینتر از باخت رقیب همشهری استفاده نکرد

تیم فوتبال میلان امشب (شنبه) در چارچوب هفته نوزدهم سری A ایتالیا، میزبان آتالانتا بود و با نتیجه 3 بر صفر شکست خورد.

کریستین رومرو در دقیقه 26، جوسیپ ایلیچیچ در دقیقه 53 و دووان زاپاتا در دقیقه 77 برای شاگردان جیان پیرو گاسپرینی گلزنی کردند تا میلان متحمل دومین شکست فصل خود شود.

در بازی همزمان، تیم‌های اودینزه و اینترمیلان به مصاف هم رفتند که شاگردان آنتونیو کونته با پیروزی در این مسابقه به صدر جدول صعود می‌کردند، اما این بازی به تساوی بدون گل انجامید.

میلان با وجود رقم خوردن این شکست، با 43 امتیاز در صدر جدول باقی ماند و آتالانتا با 36 امتیاز، به جایگاه چهارم جدول صعود کرد. اینتر اما با 41 امتیاز، همچنان در رده دوم جدول قرار دارد. اودینزه نیز به رتبه چهاردهم جدول سری A رسید.

***

صعود برایتون به مرحله یک‌هشتم نهایی در غیاب جهانبخش

در ادامه بازی‌های مرحله یک‌شانزدهم نهایی جام حذفی انگلیس، امشب (شنبه) 5 بازی انجام شد که در مهمترین آنها تیم فوتبال برایتون در غیاب بال ایرانی مصدوم خود علیرضا جهانبخش موفق شد میهمان دسته‌اولی‌اش تیم بلک‌پول را با نتیجه 2 بر یک شکست دهد و به مرحله یک‌هشتم نهایی صعود کند.

ایوه بیسوما در دقیقه 27 و استیون آلزاته در دقیقه 58 برای برایتون و گری مادین در دقیقه 45 برای بلک‌پول گلزنی کردند، به این ترتیب یاران جهانبخش به مرحله یک‌هشتم نهایی رقابت‌ها صعود کردند.

***

شکست لایپزیگ و لورکوزن به‌نفع بایرن مونیخ

در دومین شب از هفته هجدهم بوندس‌لیگا (اولین هفته از نیم‌فصل دوم)، امروز (شنبه) 5 بازی برگزار شد که در مهمترین آنها تیم‌های فوتبال لایپزیگ و بایرلورکوزن تن به شکست دادند.

لایپزیگ رده‌دومی که با کسب پیروزی می‌توانست به فاصله یک‌امتیازی بایرن مونیخ برسد، با نتیجه 3 بر 2 مغلوب ماینتس تیم ماقبل آخر جدول رقابت‌ها شد.

لایپزیگ در حالی متحمل سومین شکستش در این فصل بوندس‌لیگا شد که با گل دقیقه 15 تایلر آدامز پیش افتاده بود. موسی نیاخاته در دقیقه 24 گل تساوی را برای ماینتس زد اما مارسل هالستنبرگ در دقیقه 30 دوباره لایپزیگ را پیش انداخت. نیاخاته در دقیقه 35 برای دومین بار بازی را به تساوی کشاند، در نهایت لئاندرو باریرو در دقیقه 50 گل سوم و پیروزی‌بخش را برای ماینتس به ثمر رساند.

در دیگر بازی مهم بایرلورکوزن رده‌سومی در خانه با نتیجه یک بر صفر به ولفسبورگ باخت. ریدل باکو در دقیقه 35 تنها گل این بازی را زد تا تیمش به رده چهارم صعود کند و با لورکوزن رده‌سومی هم‌امتیاز شود.

***

خطر از بیخ گوش شاگردان گواردیولا گذشت/ منچسترسیتی به دور بعد صعود کرد

در ادامه رقابت‌های فوتبال جام حذفی انگلیس، منچستر سیتی در خانه تیم دسته دومی چلتنهام به میدان رفت و با نتیجه 3 بر یک به پیروزی دست یافت.

شاگردان گواردیولا در این بازی در دقیقه 59 توسط می دروازه‌شان باز شد اما در 10 دقیقه پایانی بازی، سیتیزن‌ها به بازی برگشتند و توسط فودن 81، ژسوس 84 و تورس 4+90 به گل دست یافتند.

من سیتی با این برد راهی دور بعد شدند.

منبع: بیتوته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.beytoote.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بیتوته» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۷۷۴۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

منچسترسیتی (۳) ۱ - ۱ (۴) رئال مادرید/ صعود شاگردان آنچلوتی به نیمه نهایی در ضربات پنالتی+ فیلم

در چارچوب دیدار برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، تیم رئال مادرید مهمان منچسترسیتی بود که رئال در ضربات پنالتی پیروز شد و به نیمه نهایی راه یافت.

دیدار رفت دو تیم در مادرید با تساوی سه بر سه به پایان رسیده بود و در ورزشگاه اتحاد، رئال مادرید در دقیقه ۱۲ و روی یک ضدحمله با ضربه رودریگو به گل رسید. بازی سراسر هجومی سیتیزن‌ها تا دقیقه ۷۶ نتیجه نداد، اما در این دقیقه دیبروینه موفق شد گل تساوی را به ثمر برساند.

بعد از گل فشار سیتی و بازی تدافعی رئال ادامه یافت، اما حملات شاگردان پپ نتیجه نداشت تا کار به وقت‌های اضافه و سپس ضربات پنالتی کشیده شود.

در ضربات پنالتی اگرچه لوکا مودریج اولین ضربه رئال را از دست داد و سیتی پیش افتاد، اما سیلوا و کواچیچ هم برای سیتی پنالتی از دست دادند تا در نهایت رئال چهار بر سه ضربات پنالتی را پیروز شود تا حریف بایرن مونیخ در نیمه نهایی شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • صعود رم و لورکوزن در شب حذف میلان و لیورپول از لیگ اروپا
  • کامبک لیورپول نیمه تمام ماند/ رم از میلان عبور کرد و لورکوزن با رکوردشکنی صعود کرد+ فیلم
  • اسنوکر قهرمانی جهان| صعود وفایی به یک‌هشتم نهایی با شکست حریف ۱۷ ساله
  • درخشش مهدی طارمی در شب صعود پورتو به فینال
  • منچسترسیتی (۳) ۱ - ۱ (۴) رئال مادرید/ صعود شاگردان آنچلوتی به نیمه نهایی در ضربات پنالتی+ فیلم
  • خلاصه بازی منچسترسیتی 1 (3) - رئال مادرید 1 (4)
  • وداع تلخ مدافع عنوان قهرمانی با لیگ قهرمانان؛ صعود رئال با شکست سیتی در ضربات پنالتی
  • صعود پورتو به فینال جام حذفی با گلزنی طارمی
  • صعود پورتو به فینال جام حذفی پرتغال با گلزنی طارمی
  • صعود پورتو به فینال جام حذفی با گلزنی مهدی طارمی