Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-24@08:32:27 GMT

اخراج مهاجران از کانادا و فریبکاری اتاوا

تاریخ انتشار: ۵ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۷۷۶۵۱

کانادا به عنوان کشور مدعی مهاجرپذیری در سالی که جهان با شیوع کرونا و پیامدهای آن مواجه بود، برخوردی نامناسب با پناهجویان و مهاجران داشت. خبرگزاری میزان – انتشار خبر اخراج بیش از ۱۲ هزار مهاجر در سال ۲۰۲۰ و در میانه شیوع بیماری کرونا توسط دولت کانادا، بار دیگر واقعیت ادعای مهاجرپذیری این کشور را برای همگان آشکار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  براساس مصاحبه‌های اخیر وکلای مهاجرت و بررسی‌های دقیق، ۱۲ هزار و ۱۲۲ مهاجر در سال ۲۰۲۰ از کانادا اخراج شدند.   به گزارش «سی بی سی کانادا و ای پی تی ان نیوز»، این میزان، ۸۷۵ نفر بیشتر از سال گذشته و بالاترین میزان از سال ۲۰۱۵ بوده است.   اخراج این تعداد از مهاجران آن هم در شرایط کرونایی موجود و ادامه این روند به موازات قطع کمک‌های مالی به مهاجران و پناهجویان در برخی از استان‌های کانادا، با انتقاد‌های گسترده‌ای مواجه شد؛ چرا که دولت کانادا در حالی از مردم خود می‌خواهد برای در امان ماندن از کرونا در خانه بمانند و از سفر‌های غیر ضروری بپرهیزند که کارشناسان بهداشت عمومی هشدار می‌دهند مسافرت از هر نوعی خطر انتقال ویروس را افزایش می‌دهد.  بیشتر بخوانید:  تبعیض نژادی دولت کانادا  کرونا و نژادپرستی در کانادا در عین حال، مهاجران و پناهجویان در کانادا از شوک‌های فرهنگی، انزوای اجتماعی و چالش‌های دیگری که تاثیری آشکار بر سلامت روان دارند، رنج می‌برند.   کارشناسان هشدار می‌دهند که شیوع کرونا می‌تواند آنها را دچار فروپاشی کامل کند.   در حالی که مهاجران و پناهجویان به کانادا با چالش‌های متعددی مانند تبعیض در اشتغال و اشتغال در مشاغل کم درآمد مواجه هستند، دولت کانادا با نگهداری درازمدت پناهجویان در اردوگاه‌های پناهجویی ضمن گرفتن حق زندگی معمولی از آنها، آسیب‌های متعددی به آن‌ها وارد می‌کند.   سلامتی این مهاجران و پناهجویان که عمدتا در هنگام ورود به کانادا، شرایط جسمی مساعدی دارند، رو به زوال می‌رود.   همچنین مهاجران و پناهجویان در کانادا از نرخ بالاتری از افسردگی نیز رنج می‌برند.؛ این نرخ در میان پناهجویان ۴۵ تا ۸۵ ساله، ۷۰ درصد بیشتر از مردم کاناداست.   گذشته از دلایل شخصی و دشواری‌های روند مهاجرت، فشار‌های متعدد برای سازگاری با فرهنگ و قوانین کانادا، پناهجویان و مهاجران را آزار می‌دهد.   ضمن اینکه مشاهده تفاوت میان انتظاراتشان از مهاجرت به کانادا با واقعیت برخورد دولت کانادا با مهاجران ضربه سنگینی برای آنها محسوب می‌شود.   انتهای پیام/ برچسب ها: حوادث بین الملل کانادا حقوق بشر

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: کانادا حوادث بین الملل کانادا حقوق بشر مهاجران و پناهجویان دولت کانادا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۷۷۶۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اخراج پناهجویان از بریتانیا

منبع: خبرآنلاین

دیگر خبرها

  • دولت انگلیس به زودی شماری از پناهجویان را راهی روآندا می‌کند
  • تصویب لایحه جنجالی اخراج پناهجویان از بریتانیا
  • خشم بین المللی از انگلیس برای اخراج مهاجران به روآندا
  •  تصویب لایحه جنجالی اخراج پناهجویان از بریتانیا
  • پارلمان انگلیس قانون اخراج مهاجران به روندا را تصویب کرد
  • اخراج پناهجویان از بریتانیا
  • اخراج پناهجویان از انگلیس به رواندا تا چند هفته دیگر آغاز می‌شود
  • اخراج پناهجویان قانونی روابط کابل اسلام آباد را بهم خواهد زد
  • سرنوشت لایحه ضد پناهندگی دولت انگلیس
  • تاکید کابل-اسلام‌آباد بر ایجاد ساختار مشترک مدیریت پناهجویان