Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، طبق جدیدترین آمار دانشگاه «جانز هاپکینز»، در ۲۴ ساعت گذشته با مرگ دست‌کم سه هزار و ۳۷۸ مورد جدید، شمار قربانیان کروناویروس در ایالات متحده به ۴۱۷ هزار و ۳۸۲ نفر افزایش یافت.

این آمار نشان می‌دهد در ۲۴ ساعت گذشته، با ابتلای دست‌کم ۱۷۵ هزار و ۲۷۶ مورد جدید، مجموع مبتلایان به کروناویروس در ایالات متحده آمریکا به ۲۴ میلیون و ۹۹۱ هزار و ۱۲۲ نفر رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مقایسه جدیدترین آمار دانشگاه جان هاپکینز با آمار یک روز قبل این مرکز نشان می‌دهد، شمار مبتلایان به کرونا و شمار  قربانیان این ویروس در آمریکا تاحدودی کاهش نسبی داشته است.

 

 

از طرف دیگر، پایگاه اطلاع رسانی «ورلد اُ میترز»، مجموع مبتلایان به کروناویروس در آمریکا را ۲۵ میلیون و ۵۶۶ هزار و ۷۸۹ نفر و مجموع قربانیان «کووید-۱۹» در این کشور را ۴۲۷ هزار و ۶۳۵ نفر گزارش کرده است.

پایگاه اطلاع‌رسانی «کووید یو اس ای» که آمار مربوط به شیوع کرونا را در آمریکا تجزیه و تحلیل می‌کند، برآورد کرده است که شمار کلی مبتلایان به کروناویروس در آمریکا ظرف یک ماه آینده به ۲۸ میلیون و ۲۵۴ هزار و ۷۶۸ نفر و شمار قربانیان آن در این کشور به ۵۰۷ هزار و ۲۱۳ نفر می‌رسد.

این وبگاه آمریکایی همچنین گزارش کرد ایالت کالیفرنیا که در هفته‌های اخیر از نظر تعداد مبتلایان به کرونا بعد از رده دوم قرار گرفته بود، بار دیگر با سه میلیون و ۱۴۵ هزار و ۲۰ مورد ابتلا و ۳۶ هزار و ۸۰۶ مورد فوتی به کانون بیماری کرونا در آمریکا تبدیل شده است و ایالت تگزاس هم‌اکنون با دو میلیون و ۲۴۲ هزار و ۳۸۴ مورد ابتلا و ۳۴ هزار و ۷۲۰ مورد فوتی به رده دوم انتقال یافته است. ایالت نیویورک نیز که زمانی کانون کووید-۱۹ در آمریکا بود، هم‌اکنون با یک میلیون و ۳۲۳ هزار و ۳۱۲ مورد ابتلا در رده چهارم ایالات آمریکا با بیشترین تعداد مبتلایان به کرونا ویروس قرار دارد.

نیویورک نیز با ۴۲ هزار و ۱۳۴ مورد فوتی، همچنان بیشترین تعداد قربانیان کرونا در آمریکا را به خود اختصاص داده است.

اخیراً گزارشی منتشر شد مبنی بر آنکه آمار و ارقامی که از میزان تلفات ناشی از ویروس کرونا در آمریکا ارائه شده، نشان می‌دهد که در هر دقیقه، سه آمریکایی بر اثر ابتلا به این ویروس جان خود را از دست می‌دهد.

حتی با وجود ارائه واکسن کرونا برای آمریکایی‌ها، افزایش میزان مبتلایان به کرونا موجب پر شدن بیمارستان‌ها و کلینیک‌ها در برخی از نقاط این کشور شده است.

تسریع شیوع کرونا در ایالات متحده آمریکا به گونه‌ای شده که بیماران کرونایی در بیمارستان‌های بزرگتر به داخل راهرو‌ها، تخت‌های مراقبت ویژه (آی‌سی‌یو) و حتی بخش اطفال منتقل شوند.

دو شرکت آمریکایی «فایزر» و «مُدرنا» تأییدیه واکسن‌های ضد کرونایی خود را دریافت و میلیون‌ها دوز از آنها را در سراسر ایالات متحده و کشور‌های دیگر از جمله انگلیس توزیع کرده‌اند.

با اینحال، بر اساس گزارش‌هایی که در سامانه فدرال «گزارش عوارض جانبی واکسن» در آمریکا ثبت شده، ۵۵ نفر در این کشور بعد از دریافت یکی از واکسن‌های «فایزر» یا «مدرنا» جان باخته‌اند و صدها نفر دچار عوارض بعضاً تهدیدکننده حیات شده‌اند.

در پی افزایش شیوع کرونا در ایالات متحده، روز گذشته (جمعه)، خبرگزاری رویترز به نقل از یک مقام آمریکایی خبر داد که تست کرونای حدود ۲۰۰ نفر از اعضای گارد ملی مسئول حفظ امنیت مراسم تحلیف ریاست‌جمهوری «جو بایدن» مثبت شده است. (جزئیات بیشتر)

طبق آخرین آمار دانشگاه جانز هاپکینز، دستکم ۹۸ میلیون و ۷۰۱ هزار و ۴۷۰ نفر از مردم سراسر جهان به کروناویروس آلوده شده‌اند و از آن میان دو میلیون و ۱۲۰ هزار و ۳۸۹ نفر نیز جان خود را از دست داده‌اند و دست‌کم ۵۴ میلیون و ۴۰۹ هزار و ۴۴۶ نفر بهبود یافته‌اند.

آمریکا همچنان بیشترین تعداد مبتلایان به کرونا و قربانیان این ویروس در جهان را دارد و پس از آن هند با ۱۰ میلیون و ۶۵۵ هزار و ۴۳۵ مورد ابتلا و ۱۵۳ هزار و ۳۷۶ مورد فوتی و برزیل با هشت میلیون و ۸۱۶ هزار و ۲۵۴ مورد ابتلا و ۲۱۶ هزار و ۴۷۵ مورد فوتی در رده‌های دوم و سوم کشورهای جهان با بیشترین تعداد مبتلایان به کووید-۱۹ قرار دارند.

 

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: جانز هاپکینز شمار مبتلایان به کرونا در آمریکا به 25 میلیون نفر رسید جانز هاپکینز شمار مبتلایان به کرونا در آمریکا به 25 میلیون نفر رسید جانز هاپکینز شمار مبتلایان به کرونا در آمریکا به 25 میلیون نفر رسید تعداد مبتلایان مبتلایان به کرونا کرونا در آمریکا ایالات متحده بیشترین تعداد مورد ابتلا مورد فوتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۷۷۸۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شمار شهدای غزه به ۳۲ هزار و ۵۵۲ تن رسید

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا؛ وزارت بهداشت غزه اعلام کرد که رژیم صهیونیستی طی ۲۴ ساعت گذشته ۶ قتل عام علیه خانواده‌ها در نوار غزه انجام داده که منجر به شهادت ۶۲ تن و زخمی‌شدن ۹۱ فلسطینی دیگر شده است.

در ادامه گزارش منابع پزشکی غزه آمده است که تعدادی از قربانیان همچنان زیر آوار و در جاده‌ها هستند؛ آمبولانس‌ها و تیم‌های امدادی نمی‌توانند به آنها دسترسی پیدا کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اعدام هولناک 200 فلسطینی در بیمارستان شفا غزه/شمار شهدای غزه به ۳۲ هزار و ۵۵۲ نفر رسید
  • هفت ماده غذایی مفید برای مبتلایان به نارسایی قلبی
  • فعالیت ۵ مرکز درمان بیماران مبتلا به کرونا در نوروز
  • شمار شهدای غزه به ۳۲ هزار و ۵۵۲ تن رسید
  • سازندگان واکسن برکت از قهرمانان ملی هستند/ روایتی متفاوت از یک دستاورد علمی
  • آخرین آمار جهانی کرونا امروز ۹ فروردین؛ ۳۳ فوتی و ۵ ابتلای جدید
  • افزایش میزان استفاده از فضای مجازی در نوروز و ضرورت حفظ امنیت کودکان
  • (تصاویر) تکرار تاریخ؛ شباهت همه گیری آنفلوآنزای اسپانیایی و کرونا
  • عکس هایی جالب از شباهت همه گیری آنفلوآنزای اسپانیایی و کرونا / تاریخ تکرار شد!
  • آخرین آمار جهانی کرونا امروز ۷ فروردین؛ ۴ فوتی و ۱۰۰۰ ابتلای جدید