Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-03-28@19:03:11 GMT

تصادف اتوبوس با کامیون فاجعه آفرید

تاریخ انتشار: ۵ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۷۷۹۱۸

تصادف اتوبوس با کامیون فاجعه آفرید

رئیس مرکز اورژانس تهران گفت: حوالی ساعت ۳:۴۰ دقیقه صبح امروز ( یکشنبه ۵ دی ماه ۹۹)، خبر تصادف یک دستگاه اتوبوس با کامیون در جاده قدیم قم (حسن آباد فشاپویه) گزارش شد.

به گزارش برنا؛ پیمان صابریان رئیس مرکز اورژانس تهران گفت: حوالی ساعت ۳:۴۰ دقیقه صبح امروز ( یکشنبه ۵ دی ماه ۹۹)، خبر تصادف یک دستگاه اتوبوس با کامیون در جاده قدیم قم (حسن آباد فشاپویه) گزارش شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: بلافاصله یک دستگاه اتوبوس آمبولانس و هفت دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شد.

 صابریان اضافه کرد: متاسفانه در این حادثه  ۲۲ نفر مصدوم شدند که از این تعداد ۲۱ نفر توسط تکنسین های اورژانس بعد از اقدامات اولیه به بیمارستانهای هفت تیر،بهارلو،لقمان و شهدای پاکدشت انتقال یافتند و یک  نفر در محل درمان شد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: تصادف مصدوم حادثه رانندگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۷۷۹۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۹ حادثه با ۲۲ مصدوم درگتوند

سخنگوی اورژانس ۱۱۵ خوزستان، گفت: ۲۲ نفر در ۹ حادثه تصادف در شهرستان گتوند در ۲۴ ساعت گذشته مصدوم شدند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، به نقل از روابط عمومی مرکز اورژانس 115 خوزستان، عارف شرهانی، اظهار داشت: در حادثه واژگونی موتورسیکلت در جاده چغامله به گتوند سه نفر مصدوم شدند و حادثه برخورد خودرو سمند با عابر پیاده در جاده پارک کوهستان یک نفر مصدوم برجا گذاشت.

وی افزود: بر اثر تصادف موتورسیکلت با مینی‌بوس در صالح شهر گتوند یک نفر مصدوم شد و تصادف خودروی پراید با ماشین سنگین در جنت مکان گتوند هفت نفر مصدوم شدند.

شرهانی بیان کرد: در حادثه ای دیگر تصادف 2 خودروی پراید در جاده گتوند به جنت مکان گتوند پنج نفر مصدوم برجا گذاشت و سه دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شد.

سخنگوی اورژانس 115 خوزستان ادامه داد: مصدومان این حوادث توسط آمبولانس‌های اورژانس 115 به بیمارستان کارون گتوند اعزام شدند.

وی به دیگر حوادث اشاره کرد و گفت: به دنبال تصادف خودروی پژو با رانا و 2 حادثه واژگونی موتورسیکلت در پل قیصر امین پور و پارک گلستان گتوند سه نفر مصدوم شدند.

شرهانی اضافه کرد: همچنین تصادف 2 دستگاه موتورسیکلت در جاده شهرک بنی نجار گتوند 2 نفر مصدوم به جا گذاشت.

سخنگوی اورژانس 115 خوزستان بیان کرد: حادثه دیدگان این چند فقره تصادف توسط نیروهای امدادی اورژانس 115 در محل درمان شدند.

وی از مسافران نوروزی درخواست کرد: برنامه‌ریزی دقیق در سفر داشته باشند و از رانندگی با سرعت بالا و با خستگی و خواب‌آلودگی پرهیز کنند.

در حال حاضر 156 دستگاه آمبولانس و 130 پایگاه شهری و جاده‌ای زیر مجموعه دانشگاه علوم پزشکی اهواز در خوزستان فعال است. 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • هفت سرنشین موتورسیکلت در تصادف با سواری در آرادان دچار حادثه شدند
  • مرگ دلخراش ۹ نفر در تصادف خونین محور دامغان - جندق
  • ۹ حادثه با ۲۲ مصدوم درگتوند
  • ۲۲ مصدوم حاصل حوادث رانندگی ۲۴ ساعت گذشته در گتوند خوزستان
  • سه کشته در تصادف جاده اندیمشک به دهلران
  • آغاز عملیات نصب و راه اندازی دستگاه ماموگرافی بیمارستان کیش
  • تصادف زنجیره‌ای در محور ایلام-سرابله
  • تصادف زنجیره‌ای در محور ایلام-سرابله۱۲ مصدوم برجای گذاشت
  • مصدومیت هفت تن بر اثر تصادف زنجیره‌ای در حاجی آباد
  • تصادف زنجیره ای در آزادراه شیراز _ اصفهان