Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا آیت‌الله مصطفی محامی شامگاه شنبه در نشست با غلام‌رضا گنجی مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری سیستان و بلوچستان، کار این مجموعه را سخت و حساس عنوان کرد و ضمن تاکید بر همکاری و هماهنگی دستگاه‌های مختلف برای موفقیت این مجموعه،اظهارداشت: متاسفانه برخی تخلفات صورت گرفته در عرصه‌های مختلف و همچنین روابط قومی و قبیله‌ای باعث عدم رسیدگی به کار مردم و بروز نارضایتی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


امام جمعه زاهدان بیان کرد: وجود ارگان‌هایی برای رسیدگی به شکایات، مایه امیدواری مردم و نبود آن عامل گلایه‌مندی بیشتر خواهد بود.
رییس ستاد امر به معروف و نهی از منکر سیستان و بلوچستان ضمن ابراز گلایه از عدم نقش‌آفرینی موثر دستگاه‌های متولی در حوزه بازرسی، به آسیب شناسی این حوزه پرداخت و گفت: ضعف در حوزه بازرسی یا به علت تعدد تخلفات انجام شده و یا به دلیل اعلام نکردن برخوردهاست.
آیت الله محامی تاکید کرد: تسریع در روند رسیدگی به تخلفات و رسانه‌ای کردن برخورد با متخلفان از طرفی باعث دلگرمی مردم و از طرفی عامل مهمی در بازدارندگی از تخلف است.
وی تحفظ بر سلامت دستگاه‌های نظارتی را خواستار شد و افزود: کار فرهنگی همه‌جانبه، مستمر و در سطح عموم مردم و ادارات باید انجام شود تا هر کس در هر جایی کارش را به خوبی انجام دهد.

برچسب‌ها نماینده ولی فقیه سیستان و بلوچستان تخلفات مالی مصطفی محامی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: نماینده ولی فقیه سیستان و بلوچستان تخلفات مالی نماینده ولی فقیه سیستان و بلوچستان تخلفات مالی اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۷۷۹۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب پنج واحد صنفی متخلف در مشهد

مدیر بازرسی و نظارت بر اصناف مشهد گفت: پنج واحد صنفی شامل سه آرایشگاه زنانه و ۲ واحد عرضه پوشاک و شکلات در این شهر به دلیل تخلفات متعدد پلمب شدند.

محسن صیادی روز جمعه در گفتگو با ایرنا افزود: این واحدها در گشت مشترک امروز مدیریت بازرسی و نظارت بر اصناف مشهد با دیگر دستگاههای نظارتی شناسایی شدند.

وی بیان کرد: پلمب این واحدها به دایل تخلفات گرانفروشی و عدم رعایت قوانین و مقررات نظام صنفی انجام گرفت.

۱۵۰ هزار واحد صنفی زیر نظر ۹۵ اتحادیه در مشهد فعالیت دارند.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: پلمب قدیمی‌ترین پیتزا فروشی تهران به دلیل حجاب تشکیل ۳۰ هزار پرونده عدم انجام تعهد برای خودروسازان

دیگر خبرها

  • ۵ واحد صنفی متخلف در مشهد پلمب شد
  • پلمب ۵ واحد متخلف صنفی در مشهد
  • پلمب پنج واحد صنفی متخلف در مشهد
  • خطیب نمازجمعه زاهدان:عملیات وعده صادق درمعادلات جهانی تغییرایجادکرد
  • رسیدگی به تخلفات اداری در دیوان عدالت اداری چگونه انجام می شود؟
  • وزیر کشور از وضعیت سیلاب در سیستان و بلوچستان بازید کرد
  • افزایش ۲۰ درصدی رسیدگی به تخلفات حمل و نقل جاده ای استان قم
  • شعبه ویژه رسیدگی به پرونده‌های میراث‌فرهنگی در سیستان و بلوچستان تشکیل می‌شود
  • تشکیل شعبه ویژه رسیدگی به پرونده‌های میراث‌فرهنگی در سیستان و بلوچستان
  • آخرین جزئیات از نحوه امدادرسانی در سیل جنوب کشور | ۴۳ مسافر نجات یافتند | اعزام ۲۰ تیم واکنش سریع و امداد و نجات | ببینید