Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیرو درگذشت حجت الاسلام اژه ای، حجت الاسلام احمد واعظی به عنوان نماینده رهبر انقلاب در امور انجمن اسلامی دانشجویان و دانشجویان ایرانی در اروپا منصوب شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان، پیرو درگذشت حجت‌الاسلام اژه ای، حجت الاسلام احمد واعظی به عنوان نماینده رهبر انقلاب در ارتباط با انجمن‌های اسلامی دانشجویان در اروپا و همچنین امور دانشجویان ایرانی در اروپا منصوب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مرحوم حجت الاسلام جواد اژه‌ای نماینده سابق رهبر انقلاب در امور دانشجویان اروپا بود که در پی ابتلا به کرونا در سن ۷۲ سالگی درگذشت.

اژه‌ای در دهه شصت سازمان ملی پرورش استعداد‌های درخشان (سمپاد) را تأسیس کرد و دو دهه رئیس سمپاد بود.

گفتنی است، معاونت امور اساتید معارف نهاد مقام معظم رهبرى در دانشگاه‌ها (سال ۱۳۷۲)، معاون پژوهشى حوزه علمیه قم (۱۳۷۸ – ۱۳۸۰)، معاون امور بین الملل جامعه الزهراء (س) (۱۳۸۰ – ۱۳۶۹)، معاون آموزش و رئیس دانشگاه باقرالعلوم (ع) دفتر تبلیغات اسلامی (۱۳۸۸ـ ۱۳۸۶)، رئیس دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم (۱۳۸۹) بخشی از سوابق اجرایی حجت الاسلام واعظی است.

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: حجت الاسلام احمد واعظی مقام معظم رهبری رهبری رهبر انقلاب حجت الاسلام اژه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۷۷۹۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتصاب سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی

به گزارش قدس خراسان به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، پنجشنبه ۳۰ فروردین با حضور یعقوبعلی نظری و در گردهمایی فرمانداران استان که در محل سالن شهید باهنر شماره ۱ استانداری برگزار شد، «سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی» معارفه شد.

در این مراسم با حکم یعقوبعلی نظری استاندار خراسان رضوی، حسن نوری‌زاده فرماندار سرخس با حفظ سمت به عنوان سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی منصوب شد.

دیگر خبرها

  • انتصاب سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی
  • انتصاب معاون اول قوه قضاییه پس از استعفای مصدق
  • توضیحات رییس قوه قضاییه درباره انتصاب معاون اول دستگاه قضا
  • فیلم/ توضیحات رئیس قوه قضاییه درباره انتصاب معاون اول دستگاه قضا
  • انتصاب رئیس کل دادگستری خراسان رضوی به معاون اولی قوه قضاییه
  • قدردانی جامعه کشتی از رهبر انقلاب
  • قدردانی کشتی‌گیران تیم ملی از رهبر انقلاب
  • انتصاب مدیرکل امور مشترک فدراسیون‌ها در وزارت ورزش
  • انتصاب مدیر جدید ارتباطات مردمی شهرداری قم
  • انتصاب امام جمعه موقت جدید سمنان