Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-23@07:26:15 GMT

عاملان چاقوکشی در گنبدکاووس دستگیر شدند 

تاریخ انتشار: ۵ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۷۷۹۶۰

عاملان چاقوکشی در گنبدکاووس دستگیر شدند 

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ محمود علی فر اظهارکرد: برابر اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر درگیری خونین سه مرد جوان با چاقو در گنبدکاووس، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی گنبدکاووس قرار گرفت.

وی ادامه داد: بلافاصله تیمی از ماموران در محل حاضر و مشخص شد دو فرد شرور یکی از شهروندان را با چاقو از ناحیه اعضای بدن مجروح کرده و در حال عربده کشی و قدرت نمایی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی گنبدکاووس تصریح کرد: ماموران در یک اقدام ضربتی و غافلگیرانه متهمان را زمین گیر کردند.

علی فر با بیان اینکه متهمان پس از دستگیری انگیزه خود از انجام این عمل مجرمانه را، اختلافات قبلی با شاکی اعلام کرده اند، اضافه کرد: عاملان چاقوکشی پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند.

وی خاطرنشان کرد: اجازه نمی دهیم دستی برای ضربه زدن به مردم در جامعه بالا رود.

کد خبر 5129167

منبع: مهر

کلیدواژه: گنبدکاووس نیروی انتظامی گلستان دستگیری اراذل و اوباش ویروس کرونا بارش برف خطبه های نماز جمعه آمار کرونا شیراز بوشهر گرگان کرمانشاه شیوع کرونا دهه فجر قوه قضاییه مشهد شهرستان کرج شهرکرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۷۷۹۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قتل مدیرعامل یک شرکت با ۳۷ ضربه چاقو

رئیس پلیس آگاهی پایتخت، از دستگیری متهمان قتل مدیر عامل یک شرکت در تهران خبر داد.

به گزارش مشرق، سردار علی ولیپور گودرزی گفت: چندی پیش، کشف جسد مردی در خانه‌اش واقع در یک برج ۲۰ طبقه در محله کوهک به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ گزارش داده شد.

وی افزود: طولی نکشید که ماجرای این مرگ مشکوک در بی‌سیم‌های کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ مخابره و دقایقی بعد تیم بررسی صحنه جرم پا به طبقه پانزدهم برج مورد نظر گذاشتند.

سردار گودرزی ادامه داد: کارآگاهان جنایی پس از ورود به محل با جسد مردی حدوداً ۴۳ ساله مواجه شدند که هدف ۳۷ ضربه بی‌رحمانه چاقو قرار گرفته بود؛ بررسی‌های اولیه نشان می‌داد که مقتول در شغل پخش لوازم آرایشی و بهداشتی فعالیت داشته است و عاملان این جنایت پس از ارتکاب جرم به‌دنبال اسناد و مدارکی داخل خانه بوده‌اند.

وی تصریح کرد: کارآگاهان که در جریان بررسی‌های تخصصی صحنه جرم متوجه دوربین‌های مداربسته برج شده بودند به بازبینی فیلم آنها پرداختند که مشخص شد که موتورسیکلتی با ۲ سرنشین مقابل برج توقف کرده و مرد جوانی از موتور پیاده و وارد خانه مقتول شده است؛ نیم ساعت بعد از حضور وی، نفر دوم نیز وارد خانه قربانی شده و دقایقی بعد هر ۲ با عجله و شتاب از برج خارج شده و سوار بر موتورسیکلت از محل متواری شدند و بعد از رفتن مردان جوان، دیگر هیچ رفت‌وآمدی به خانه مقتول صورت نگرفته بود.

سردار گودرزی متذکر شد: در نخستین‌گام با بهره‌گیری از روش‌های علمی کشف جرم و اقدامات کارآگاهی، مشخصات ۲ مرد داخل فیلم شناسایی و مشخص شد که آنها با مقتول اختلاف مالی هشت میلیارد ریالی داشته‌اند.

وی افزود: کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی پایتخت در گام بعدی با اقدامات اطلاعاتی مخفیگاه متهمان را در تهران و یکی از شهرهای شمالی کشور شناسایی و پس از هماهنگی‌های لازم قضائی، آنها را طی ۲ عملیات جداگانه بازداشت کردند.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت، تصریح کرد: یکی از متهمان ماجرا را این‌طور توضیح داد که دوستم با مقتول اختلاف مالی داشت و او روز حادثه برای صحبت درباره اختلاف مالی به خانه‌اش رفت و از من خواست بیرون برج منتظرش بمانم، بعد از نیم ساعت با من تماس گرفت و خواست به خانه مقتول بروم، به محض ورود با جسد مواجه شدم و دوستم مدعی شد که ناخواسته دست به قتل زده است، من حتی شاهد این جنایت هم نبودم، اما از ترس باهم فرار کردیم.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت با بیان اینکه متهمان در تحقیقات ابتدایی به جرم خود مبنی بر جنایت اعتراف کردند، خاطرنشان کرد: با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضائی متهمان برای روشن شدن زوایای پنهان پرونده در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی قرار گرفتند.

دیگر خبرها

  • دستگیری سارق قطعات خودرو در مشهد
  • قتل مدیرعامل یک شرکت با ۳۷ ضربه چاقو
  • چاقوکشی مرگبار مرد جوان با ۲ موتورسوار محله مجیدیه
  • بازداشت عاملان درگیری و تیراندازی در غرب تهران
  • عاملان تیراندازی در غرب تهران دستگیر شدند
  • دستگیری عاملان نزاع و درگیری مسلحانه در بم
  • دستگیری اراذل و اوباش در شرق تهران / با قمه‌ به خودروی پلیس حمله کردند
  • حمله شرور قمه‌به دست به خودروی پلیس
  • حمله شرور قمه‌به‌دست به خودروی پلیس
  • حمله شرور قمه‌به دست به خودروی پلیس در شرق تهران