Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-19@14:00:50 GMT

کشف۵۳۶ کیلوگرم مواد مخدر در سمنان

تاریخ انتشار: ۵ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۷۷۹۸۷

کشف۵۳۶ کیلوگرم مواد مخدر در سمنان

سردارحسنی از کشف ۵۳۶ کیلوگرم مواد مخدر در عملیات مشترک با پلیس کرمان درسمنان خبردادو گفت: این محموله از سیستان و بلوچستان بارگیری شده بود.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری شبستان از سمنان، سردار«عبدالله حسنی» در گفتگو با خبرنگاران از طریق فضای مجازی ضمن بیان اینکه در عملیاتی مشترک با پلیس کرمان ۵۳۶ کیلوگرم ماده مخدر تریاک در استان سمنان کشف شدگفت: سوداگران مواد مخدر این محموله را از سیستان و بلوچستان بارگیری و به مقصد کرمان در حال حرکت بودند این عملیات آنان در استان سمنان متوقف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فرمانده انتظامی استان سمنان با اشاره به اینکه این محموله در یک دستگاه خودرو پژو پارس جاسازی‌شده بود اظهار کرد: این خودرو با هوشیاری مأموران پلیس استان سمنان شناسایی شد و با توجه به دستور ایست پلیس و متواری شدن راننده عملیات تعقیب و گریز آغاز شد و درنهایت راننده خودرو را در جاده رها کرده و از صحنه متواری شد.

 

وی با تأکید بر اینکه تلاش پلیس برای قاچاقچیان متواری ادامه دارد گفت: خودروی کشف‌شده بر اساس استعلام‌های موجود سرقتی است.

 

حسنی تصریح کرد: برنامه‌های عملیاتی مبارزه با مواد مخدر به‌عنوان یکی از عوامل ایجادکننده آسیب‌های اجتماعی در استان به‌طور جد اجرا و پیگیری می‌شود.

 

فرمانده انتظامی استان سمنان ریشه‌کنی بلای خانمان‌سوز اعتیاد را منوط به عزمی ملی وهمراهی آحاد جامعه و تمام نهاد‌ها و دستگاه‌ها دانست وادامه داد: مقابله و مبارزه بی امان با قاچاق موادمخدر و سوداگران مرگ از جمله ماموریت های اصلی ناجا در تامین نظم و امنیت است که این موضوع در استان سمنان با جدیت تمام پیگیری می شود.

 

وی با بیان اینکه ۲هزار و ۸۵۴ نفر در زمینه‌های مختلف مانند خرده‌فروشی، معتاد متجاهر، توزیع‌کننده مواد مخدر و قاچاقچی در ۹ ماهه امسال در استان سمنان دستگیر شدند اضافه کرد: با تلاش مأموران مبارزه با مواد مخدر ۵۷ باند تهیه و توزیع مواد مخدر نیز متلاشی‌شده است.

 

حسنی با اشاره به اینکه در عملیات مختلف پلیس مبارزه با مواد مخدر هفت نفر از اشرار نیز به هلاکت رسیدند، افزود: شناسایی و انهدام باندهای قاچاق مواد مخدر در زمره اقدامات نیروی انتظامی قرار دارد که مبارزه با آن به‌صورت جدی در استان سمنان دنبال می‌شود.

 

پایان پیام/276

منبع: شبستان

کلیدواژه: فرمانده انتظامی استان سمنان استان سمنان مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۷۷۹۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری زنی که با موتور تریاک‌فروشی می‌کرد

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، سرهنگ حسین باباپور، در تشریح جزییات دستگیری زن مواد فروش در شمال تهران گفت: چندی پیش ماموران پایگاه هشتم پلیس مبارزه با مواد مخدر فاتب پرونده‌ای را مورد بررسی قرار دادند که حکایت از آن داشت، زنی مواد فروش به نام «سارا» با یک دستگاه موتورسیکلت برقی اقدام به جابجایی و توزیع مواد مخدر می‌کند.

سرهنگ باباپور ادامه داد: با توجه به اهمیت مسأله، موضوع به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت و با اقدامات اطلاعاتی فشرده مشخص شد متهم به شکلی بسیار ماهرانه، ضمن جاسازی مواد مخدر در بدنه موتورسیکلت اقدام به توزیع می‌کند.

وی اضافه کرد: رصد لحظه به لحظه فعالیت این زن مواد فروش ادامه یافت تا اینکه با هماهنگی با مقام قضائی دریک عملیات ضربتی در منزلش دستگیر و در بازرسی از موتورسیکلتش در پارکینگ، ۶ کیلوگرم تریاک از بدنه آن کشف شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فاتب در پایان خاطرنشان کرد: متهم به همراه مواد مکشوفه به پلیس منتقل و پس از تحقیقات تکمیلی برای سیر مراحل قضائی به دادسرا معرفی شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • از دستگیری ۲ خرده فروش مواد مخدر تا کشف بیش از یک تن شکلات قاچاق 
  • بیش از ۱۳ کیلو مواد مخدر در رشت کشف شد
  • مدل جدید تریاک‌فروشی در شمال تهران توسط یک زن
  • دستگیری ۲ خرده فروش مواد مخدر قزوین
  • کشف بیش از ۱۰۰ کیلو تریاک جاسازی شده در بار خیار
  • دستگیری زنی که با موتورسیکلت تریاک پخش می‌کرد
  • دستگیری زنی که با موتورسیکلت برقی تریاک توزیع می‌کرد
  • دستگیری زنی که با موتور تریاک‌فروشی می‌کرد
  • نمایشگاه کشفیات پلیس مبارزه با مواد مخدر
  • توقیف محموله مواد مخدر در بهبهان