Web Analytics Made Easy - Statcounter

فدراسیون جودو در حالی اقدام به تغییر خزانه‌دار فدراسیون گرفته است که این جابه‌جایی بدون هماهنگی با رئیس مجمع فدراسیون یعنی وزیر ورزش و جوانان اتفاق افتاده است. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، طبق اساسنامه فدراسیون‌های ورزشی در ایران هر گونه تغییر، عزل و نصب در ارکان اصلی فدراسیون‌های ورزشی تنها با پیشنهاد رئیس فدراسیون و موافقت ریاست مجمع فدراسیون‌های ورزشی یا به عبارت بهتر شخص وزیر ورزش و جوانان قابلیت اجرایی خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این اتفاق اما در فدراسیون جودو رخ نداده و تصمیم به تغییر محمدحسین شیرازیان خزانه‌دار این فدراسیون در آبان ماه سال جاری از سوی رئیس این فدراسیون بدون هماهنگی، مشورت و دریافت مجوز از سوی وزارت ورزش و جوانان صورت گرفته است.

در اساسنامه فدراسیون‌های ورزشی و طبق تبصره سه ماده 10 تاکید شده که قبول عزل و استعفای دبیر، نایب رئیس، خزانه‌دار و کارشناس خبره تنها با پیشنهاد رئیس فدراسیون و موافقت وزیر ورزش و جوانان به عنوان رئیس مجمع اتفاق خواهد افتاد و طبق پیگیری خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم  این تغییر در فدراسیون جودو بدون دریافت مجوز  یا حتی اطلاع از سوی مسئولان وزارت ورزش و جوانان بوده است.

فدراسیون جودو با انتخاب سرپرست برای پست خزانه‌داری بازهم همان اشتباه را تکرار کرده و بدون هماهنگی با رئیس مجمع، دوباره خزانه‌دار انتخاب کرده است.

اتفاقی که به نظر می‌رسد با توجه به عدم اطلاع مسئولان وزارت ورزش و جوانان، یک تخلف از سوی مسئولان فدراسیون جودو بوده و وزارت ورزش نیز در نامه‌ای که به فدراسیون‌های ورزشی از جمله جودو فرستاده، بار دیگر تاکید کرده که تغییرات در اعضای هیئت رئیسه باید با پیشنهاد رئیس فدراسیون و موافقت رئیس مجمع باشد. باید دید فدراسیون جودو پس از دریافت این نامه به تخلف روی داده چه عکس‌العملی نشان خواهد داد.

تکلیف مسئول سه پُسته فدراسیون جودو چه می‌شود؟

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در صفحه اینستاگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

انتهای پیام/

 

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فدراسیون جودو وزارت ورزش و جوانان جودو ایران جودو فدراسیون جودو وزارت ورزش و جوانان جودو ایران جودو فدراسیون های ورزشی فدراسیون جودو ورزش و جوانان وزارت ورزش رئیس مجمع خزانه دار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۷۸۰۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود حراست وزارت ورزش و جوانان به اتفاقات مسابقات کشتی در مازندران

به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، پس از اتفاقات رخ داده در جریان رقابت‌های کشتی نونهالان مازندران، مرکز حراست وزارت ورزش و جوانان از مدیرکل ورزش و جوانان این استان خواست به قید فوریت، تخلفات رخ داده را مورد بررسی قرار داده و برای تصمیم‌گیری به این مرکز گزارش کند.

امروز فیلمی در فضای مجازی منتشر شد که نشان از حمله و چاقو کشی افرادی در حاشیه مسابقات کشتی نونهالان در استان مازندران به عوامل برگزاری این مسابقات می داد.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی سایر حوزه ها

دیگر خبرها

  • اسبقیان: سوم اردیبهشت مالکان استقلال و پرسپولیس مشخص می‌شود/ به دنبال حضور هیئت مدیره نیستیم
  • ورود حراست وزارت ورزش و جوانان به اتفاقات مسابقات کشتی در مازندران
  • معاون وزیر ورزش: واگذاری استقلال و پرسپولیس، آرزوی دیرینه هواداران است
  • مالکان سرخابی‌ها سوم اردیبهشت مشخص می‌شوند
  • مدیرکل امور مشترک فدراسیون‌ها منصوب شد
  • انتصاب مدیرکل امور مشترک فدراسیون‌ها در وزارت ورزش
  • اسبقیان:واگذاری استقلال و پرسپولیس،آرزوی دیرینه هواداران است
  • تخصیص ۲۰ میلیارد تومان برای تجهیز هیئت‌های ورزشی بوشهر
  • بازگشت پویش دوشنبه‌های ورزشی کارگران به کارخانه‌ها
  • هاشمی: از میزبانی هندبال ایران حمایت می‌کنیم