Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون اداره کل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری گفت: درخواست از امور اراضی برای اجرای طرح پرورابندی بره در بخش مرکزی کوهرنگ به متراژ یک هزار و ۳۰۰ مترمربع، درخواست از امور اراضی برای اجرای طرح پرورش گوشت داشتی در بخش لاران شهرستان شهرکرد به مساحت یک هزار و ۱۰۰ مترمربع از جمله این طرح‌ها است.

به گزارش روز یکشنبه ایرنا، صغری علیزاده افزود: درخواست از امور اراضی برای اجرای طرح خدماتی رفاهی در منطقه چنار محمودی بخش مرکزی لردگان به مساحت یک هکتار، طرح مکان‌یابی آرامستان لردگان به ۷.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۷ هکتار، درخواست از امور اراضی برای پارکینیگ ماشین‌آلات سنگین شهر نقنه به مساحت ۲ هکتار، طرح حمل و نقل و انبارداری به مساحت ۳.۲ هکتار در نقنه و طرح هادی شهر بازفت به مساحت ۴۷ هکتار از دیگر این طرح‌ها به شمار می‌رود.

وی تصریح کرد: این طرح‌ها تمامی استعلامات و مصوبات کمیته‌های مربوطه را دارد که با رای موافق اعضای شورای برنامه‌ریزی و توسعه چهارمحال و بختیاری هیچ مانع قانونی برای اجرا ندارد.

توجه به توسعه زیرساخت‌ها در چهارمحال و بختیاری

یکی از مهمترین ضروریات توجه به توسعه، گسترش زیرساخت‌ها از جمله راههای روستایی و شهری است که این توسعه با اختصاص اعتبار و فراهم کردن قیر رایگان در حال اجراست.

رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی چهارمحال و بختیاری با اشاره به اختصاص حدود ۶ میلیارد تومان قیر رایگان به استان گفت: این میزان قیر بر اساس اولویت‌بندی راه‌های روستایی و طرح‌های مسکن مهر استان توزیع شد.

به گزارش روز یکشنبه ایرنا، علی شهریارپور افزود: برای راه‌های روستایی سه میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان و برای طرح‌های مسکن مهر ۲ میلیارد تومان اعتبار اختصاص داده شده است.

وی با اشاره به مبنای توزیع قیر رایگان در استان، تصریح کرد: شاخص‌ها در حوزه توزیع قیر راه روستایی بر مبنای درصد راه سوشه هر شهرستان و درصد راه روستایی شهرستان به کل راه‌های روستایی بدون آسفالت استان است.

شهریارپور در ادامه با اشاره به اجرای پنج طرح مسکن مهر در استان، اظهار داشت: از این طرح‌ها، معابر طرح مسکن مهر فارسان به طور کامل آسفالت شده است که بدین ترتیب قیر رایگان تخصیص یافته به استان در چهار طرح مسکن مهر شهرکرد، بروجن، لردگان و فرخشهر توزیع می‌شود.

رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: چنانچه قیر توزیع شده در هر یک از شهرستان‌ها در مهلت مقرر جذب نشود این سهمیه به شهرستان دیگری اختصاص داده می‌شود.

شهریارپور در بخش دیگری از این نشست به چالش‌های تامین اعتبارات هزینه‌ای استان نیز اشاره کرد و گفت: تاکنون ۱۰ میلیارد تومان اعتبار در این رابطه به استان اختصاص داده شده اما این اعتبار ناکافی است چراکه نیاز استان در این بخش به ۶۲ میلیارد تومان اعتبار است.

وی، فروش اموال مازاد دستگاه‌های اجرایی استان را راهکاری برای تامین اعتبار موردنیاز استان در بخش اعتبارات هزینه‌ای دانست و افزود: هدفگذاری این بخش برای استان ۸۷ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان فروش اموال مازاد دستگاه‌ها بوده که این موضوع نیز تاکنون محقق نشده است.

رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی چهارمحال و بختیاری ابراز امیدواری کرد که تا پایان سال میزان اعتباری برای جبران  بخشی از کسری اعتبارات هزینه‌ای به استان اختصاص داده شود.

به گزارش ایرنا،چهارمحال و بختیاری دارای ۱۰ شهرستان با جمعیتی افزون بر ۹۷۹ هزار نفر است.

برچسب‌ها توسعه ایران چهارمحال وبختیاری کشاورزی دام و طيور توسعه روستایی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: توسعه ایران چهارمحال وبختیاری کشاورزی توسعه ایران چهارمحال وبختیاری کشاورزی دام و طيور توسعه روستایی اخبار کنکور چهارمحال و بختیاری میلیارد تومان اختصاص داده برنامه ریزی قیر رایگان طرح ها مسکن مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۷۸۲۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح پاکسازی زباله در چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ مدیر کل محیط زیست استان گفت: برنامه پاکسازی زباله در گردنه دالورا شهرستان فلارد، حاشیه تالاب گندمان، حاشیه رودخانه زاینده‌رود و پل هوره انجام شد.
سعید یوسف پور افزود: دراین برنامه دوستداران محیط زیست، سازمان‌های مردم نهاد و مسئولان مشارکت داشتند.

به گفته وی، هفته زمین پاک از ۳ تا ۹ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ با شعار مشارکت مردم، ایران در برابر پلاستیک، نجات زمین نامگذاری شده است.

دیگر خبرها

  • خبر‌های کوتاه از نقاط مختلف چهارمحال و بختیاری
  • طرح پاکسازی زباله در چهارمحال و بختیاری
  • برنامه ریزی برای واگذاری یک میلیون زمین روستایی در کشور
  •  اجرای طرح «کوله پشتی کتاب» در چهارمحال و بختیاری
  • تصویب ۱۰ طرح پیشنهادی چهارمحال و بختیاری در شورای عالی کشور
  • دفن غیراصولی پسماند در ۱۰۱ نقطه چهارمحال و بختیاری
  • بازنگری ۲۷۴ روستا در چهارمحال و بختیاری در طرح هادی
  • برگزاری جشنواره ملی روستایی و عشایری در شهرستان کوهرنگ
  • درخشش هنرمندان چهارمحال و بختیاری در جشنوراه آسمان هشتم
  • پیشرفت ۶۵ درصدی طرح‌های هادی روستایی در چهارمحال و بختیاری