Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-19@22:23:43 GMT

فرودگاه با ۱۷- درجه سردترین نقطه زنجان ثبت شد

تاریخ انتشار: ۵ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۷۸۲۲۹

فرودگاه با ۱۷- درجه سردترین نقطه زنجان ثبت شد

حسین سلطانی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: طی مدت یاد شده چورزق از توابع شهرستان طارم با میزان دمای ۱۰ درجه سانتیگراد بالای صفر به عنوان گرمترین نقطه این استان، گزارش شد.

وی میزان دمای فعلی شهر زنجان را ۹ درجه سانتیگراد زیر صفر اعلام کرد و اظهار داشت: این میزان دمای هوای زنجان در مقایسه با روز گذشته در همین ساعت چهار درجه سانتیگراد افزایش نشان می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سلطانی تصریح کرد: بر اساس بررسی نقشه های هواشناسی طی ۲ روز آینده شاهد استقرار شرایط جوی پایدار و آسمانی صاف تا قسمتی ابری بوده و بارندگی و وزش باد شدید نیز اتفاق نخواهد افتاد.

کارشناس هواشناسی استان زنجان با بیان اینکه سرمای هوا امروز /یکشنبه ۵ بهمن ماه/ نیز حاکم خواهد بود و از فردا /دوشنبه/ به صورت تدریجی میزان دما با افزایش همراه خواهد شد گفت: در مدت یاد شده افزایش میزان آلاینده ها در مناطق صنعتی استان و کاهش کیفیت هوا دور از انتظار نیست.

سلطانی افزود: از روز پنجشنبه با ورود سامانه ای به منطقه شاهد وزش بادهای نسبتا شدید خواهیم بود که روز جمعه نیز با شدت بیشتر ادامه خواهد داشت و در برخی مناطق بارش های پراکنده و خفیف نیز برای روز جمعه پیش بینی می شود.  

در حال حاضر، استان زنجان از ۵۷ ایستگاه هواشناسی برخوردار است که در چهار باب از این ایستگاه‌ها به صورت شبانه روز و چهار ایستگاه دیگر نیز به طور ۱۲ ساعته، کارشناسان حرفه‌ای مستقر هستند و داده‌های وضعیت جوی در مابقی ایستگاه‌های استان نیز به صورت خودکار جمع‌آوری می‌شود.

برچسب‌ها تغییرات آب و هوا بارندگی اداره کل هواشناسی زنجان آلودگی هوا زنجان سازمان هواشناسی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تغییرات آب و هوا بارندگی اداره کل هواشناسی زنجان تغییرات آب و هوا بارندگی اداره کل هواشناسی زنجان آلودگی هوا زنجان سازمان هواشناسی اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۷۸۲۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر مهم هواشناسی استان فارس

مدیرکل هواشناسی فارس از ورود سامانه بارشی جدیدی از عصر امروز، ۳۱ فروردین به استان خبر داد.

به گزارش ایسنا، مسعود حقیقت با اعلام این خبر گفت: این سامانه از عصر امروز وارد استان فارس خواهد شد که بارش‌هایی به صورت رگباری و نقطه‌ای در پی خواهد داشت.

وی با بیان اینکه سامانه مذکور از عصر امروز در بخش‌هایی از شمال غرب، غرب، شرق و جنوب شرق استان فعالیت می‌کند، افزود: بارش‌های این سامانه مانند سامانه قبلی نیست و به صورت رگباری و پراکنده است.

حقیقت تصریح کرد: سامانه مذکور تا اواخر وقت یکشنبه به شکل رگبار موقت و نقطه‌ای در بسیای از مناطق استان به ویژه شمال شرق و استان فعالیت خواهد داشت.

مدیرکل هواشناسی فارس یادآور شد: از بعدازظهر امروز تا فردا شاهد افزایش سرعت باد در بسیاری از نقاط استان به ویژه مناطق شرقی استان خواهیم بود.

وی با بیان اینکه روند تدریجی افزایش دما را از امروز شاهد خواهیم بود، افزود: امروز صبح نیز سردترین نقطه استان دشت نمدان و گرم‌ترین نقطه استان لامرد و مهر و کورده خنج بوده‌اند.

دیگر خبرها

  • خبر مهم هواشناسی استان فارس
  • کاهش۶ درصدی تورم سالانه در زنجان
  • لاله زار سردترین ایستگاه کشور 
  • تورم سالانه در زنجان ۶ درصد کاهش یافت
  • هشدار سرمازدگی ؛لاله زار بردسیرسردترین نقطه کشور
  • سامانه بارشی در زنجان تقویت می‌شود
  • لاله زار سردترین ایستگاه سرد کشور
  • بارش‌های خفیف برای زنجان پیش بینی شد
  • میزان بارندگی های ۲۴ ساعت گذشته کرمان اعلام شد
  • پیش بینی بارش خفیف باران در زنجان