Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-19@05:58:16 GMT

زوج سابق وحید امیری، عاشق گلزنی به استقلال!

تاریخ انتشار: ۵ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۷۸۲۹۶

زوج سابق وحید امیری، عاشق گلزنی به استقلال!

حسین مالکی در چند فصل اخیر یکی از ستاره‌های فوتبال خوزستان بوده، اما تصمیمات اشتباه در انتخاب تیم‌ها موجب شد تا خیلی دیر او بتواند توانایی‌هایش را در لیگ برتر نشان بدهد. مالکی که فوتبالش را در رامهرمز با تیم‌های مهرگان، استقلال رامهرمز و شاهین شروع کرده بود، در رده جوانان به ایرانمهر خرمشهر پیوست و پس از آن تیم جوانان فولاد را انتخاب کرد و سپس برای تیم مقاومت اهواز بازی کرد تا رده پایه را اینچنین بگذراند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مالکی پس از آن به نفت مسجدسلیمان پیوست و توانست با این تیم در سال چهارم حضورش به لیگ برتر بیاید؛ تیمی که ستاره‌های زیادی، چون وحید امیری، حمید بوحمدان، حکیم نصاری، عباس عسکری و ... داشت. در آن فصل مالکی ۷ گل به ثمر رساند که ۵ پاس گل را وحید امیری به او داد تا این زوج در لیگ یک یکی از عوامل اصلی این صعود باشند.

مالکی پس از آن علی‌رغم پیشنهادی که از نفت تهران داشت، راه وحید امیری و حمید بوحمدان را پیش نگرفت و در مسجدسلیمان ماند و در نهایت فصل سه گل برای این تیم به ثمر رساند. او با درخشش در دیدار برابر فولاد با پیشنهاد دراگان اسکوچیچ برای این تیم مواجه شد و به فولاد رفت، اما در نهایت تنها نیم‌فصل در این تیم ماند و سپس به پیکان رفت و توانست یکی از عوامل صعود این تیم به لیگ برتر باشد.

او پس از آن به استقلال اهواز و شهرداری ماهشهر رفت و بعد هم با نظر محمود فکری به شاهین بوشهر پیوست و یکی از عوامل اصلی این تیم برای راهیابی به لیگ برتر بود تا سومین صعودش به لیگ برتر را جشن بگیرد. او فصل قبل در شاهین بوشهر ماند و با ۷ گل، ۳ پاس گل و ۳ کسب پنالتی ستاره تیمش بود و البته پیشنهاداتی داشت که تصمیم گرفت فوتبالش را در ۲۹ سالگی در تهران و تیم بی‌حاشیه سایپا دنبال کند.

مالکی که با پیراهن سایپا و در مسجدسلیمان اولین گل این فصلش را مقابل تیم سابق خود به ثمر رسانده بود، برای گل دوم خود بازی برابر استقلال را انتخاب کرد تا شوت دیدنی‌اش را وارد دروازه رشید مظاهری کند.

او فصل قبل و در همین ورزشگاه برابر استقلال تک گل تیم شاهین را به ثمر رساند و امروز این خاطره را دوباره تکرار کرد. این وینگر رامهرمزی گلش را به دایی خود که در جوانی از دنیا رفته، تقدیم کرد تا اینگونه موجب شادی‌اش شود. مالکی امیدوار است با درخشش در سایپا، راه بازیکنانی را در پیش بگیرد که از این تیم توانستند پیشرفت کنند و به تیم‌های برتر بروند.

 

 

ورزش سه

منبع: فرارو

کلیدواژه: گیتی موسوی لیونل مسی مهرداد میناوند حسین مالکی سایپا استقلال لیگ برتر وحید امیری پس از آن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۷۸۲۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کامبک توفانی استقلال خوزستان در سیرجان

 گل‌گهر سیرجان در حالی مقابل استقلال خوزستان به تساوی رضایت داد که تا وقت‌های تلف‌شده برنده میدان بود.

به گزارش تسنیم، تیم‌های گل‌گهر سیرجان و استقلال خوزستان از ساعت 17:45 امروز (پنجشنبه) در چارچوب دیداری از هفته بیست‌وچهارم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور در ورزشگاه شهیدحاج قاسم سلیمانی سیرجان به مصاف هم رفتند که در پایان دو تیم به نتیجه تساوی 2 - 2 رضایت داد.

 سعید سحرخیزان در دقیقه 56 و  قائم اسلامی‌خواه در دقیقه 90 برای میزبان گلزنی کردند تا تیم اوزونیدیس در آستانه کسب سه امتیاز قرار بگیرد. گل‌گهر تا دقیقه 90 برنده بازی بود تا اینکه آسو رستم در دقیقه 2+90 و محمود مطلق‌زاده در دقیقه 4+90 برای استقلال خوزستان گلزنی و بازی را به تساوی کشاندند.

قضاوت این مسابقه برعهده محمدرضا تارخ بود که به علیرضا خوشکفا، پیمان رنجبری و محمد آبشک بازیکنان استقلال خوزستان کارت زرد نشان داد.

شاگردان اوزونیدیس در چهار مسابقه اخیر خود موفق به کسب پیروزی نشده‌اند.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: محسن فروزان قراردادش با گل گهر سیرجان را فسخ کرد کنایه سنگین سرمربی گل گهر به تساوی با استقلال

دیگر خبرها

  • وحید امیری، دهمین بازیکن تاریخ پرسپولیس!
  • اوزونیدیس: استقلال خوزستان فقط یک موقعیت گلزنی داشت! / فیلم
  • کامبک توفانی استقلال خوزستان در سیرجان
  • تیم ملی افغانستان را با ایران اشتباه نگیرید
  • ترکیب افغانستان را با ایران اشتباه نگیرید!
  • شکست شباب الاهلی در شب گلزنی سعید عزت اللهی (+فیلم)
  • شکست شباب الاهلی در شب گلزنی سعید عزت‌اللهی
  • دقیقی با خاطرات شیرین گلزنی مقابل استقلال
  • تقابل جذاب دفاع چپ‌ها در پرسپولیس (عکس)
  • بهار نکوی شجاعیان در تیمِ شجاعی