Web Analytics Made Easy - Statcounter

«محمدتقی آبایی هزاوه» روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: از زمان اجرای طرح اشتغال پایدار روستایی (اواخر سال ۹۶) تاکنون ۲ هزار و ۴۰۵ طرح در استان مرکزی با اعتباری بالغ بر چهار هزار و ۱۷۶ میلیارد و ۳۱۵ میلیون ریال به کارگروه اشتغال ارسال شده است.

وی بیان کرد: تاکنون ۲ هزار و ۲۶۷ طرح به مبلغ سه هزار و ۵۹۷ میلیارد و ۹۴۸ میلیون ریال مصوب شده و از این تعداد ۲ هزار و ۳۵۱ طرح با اعتباری بالغ بر سه هزار و ۱۸۶ میلیارد و ۴۴۸ میلیون ریال نیز قرارداد تسهیلات منعقد شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی ادامه داد: از ابتدای اجرای طرح اشتغال روستایی در این استان (اواخر سال ۹۶) تاکنون، ۲ هزار و ۳۴۸ طرح با اعتباری بالغ بر ۳ هزار و ۱۸۴ میلیارد و ۹۹۸ میلیون ریال مصوب و سه هزار و ۲۴ میلیارد و ۹۱۱ میلیون ریال اعتبار تخصیصی آن پرداخت شده است.

آبایی هزاوه عنوان کرد: بیشترین طرح‌های ارسال شده در راستای اشتغال پایدار روستایی در این استان با ۳۸۴ طرح مربوط به شهرستان اراک و پس از آن شازند و ساوه به ترتیب با ۳۷۷ طرح و ۳۳۷ طرح، در جایگاه‌های دوم و سوم قرار دارند.

وی گفت: طرح اشتغال روستایی یکی از طرح‌های مهم دولت تدبیر و امید است که در توسعه روستاها نقش موثری داشته است.

استان مرکزی با ۱۲ شهرستان دارای بیش از یک میلیون و ۴۰۰ هزار نفر جمعیت است.

برچسب‌ها اراک استان مرکزی تعاونی جهش تولید اشتغال زایی توسعه روستایی اشتغال پایدار وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اراک استان مرکزی تعاونی اراک استان مرکزی تعاونی جهش تولید اشتغال زایی توسعه روستایی اشتغال پایدار وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی اخبار کنکور استان مرکزی میلیون ریال ۲ هزار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۷۸۳۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۴۸ درصدی ایجاد اشتغال با راه اندازی تعاونی‌های جدید

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان در گفتگو با خبرنگار صدا و سیما از ایجاد دو هزار و ۲ هزار و ۱۵۸ فرصت شغلی در بخش تعاون در سال گذشته خبر داد و گفت: این تعداد اشتغال با تشکیل ۵۳ شرکت تعاونی جدید در استان ایجاد شد.

اشرفی افزود: سال ۱۴۰۱، با تشکیل ۴۱ تعاونی هزار و ۴۵۴ فرصت شغلی جدید در استان تشکیل شد.

به گفته وی این تعاونی‌ها در گرایش‌های مختلف تولیدی، توزیعی، خدمات و پیشرفت و آبادانی روستایی و روستا تعاون تشکیل شده است.

هم اکنون هزار و ۲۶ تعاونی در خراسان جنوبی فعال است.

دیگر خبرها

  • توانمندسازی محلات شهر صرفا ایجاد اشتغال نیست
  • اشتغال بیش از ۴ هزار نفر در معادن شهرستان بردسکن
  • پرداخت بیش از یک هزار فقره تسهیلات اشتغال در ایلام
  • افزایش ۴۸ درصدی ایجاد اشتغال با راه اندازی تعاونی‌های جدید
  • سیستان و بلوچستان متعهد به ایجاد شغل برای بیش از ۴۱ هزار نفر شد
  • ۳۷۶ میلیاردتومان اعتبار جهت تسهیلات اشتغال و جهش تولید اختصاص یافت
  • پارسال برای ۲۴ هزار و ۵۰۴ نفرشغل ایجاد شده است.
  • ۶۱ هزار میلیارد ریال سرمایه‌گذاری صنعتی در آذربایجان‌غربی محقق شد
  • جذب ۳۰۰ میلیارد تسهیلات کشاورزی در سوادکوه شمالی
  • جذب 300 میلیارد تسهیلات کشاورزی در سوادکوه شمالی