Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-23@22:50:13 GMT

افزایش رهگیری اطرافیان بیماران کرونایی

تاریخ انتشار: ۵ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۷۸۳۶۳

افزایش رهگیری اطرافیان بیماران کرونایی

معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی گفت: با آغاز اجرای طرح شهید سلیمانی، اقدامات بسیار خوب و ارزنده‌ای در استان انجام شده که نتیجه آن در کاهش آمار ابتلا و مرگ و میر ناشی از بیماری کرونا مشهود است.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، علیار راستگو در جلسه قرارگاه شهید سلیمانی با قدردانی از زحمات و تلاش‌های شبانه روزی مدافعان سلامت و سایر دستگاه‌های مسئول در مدیریت و مقابله با بیماری کرونا گفت: افزایش میانگین رهگیری اطرافیان بیمار کرونایی از حدود چهار به عدد 9 در استان نیز موفقیت بسیار خوبی است که به همت تلاشگران بهداشت و درمان و همکاری اثربخش مجموعه سپاه و بسیج حاصل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با ابراز نارضایتی از مناسب نبودن آمار شهرستان‌های جلفا و تبریز در رهگیری اطرافیان بیماران مبتلا به کرونا اظهار کرد: با توجه به سکونت نزدیک به بیش از 50 درصد مردم استان در تبریز، باید شاهد افزایش اقدامات مقابله‌ای در راستای قطع زنجیره انتقال بیماری و اجرای دقیق طرح شهید سلیمانی در استان باشیم.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی در ادامه تصریح کرد: آسیب شناسی عملکرد شهرستان تبریز در اجرای طرح شهید سلیمانی به زودی و در جلسات آتی این قرارگاه بررسی می‌شود.

راستگو در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به تک رقمی شدن آمار مرگ و میر ناشی از کرونا در استان اظهار کرد: عادی انگاری توسط برخی از افراد جامعه یکی از اصلی‌ترین نگرانی‌های ماست و امیدواریم با توجه به شکننده بودن شرایط بیماری، شاهد افزایش توجه مردم به رعایت پروتکل‌های بهداشتی و پرهیز از هر گونه تجمع در بخش‌های مختلف جامعه باشیم.

وی همچنین با اشاره به کاهش توجه مردم به استفاده از ماسک در برخی شهرستان‌های استان گفت: هرگونه سهل انگاری  و بی‌توجهی به رعایت پروتکل‌های بهداشتی، احتمال افزایش آمار ابتلا و مرگ و میز عزیزانمان را به دنبال خواهد داشت.

وی از فرمانداران شهرستان‌های استان خواست که جلسات قرارگاه‌های شهرستانی طرح شهید سلیمانی را به صورت مستمر برگزار کنند.

وی همچنین خواستار آذین بندی و اقدامات تبلیغی و رسانه‌ای در دهه فجر و همچنین توجه دقیق به دستورالعمل‌های ابلاغی استان به شهرستان‌ها شد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: کرونا طرح شهید سلیمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۷۸۳۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم اولین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان برگزار می شود

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید محمدرضا ثبوتی گفت: براساس برنامه ریزی صورت گرفته، مراسم بزرگداشت شهید آیت الله عباسعلی سلیمانی روز دوشنبه دهم اردیبهشت ماه با حضور فرزندان شهید، در محل مسجد جامع شهر زاهدان برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: این مراسم از ساعت ۹و۳۰ تا ۱۱و۳۰ دقیقه در محل مسجد جامع شهر زاهدان برگزار خواهد شد.

کد خبر 6086672

دیگر خبرها

  • حمایت از بیماران سلیاکی با بسته‌های حمایتی
  • مراسم اولین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان برگزار می شود
  • حجاج این ۲ توصیه پزشکی را جدی بگیرند
  • ۲ توصیه مهم پزشکی به زائران خانه خدا | بخش عمده‌ سرماخوردگی‌ها کروناست | شیوع یک سویه بسیار واگیر کرونا
  • اهدای خون فرماندار و معاونان فرمانداری کرمان + تصویر
  • ارائه داروهای بیماران خاص و صعب العلاج در داروخانه هلال احمر
  • سهم ۳ برابری شهرستان‌ها از کنسرت‌های فروردین/ علیرضا طلیسچی رکورد زد
  • سندروم پس از کرونا چیست؟
  • آمار موفق مهاجم ملوان مقابل تیم های مدعی لیگ برتر
  • ایمن سازی دام‌های سبک علیه بیماری طاعون نشخوارکنندگان کوچک در شهرستان طرقبه شاندیز