Web Analytics Made Easy - Statcounter

به همت کانون سلامت رضوی و توافق انجام شده با بیمارستان شمس‌الشموس(ع) ارتش جمهوری اسلامی ایران، درمان تخصصی بیماران محروم حاشیه‌ شهر مشهد در این بیمارستان پیگیری می‌شود.

خبرگزاری شبستان، گروه قرآن و معارف، «امیرمحمود طباطبایی اصغری» سرپرست کانون موضوعی سلامت خدمت رضوی با اعلام این خبر بیان کرد: طی این تفاهم‌نامه، بیماران محروم حاشیه‌نشین و روستاهای مجاور شهر مشهد اعم از ایرانی و غیرایرانی، به تشخیص پزشکان کانون سلامت رضوی برای انجام اعمال درمانی شامل ویزیت تخصصی و فوق تخصصی، انواع آزمایشات و اعمال پاراکلینیک، بستری و عمل‎های جراحی قلب‌وعروق، ارتوپد و زایمان به بیمارستان شمس‌الشموس(ع) ارجاع داده می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان جزئیات اجرای این همکاری گفت: این بیماران، مرحله اول تشخیص و درمان مقدماتی خود را در جریان اردوهای جهادی سلامت در روستاهای حاشیه شهر می گذرانند و به‌ دلیل نیاز به انجام درمان‌های تکمیلی و تخصصی‌ به این بیمارستان ارجاع داده می شوند.

 

سرپرست کانون موضوعی سلامت خدمت رضوی اضافه کرد: در اولین مرحله اجرای این تفاهم‌نامه درمانی، از اول بهمن‌ماه 37 بیمار روستایی کم‌بضاعت از خدمات درمانی این بیمارستان بهره‌مند می‌شوند. به دلیل دوری مسافت، هماهنگی‌های لازم با بیماران صورت می‌گیرد که هر زمان برای آنها میسر است، برای طی کردن مسیر درمانی خود به مشهد مراجعه کنند.


طباطبایی اصغری، این تفاهم‌نامه را نمود قدرشناسی نیروهای مسلح نسبت به خادمان سلامت رضوی و همدلی با اقشار بی‌بضاعت شهر مشهد دانست و افزود: این بیماران مثل نیروهای مسلح با تعرفه‌های بیمه‌ای بیمارستان شمس‌الشموس(ع) تحت درمان‌های مورد نیاز قرار می‌گیرند.

پایان پیام/40

منبع: شبستان

کلیدواژه: درمان تخصصی بیماران ویروس کرونا آستان قدس رضوی سلامت رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۷۸۵۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مبارزه با جوندگان شهری با راهکارهای جدید شهرداری مشهد

رئیس اداره محیط زیست، سلامت و امینی شهرداری مشهد از آغاز فرآیند مطالعاتی شناخت تنوع گونه‌ای جوندگان آفت شهری و حاشیه شهر و ارائه راهکارهای نوین مبارزه تلفیقی با آنها برای اولین بار در کشور خبر داد. - اخبار استانها -

 محمد پذیرا  در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در مشهد بیان کرد: جوندگان از جمله موش‌ها، محیط انسانی را به طریق مختلفی تهدید کرده و علاوه بر خسارات بهداشتی و اقتصادی فراوان، میزبان یا منبع بیماری‌های متعددی هستند.

وی افزود: بر اساس بررسی‌های انجام شده موش‌ها حدود 35 نوع بیماری مختلف از جمله هاری، طاعون، لپتوسپیروز، حصبه، یرسینیوزیس، تیفوس، تولارمی را به انسان منتقل می‌کنند که این مهم، به‌‌روزرسانی مستمر روش‌های مبارزه و شناخت پیوسته رفتار و عادات این حیوانات باهوش را می‌طلبد.

پذیرا خاطرنشان کرد: در سالیان اخیر با مطالعات علمی و استفاده از روش‌های متنوع در شهر مشهد، تعداد کانون جوندگان از 60 به 8 کانون کاهش پیدا کرده است.

رئیس اداره محیط زیست، سلامت و ایمنی شهرداری مشهد گفت: فرآیند مطالعاتی شناخت تنوع گونه‌ای جوندگان آفت شهری و حاشیه شهر و ارائه راهکارهای نوین مبارزه تلفیقی با آنها به صورت ویژه برای اولین بار در مشهد آغاز شده است و با برنامه‌ریزی بلند مدت، کاهش کانون‌های جوندگان شهری و توسعه پایدار بهداشت شهری امکان‌پذیر خواهد شد.

وی از شهروندان خواست با سالم‌سازی محیط و تخلیه نکردن باقیمانده مواد غذایی در معابر و جوی‌های آب، در مبارزه با این جوندگان نقش ایفا کنند.

انتهای پیام/282

دیگر خبرها

  • درمان رایگان بیماران بی بضاعت به همت پزشک فارسی + فیلم
  • درمان رایگان بیماران بی بضاعت توسط پزشک خیر اندیش
  • مبارزه با جوندگان شهری با راهکار‌های جدید شهرداری مشهد
  • اهمیت «پروفیلاکسی» و تامین مستمر دارو برای بیماران هموفیلی
  • زخم هموفیلی بر تن رنجور بیماران
  • بهره مندی بیش از یک هزار و ۵۰۰ بیمار هموفیلی از خدمات درمانی و مراقبتی
  • مبارزه با جوندگان شهری با راهکارهای جدید شهرداری مشهد
  • وجود ۱۳ هزار بیمار هموفیلی در ایران/ این گروه بیشتر در معرض بیماری هستند
  • وجود ۱۳ هزار بیمار هموفیلی در ایران / نیاز به حمایت دولت، سازمان غذا و دارو و خیرین
  • مدیر کانون هموفیلی ایران بیان کرد: وجود ۱۳ هزار بیمار هموفیلی در ایران