Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار دلگان گفت: نجات جازموریان، نیازمند مشارکت دستگاههای متولی و عمل به تکالیف قانونی است.

«مجتبی شجاعی» در گفتگو با خبرنگار شبستان اظهار داشت: برای احیا جازموریان، لازم است تا دستگاههای متولی به  تکالیف قانونی خود عمل کنند و توصیه‌های سازمان‌ محیط زیست و بومیان محلی را جدی بگیرند.

 

فرماندار دلگان یادآور شد: احداث سدها بدون  انجام مطالعات جامع آبریز حوزه جازموریان از یک سو و  ضعف در نظارت و ممانعت از حفر چاههای غیر مجاز بی شمار در پهنه جازموریان سبب شده تا اکنون تالاب  جازموریان به بیابان تبدیل شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

شجاعی افزود: لازم است تا اجرای قانون توزیع عادلانه آب و تامین حق آبه جازموریان در دستور کار قرار گیرد تا شاهد از بین رفتن تالاب نباشیم.

 

وی تصریح کرد: متاسفانه با نبود آب در منطقه باید شاهد  طوفان ریزگردها و تلف شدن گله های دامی بر اثر تشنگی باشیم.


وی بیان کرد:  بزرگترین سکونتگاه‌های غیررسمی و حاشیه نشینی در حاشیه شهرهای دلگان و بمپور و فنوج در جوار تالاب جازموزیان قرار دارند.

پایان پیام/516

منبع: شبستان

کلیدواژه: احداث سدها نبود آب سکونتگاه های غیررسمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۷۸۵۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گرامیداشت یاد و خاطر سردار شهید حجازی در دلگان

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان وبلوچستان، فرمانده سپاه دلگان در این مراسم با اشاره به تلاش ها و خدمات ارزنده آن شهید به نظام و انقلاب گفت: سردار شهید سیدمحمد حجازی سرباز مخلص انقلاب و نظام، و فردی دلسوز، متعهد و مطیع امر رهبری بود که با خدمت در عرصه های مختلف به نظام، انقلاب و آرمان های آن پایبند بود.

سرهنگ حسین حق جو افزود: آن شهید با داشتن نبوغ فکری، مدیریتی و توانمندی در سازماندهی نیروها جزو اولین‌ها بودند.

وی تصریح کرد: سردار شهید حجازی به نحو بسیار خوبی در دوران کوتاه جانشینی نیروی سپاه قدس، آرمانهای حضرت امام راحل، رهبر معظم انقلاب، حاج قاسم و شهدای جبهه‌های مقاومت را در عمل دنبال کردند.

وی گفت: تفکر بسیجی یکی از مشخصات بارز این شهید بزرگوار بود که در تمامی سال‌های خدمت و در مسئولیت‌های مختلف به‌ویژه در جبهه مقاومت، آن را حفظ و اشاعه داد. 

سرهنگ حسین حق جو افزود: رشادت های وصف ناپذیر سردار سید محمد حجازی در نبرد با استکبار جهانی و عوامل خود فروخته نظام سلطه در منطقه، بی شک تمامی جبهه کفر را به ستوه آورده بود.

 

دیگر خبرها

  • آبگیری یک کانون مهم گرد و غبار بر اثر بارندگی‌های اخیر | آب به جازموریان رسید
  • آبگیری بخشی ازتالاب جازموریان بر اثر بارندگی‌های اخیر
  • آبگیری بخشی از وسعت تالاب جازموریان در اثر بارندگی‌های اخیر
  • شرایط مناسب برای برگزاری امتحانات‌نهایی در مهاباد مهیا شود
  • احداث آرامستان مطالبه مردم شهریار
  • قطع حقابه و تغییر اقلیم عامل اصلی پدیده ریزگرد در قم است
  • «نوشیجان» در فهرست موقت یونسکو ثبت می‌شود
  • گرامیداشت یاد و خاطر سردار شهید حجازی در دلگان
  • ملایر ظرفیت خوبی برای رونق اقتصادی غرب کشور دارد
  • برخورد با عوامل خاطی در مدرسه شهرستان دلگان