Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@00:04:24 GMT

نشست نقد و بررسی کتاب «نا» برگزار می‌شود

تاریخ انتشار: ۵ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۷۸۵۶۹

نشست نقد و بررسی کتاب «نا» برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، کتاب «نا» روایتی است جامع از زندگانی شهید والامقام آیت الله سید محمدباقر صدر که از سوی پژوهشگاه تخصصی شهید صدر برای نخستین بار در آبان ماه ١٣٩٩ عرضه شد. اینک پس از گذشت سه ماه از انتشار این کتاب و استقبال مخاطبان این اثر، جلسۀ نقد این کتاب برگزار می‌شود.

در نشست نقد کتاب «نا»، حجت‌الاسلام‌والمسلمین احمد رهدار، رئیس مؤسسۀ مطالعاتی تحقیقاتی فتوح اندیشه، معصومه رامهرمزی، نویسنده و خاطره‌نگار، مریم برادران نویسندۀ کتاب و میثم رشیدی، نویسنده و فعال رسانه‌ای حضور خواهند داشت و درباره این کتاب به گفت‌وگو خواهند پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این برنامه دوشنبه ششم بهمن ماه از ساعت ١۶ در انتشارات به‌نشر، واقع در تهران، خیابان انقلاب، روبه‌روی درِ اصلی دانشگاه تهران برگزار خواهد شد. همچنین این مراسم به‌صورت زنده از صفحۀ رسمی اینستاگرام پژوهشگاه شهید صدر و صفحۀ انتشارات به‌نشر پخش خواهد شد.


 

 
 

کد خبر 5128905

منبع: مهر

کلیدواژه: شهید صدر نقد کتاب نمایشگاه مجازی کتاب معرفی کتاب تازه های نشر پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی ترجمه موسسه خانه کتاب و ادبیات ایران پژوهشگاه فرهنگ هنر و ارتباطات قاسم سلیمانی کتاب سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی تجدید چاپ رونمایی کتاب کتاب و کتابخوانی ادبیات جهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۷۸۵۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست هم‌اندیشی‌ تشکل‌های شاهد و ایثارگر برگزار شد

نشست هم‌اندیشی تشکل‌های شاهد و ایثارگر با حضور مدیرکل امور مجلس و دولت بنیاد شهید و امور ایثارگران و مدیرکل دفتر تشکل‌های ایثارگری و مشارکت‌های مردمی. با موضوع اهمیت مردمی‌سازی بنیاد شهید و امور ایثارگران و تشکیل هیئت‌های اندیشه‌ورز برگزار شد. - اخبار فرهنگی -

به گزرش خبرگزاری تسنیم، امید چوپانکاره، مدیرکل امور مجلس و دولت بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به نام‌گذاری شعار سال جهش تولید با مشارکت مردم از سوی مقام معظم رهبری، گفت: مشارکت مردم  مورد تاکید و سیاست دولت سیزدهم و ریاست عالی بنیاد شهید و امور ایثارگران است و تشکل‌های شاهد و ایثارگر ظرفیت خوبی برای پیگیری مشکلات ایثارگران دارند.

مدیرکل امور مجلس و دولت بنیاد شهید و امور ایثارگران خاطرنشان‌کرد: وظیفه ما این است که  از ظرفیت‌ تشکل‌های شاهد و ایثارگر استفاده کنیم و ما نیاز به مشورت و همفکری با تشکل‌های ایثارگری داریم. 

چوپانکاره تاکید کرد:  تشکل‌های شاهد و ایثارگر به کمک اداره کل امور مجلس و دولت بنیاد شهید و امور ایثارگران در جهت همکاری در زمینه قوانین مربوط به بودجه ایثارگران و  موضوع قانون جامع خدمات‌رسانی به ایثارگران لازم است فعال باشند و قوانین باید پاسخگوی نیازهای جامعه ایثارگری باشد، ما باید طوری قانون را بنویسیم  که پاسخگوی مسایل ایثارگران باشد.

رحیم نریمانی، مدیرکل دفتر تشکل‌های ایثارگری و مشارکت‌های مردمی، با اشاره به برگزاری نشست هم‌اندیشی تشکل‌های شاهد و ایثارگر با  اداره کل امور مجلس و دولت بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: قوانین و مقررات برای ایجاد فضای هم‌اندیشی با تشکل‌ها بر اساس برنامه عملیاتی شامل چهار برنامه از جمله به کارگیری ظرفیت‌های تشکل‌های شاهد و ایثارگر،  ایجاد هیئت‌های اندیشه‌ورز، تشکیل  قرارگاه جوانی جمعیت و موضوع کشورهای محور مقاومت است. 

جزئیات افزایش حقوق ایثارگران در سال 1403 اعلام شد

مدیرکل دفتر تشکل‌های ایثارگری و مشارکت‌های مردمی با تاکید بر استفاده از ظرفیت‌های تشکل‌های شاهد و ایثارگر و اینکه  دوران کنونی دوران استراتژیک برای بنیاد شهید و امور ایثارگران است، گفت: آشنا‌کردن جامعه ایثارگری با حقوق خود و مطالبه قانونی آنها موضوع مهمی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

در این جلسه، اعضای تشکل‌های شاهد و ایثارگر به بیان نظرات و پیشنهادات  خود با حضور مدیر کل امور مجلس و دولت بنیاد شهید و امور ایثارگران و مدیرکل دفتر تشکل‌های ایثارگری و مشارکت‌های مردمی، پرداختند. 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نشست علمی « وعده صادق و جامعه ایرانی » برگزار می شود
  • نشست کمیته فضای مجازی و فرهنگی کنگره شهدای استان فارس برگزار شد
  • نقد و بررسی کتاب به من نگو فرمانده برگزار شد
  • اجرای برنامه‌های فرهنگی-هنری در کتابخانه عمومی خلیج فارس بوشهر
  • دومین جلسه برای بررسی افزایش حقوق بازنشستگان کارگری
  • بزرگداشت استاد جواد محقق در همدان برگزار می‌شود
  • نشست هم‌اندیشی‌ تشکل‌های شاهد و ایثارگر برگزار شد
  • بحث و گفتگو درباره کتاب «قرآن، هرمنوتیک و باطن در تشیع»
  • نشست «درآمدی به اخلاق قرآنی» برگزار می شود
  • برگزاری نشست سه جانبه برای بررسی برنامه‌های تیم ملی والیبال نشسته