Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-23@14:52:05 GMT

سرمای شبانه تا فردا در ٨ مرکز استان ادامه دارد

تاریخ انتشار: ۵ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۷۸۷۶۹

سرمای شبانه تا فردا در ٨ مرکز استان ادامه دارد

«فریبا گودرزی» روز یکشنیه درباره وضعیت آب و هوای کشور به خبرنگار اقتصادی ایرنا افزود: امروز صبح دما در برخی مناطق کشور به ٢٧ درجه زیر صفر رسید اما از عصر امروز روند تدریجی دما در مناطق زیادی از کشور آغاز می شود. با این حال سرمای شبانه تا فردا شب ادامه دارد.

به گفته گودرزی در شمال غرب و شمال شوق کشور تا ١٢ درجه و در جنوب غرب و مرکز تا ٨ درجه افزایش دما را از ظهر امروز به تدریج انتظار داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: از امروز آسمانی صاف و جوی آرام تا روز پنج شنبه برای بیشتر مناطق کشور برقرار می‌شود که موجب آلودگی هوا و افزایش غلظت آلاینده ها در شهرهای پر جمعیت خواهد شد.

 کارشناس سازمان هواشناسی خبر داد: روز پنج شنبه از سمت غرب، سامانه بارشی جدیدی وارد کشور می شود که موجب ریزش برف و باران می‌شود.  این سامانه روز جمعه بخش دیگری  از کشور را تحت تاثیر قرار خواهد داد و شاهد بارش باران در منطقه زاگرس و جنوب البرز خواهیم بود.

برچسب‌ها فریبا گودرزی بارش برف بارش باران سازمان هواشناسی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فریبا گودرزی بارش برف بارش باران فریبا گودرزی بارش برف بارش باران سازمان هواشناسی اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۷۸۷۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز بارش‌ها در کشور از امروز | بارش‌ شدید در تهران و ۷ استان | کاهش دما در این مناطق از فردا

به گزارش همشهری آنلاین، سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد امروز (دوشنبه) ـ با ورود سامانه بارشی جدید به کشور ـ در مناطقی از غرب، شمال غرب، جنوب غرب، ارتفاعات رشته‌کوه البرز، دامنه‌های جنوبی البرز، گیلان، مازندران، ارتفاعات گلستان، در امتداد رشته‌کوه زاگرس، برخی مناطق مرکزی کشور، استان‌های قم، مرکزی، اصفهان، یزد، شرق و شمال فارس، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد و ارتفاعات واقع در شرق و جنوب شرق افزایش ابر، رگبار باران، رعد و برق و وزش باد شدید همراه با کاهش نسبی دما پیش‌بینی می‌شود.

سه‌شنبه بارش در شمال غرب و غرب کشور ضعیف می‌شود و این سامانه در نیمه شرقی کشور از جمله شرق سواحل دریای خزر، خراسان شمالی، دامنه‌های جنوبی البرز مرکزی و شرقی شامل البرز، تهران و سمنان، همچنین در استان‌های مرکزی، شرق لرستان، قم، اصفهان، چهار محال و بختیاری، شرق و شمال فارس، یزد، کرمان، شرق هرمزگان، برخی نقاط خراسان جنوبی، نیمه شمالی سیستان و بلوچستان، برخی نقاط شمال و نوار غربی خراسان رضوی رگبار باران، رعد و برق و وزش باد شدید همراه با کاهش نسبی دما رخ می‌دهد.

بارش در تهران، البرز، مازندران، ارتفاعات البرز مرکزی و شرقی همچنین در برخی نقاط استان‌های یزد، کرمان، شمال فارس و جنوب اصفهان شدت دارد.

چهارشنبه ـ علاوه بر مناطقی که برای روز قبل ذکر شد ـ به‌تدریج بارندگی مناطق گسترده‌تری از شمال شرق، شرق و جنوب شرق کشور را فرا می‌گیرد.

پنجشنبه مناطقی از شمال شرق و شرق رگبار پراکنده و در جنوب شرق کشور در یزد، شمال و نیمه شرقی فارس، کرمان، برخی مناطق سیستان و بلوچستان و هرمزگان رگبار باران، رعد و برق و وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود.

جمعه در برخی مناطق جنوب شرق، برخی نقاط آذربایجان غربی و شمال آذربایجان شرقی بارش روی می‌دهد.

از روز پنجشنبه روند افزایش دما را در کشور شاهد خواهیم بود.

طی ۵ روز آینده در مناطق مستعد بارش تگرگ و در مناطقی که بارش رخ نداده، وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک دور از انتظار نخواهد بود.

در ضمن، دوشنبه و سه‌شنبه غرب خلیج فارس و سه‌شنبه و چهارشنبه دریای خزر مواج پیش‌بینی می‌شود.

کد خبر 846217 برچسب‌ها آب و هوا - ایران سازمان هواشناسي باران گرد و خاک

دیگر خبرها

  • ثبت ۷ میلی متر بارش باران در بوئین زهرا
  • تداوم بارش‌ها در اکثر نقاط کشور تا فردا
  • بارندگی در کشور ادامه دارد / از پنجشنبه هوا گرم‌تر می‌شود
  • هوای خنک و سامانه ناپایدار تا فردا در اردبیل ادامه دارد
  • ادامه بارش باران بهاری تا چهارشنبه در همدان 
  • پیش بینی افزایش ابر و بارش باران در برخی مناطق استان کرمان
  • آغاز بارش‌ها در کشور از امروز | بارش‌ شدید در تهران و ۷ استان | کاهش دما در این مناطق از فردا
  • بارش پراکنده باران همراه با وزش باد در قم
  • رگبار باران و تگرگ در این مناطق؛ کاهش دمای هوا از فردا
  • ورود سامانه بارشی جدید به کشور ؛ کاهش دمای هوا از فردا | رگبار باران و تگرگ در این مناطق