Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-25@22:14:46 GMT

منافع ارز ۴۲۰۰ تومانی به دلالان می‌رسد

تاریخ انتشار: ۵ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۷۸۷۷۵

منافع ارز ۴۲۰۰ تومانی به دلالان می‌رسد

عضو کمیسیون کشاورزی مجلس گفت: منافع حاصل از ارز ۴۲۰۰ تومانی به واردکننده‌ها و دلالان می رسد و مردم از یارانه این بخش استفاده نمی کنند.

به گزارش مشرق، سمیه رفیعی عضو کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی درباره حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی در بودجه ۱۴۰۰، گفت: منافع حاصل از ارز ۴۲۰۰ تومانی به واردکننده‌ها و دلالان می رسد و مردم از یارانه این بخش استفاده نمی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: ارز ۴۲۰۰ تومانی، عامل قاچاق ۶۰ درصدی دارو از کشور

وی ادامه داد: مجلس به دنبال حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی کالاهای اساسی در بودجه ۱۴۰۰ می باشد. امیدواریم دولت هم در این زمینه همراهی کند. منابع حاصل از حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی باید به صورت مستقیم به خود مردم پرداخت شود.

نماینده مردم تهران در مجلس با بیان اینکه تورم کالاهای مشمول ارز ۴۲۰۰ تومانی بالا است، گفت: سالانه میلیاردها دلار از اموال بیت المال در قالب ارز ۴۲۰۰ تومانی با هدف کاهش قیمت کالاهای اساسی در اختیار واردکنندگان قرار می گیرد ولی هیچ گاه شاهد کاهش قیمت نبوده ایم. قیمت مرغ و سایر کالاهای اساسی این موضوع را به خوبی نشان می دهد.

وی در ادامه افزود: دولت باید ارز ۴۲۰۰ تومانی را حذف کند. به عبارتی یارانه‌ای که به واردکننده‌ها داده می‌شد را به صورت شفاف در قالب یارانه نقدی و یا کالابرگ به خود مردم دهند.

رفیعی در پایان تصریح کرد: حذف ارز ۴۲۰۰ و پرداخت منابع مالی حاصل از به صورت مستقیم به خود مردم قطعا مطلوب تر از مدل فعلی و در راستای حمایت از مردم است.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اعتراضات آمریکا شهید سلیمانی ارز ۴۲۰۰ تومانی واردکنندگان دلالان مشرق دولت کمیسیون کشاورزی مجلس مجلس تهران ارز ۴۲۰۰ تومانی حذف ارز ۴۲۰۰

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۷۸۷۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اطلاعیه جدید وزارت کار برای یارانه بگیران؛ این پیامک‌ها جعلی است

وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با صدور اطلاعیه‌ای از مردم خواست به منظور جلوگیری از هر گونه کلاهبرداری به اخبار فاقد اعتبار درخصوص دریافت کالابرگ توجهی نداشته باشند چرا که پیامک‌های مربوطه از سامانه پیامکی این وزارتخانه به اطلاع مردم می‌رسد.

به گزارش ایسنا، در این اطلاعیه آمده است: به دنبال انتشار برخی پیام‌های جعلی به صورت پیامک و شبکه‌های مجازی در ارتباط با دریافت کالابرگ الکترونیکی به اطلاع هموطنان می‌رساند هر گونه خبر رسمی در این زمینه تنها از طریق مراجع رسمی و یا سامانه پیامکی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به اطلاع عموم مردم خواهد رسید.

وزارت رفاه ضمن هشدار از هموطنان خواست به منظور جلوگیری از هر گونه کلاهبرداری به اخبار فاقد اعتبار در این حوزه توجهی نداشته باشند.

دیگر خبرها

  • منافع مردم سادات محمودی اولویت مسئله سد خرسان است
  • مبلغ یارانه اردیبهشت اعلام شد / یارانه نقدی این ماه همراه با سورپرایز
  • مبلغ یارانه اردیبهشت اعلام شد / یارانه نقدی اردیبهشت همراه با سورپرایز
  • اطلاعیه جدید وزارت کار برای یارانه بگیران؛ این پیامک‌ها جعلی است
  • یارانه ۶۰۰ هزار تومانی برای مادرانِ فرزندان کمتر از دوسال
  • دولت یارانه حمل‌ و نقل عمومی را افزایش دهد
  • رییس مجلس: تأخیر بانک مرکزی در تأمین ارز دارو محرز است
  • رییس مجلس: تأخیر بانک مرکزی در تأمین ارز دارو محرز است + فیلم
  • کالابرگ اردیبهشت ماه کی واریز می‌شود؟
  • اعلام جزییات یارانه جدید ۶٠٠ هزار تومانی