Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام علی اکبر سائری صبح سه شنبه در نشست خبری کارگروه تخصصی روستایی و عشایری ستاد دهه فجر گلستان اظهارکرد: باید دستاوردهای انقلاب را برای مردم بازگو کرد تا دلگرم و امیدوار شوند.

وی افزود: این ایام فرصت طلائی برای پاسخگویی مسئولان است تا اقدامات خود را تشریح کنند.

مسئول کارگروه تخصصی روستایی و عشایری ستاد دهه فجر گلستان گفت: ظرفیت های خوبی در روستاها وجود دارد و چهره روستاها نسبت به قبل متفاوت شده است اما در حوزه فرهنگی اقدام قابل توجهی نشده و در این زمینه کوتاهی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سائری بیان کرد: دهه فجر فرصت مغتنمی است تا ارزش هایی که شهدا خلق کردند و جزو آرمان های امام راحل بوده و هم اکنون جزو مطالبات رهبری است، را بیان کنیم.

وی اضافه کرد: روحانیون روستاها، دهیاران و غیره در ستاد روستایی عضو هستند و امیدواریم که با کمک این افراد اقدامات خوبی در این ایام انجام دهیم.

سائری عنوان کرد: برگزاری جشن انقلاب در روستاها، برگزاری مسابقات قرآنی (حفظ، قرائت، اذان و غیره) ویژه روستایی و عشایر، دیدار با خانواده شهدا، غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدا، برگزاری بازی های بومی و محلی، برگزاری جلسات میز خدمت، اعزام اکیپ های بهداشتی، ارائه برخی از خدمات رایگان در بخش های گوناگون مانند دامپزشکی و غیره، برگزاری جشنواره غذایی، تجلیل از فجرآفرینان، نواختن زنگ انقلاب و غیره از جمله برنامه‌های این کارگروه است.

نماینده ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی گلستان با تأکید بر استفاده از ظرفیت رسانه و فضای مجازی در این زمینه گفت: در شرایط کرونایی بخشی از برنامه ها در بستر مجازی برگزار می شود.

وی از برگزاری بیش از ۷۰۰ برنامه توسط کارگروه تخصصی روستایی خبرداد و افزود: آبیاری تحت فشار، افتتاح گلخانه ها سبزی و صیفی جات و غیره بخشی از پروژه ها است و ۱۲ افتتاحیه در بخش عشایری داریم.

کد خبر 5129249

منبع: مهر

کلیدواژه: گرگان جهادکشاورزی گلستان ویروس کرونا بارش برف خطبه های نماز جمعه آمار کرونا شیراز بوشهر کرمانشاه گرگان شیوع کرونا دهه فجر قوه قضاییه مشهد شهرکرد شهرستان کرج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۷۸۹۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت تسهیلات به طرح‌های اشتغال‌زا در روستاهای دشتی

به گزارش خبرنگار مهر، علی بحرانی عصر سه‌شنبه در نشست با معاون امور دهیاری‌های وزارت کشور با تشریح اقدامات دولت در سطح روستاها اظهار کرد: با روی کار آمدن دولت ایران قوی اقدامات ارزشمندی در همه بخش‌ها در سطح روستاها انجام شد که رضایت‌مندی خوبی بین مردم شاهد هستیم هر چند تا نقطه مطلوب فاصله است.

وی افزود: به حمدالله اتحاد و همدلی خوبی بین اعضا شوراها و دهیاران در سطح شهرستان شاهد هستیم که خروجی آن خدمت بی منت به مردم است.

فرماندار دشتی ادامه داد: یکی از برنامه‌های اصلی در سطح روستاها اجرای طرح‌های اشتغالزایی است که تاکنون توفیقات خوبی حاصل شد ولی هنوز باید تلاش بیشتری صورت بگیرد.

وی اضافه کرد: انتظار داریم تسهیلات لازم جهت اجرای طرح‌های اشتغال‌زا و درآمدزا به شهرستان تزریق شود.

بحرانی بیان کرد: با توجه به وسعت شهرستان نیاز است ماشین آلات لازم به دهیاران برای خدمات رسانی مطلوب‌تر به مردم اختصاص داده شود.

کد خبر 6086985

دیگر خبرها

  • ۱۵۴ پنل خورشیدی در روستاهای دیلم راه اندازی می‌شود
  • رفع اتفاقات شبکه آبرسانی روستاهای شهرستان خوی
  • تامین زمین ویلایی در روستاها برای متقاضیان نهضت ملی مسکن شهرها
  • بررسی آخرین وضعیت روستاهای برده میش و کپه‌کند بخش مرکزی مهاباد
  • اعتباری برای روستاهای ضرر دیده از طرح «قمرود» پرداخت نشده است
  • برگزاری ۲۱۰ برنامه ویژه هفته کار و کارگر در گلستان
  • پرداخت تسهیلات به طرح‌های اشتغال‌زا در روستاهای دشتی
  • طرح هادی در ۶۰ درصد روستاهای ایجرود اجرا شد
  • چشم انداز روشن توسعه برق روستایی کردستان/ اجرای ۱۰۰ درصدی طرح «تکخوانی» کنتور برق روستاهای کردستان در سال ۱۴۰۳
  • سپاه عاشورا ۶۱ طرح رفع تنش آبی در روستاها اجرا می‌کند