Web Analytics Made Easy - Statcounter

پارسا از برگزاری مسابقه تیتر زنی ویژه اصحاب رسانه گیلان با عنوان « تیتر فجر انقلاب» خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، «مهدی پارسا» امروز(یک‌شنبه، ۵ بهمن) با بیان اینکه رسانه‌ها نقشی تاثیرگذار در توسعه و شکل‌گیری افکار عمومی دارند گفت: رسانه‌ها در جهت‌دهی سلایق مردم در راستای اهداف انقلاب اسلامی، تثبیت و صدور انقلاب اسلامی تاثیرگذارند و تعدد آنها باعث تکثیر انقلاب می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رییس سازمان بسیج رسانه  گیلان ادامه داد: رسانه های ایران اسلامی ضمن تلاش جهت برقراری تعامل دوسویه بین مردم و مسئولان با اطلاع‌رسانی بهموقع و شفاف، دستاوردهای انقلاب را به جهانیان معرفی می‌کنند.

 

وی با تاکید بر لزوم غنای تولیدات در رسانه‌ها، گفت: اصحاب رسانه، جراید و مطبوعات به‌خوبی نوع رویکرد، نوع نگارش، جریان سازی و امروزه عصر روایتگری و نقطه زنی را از بین نگاه‌های موجود و متداول در دنیا دریافته‌اند و فراوردهای تولیدشده در آن‌ها خود گواهی بر آن‌ها است.

 

پارسا با اشاره به اهمیت تیتر، لید، متن و سایر ارکان و بخش‌های خبری در تولیدات رسانه‌ای، از برگزاری مسابقه تیترزنی ویژه اصحاب رسانه گیلان با عنوان « تیتر فجر انقلاب» خبر داد و اذعان کرد: هدف از اجرای این مسابقه افزایش رغبت خبرنگاران و اصحاب رسانه در حوزه امیدآفرینی، اقدام و عمل است.

 

وی با بیان اینکه تیتر نقشی مهمی در جذب مخاطب به رسانه دارد خاطرنشان ساخت: تیترها باید در قالب فرآورده خبری در بازه زمانی ۱۰ الی ۲۲ بهمن سال جاری در یکی از رسانه‌های استان شامل رسانه‌های مکتوب و مجازی منتشر شده باشد.

 

رییس سازمان بسیج رسانه گیلان خاطرنشان ساخت: علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را تا 25 بهمن‌ به ۰۹۳۷۰۰۵۷۰۵۲ ارسال کنند.

پایان پیام/84

منبع: شبستان

کلیدواژه: اصحاب رسانه گیلان رسانه گیلان اصحاب رسانه رسانه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۷۸۹۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محفل مشق حماسه به مناسبت عملیات «وعده صادق» در رشت برگزار شد

ایسنا/گیلان محفل مشق حماسه به مناسبت واقعه تاریخی وعده صادق با محوریت کتابت آیات جهاد در رشت برگزار شد.

حسن صمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران از برگزاری محفل مشق حماسه در رشت خبر داد و اظهار کرد: محفل مشق حماسه به مناسبت واقعه تاریخی وعده صادق و با حضور اساتید و هنرمندان خوشنویس استان گیلان در پارک قدس رشت برگزار شد.

مدیر خانه فرهنگ ‌و هنر انقلاب اسلامی گیلان افزود: ۲۰ هنرمند خوشنویس در این محفل به کتابت آیات قرآن کریم با موضوع جهاد پرداختند.

وی با اشاره به پیشتازی گیلان در برگزاری محفل مشق حماسه، بیان کرد: با توجه به پرچم‌داری رزم آوران جمهوری اسلامی ایران در عرصه مقاومت و دفاع از مظلوم، هنرمندان کنشگر گیلانی هم با برگزاری چنین محافلی در عرصه هنری جهاد کردند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تلاش های اصحاب رسانه در برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره خبرگان رهبری قابل تقدیر است
  • آغاز به‌کار جشنواره تیتر دانشجویی کشور در مشهد
  • برترین های«آب و رسانه » در استان سمنان تجلیل شدند
  • محفل مشق حماسه به مناسبت عملیات «وعده صادق» در رشت برگزار شد
  • نخستین کارسوق سواد رسانه‌ای ویژه دانش آموزان درآمل برگزار شد
  • فیلم | تلاش راه آهن برای حمایت از بخش خصوصی
  • راه اندازی شعبه ویژه قضایی رسانه‌ها درگیلان
  • راه اندازی شعبه ویژه رسیدگی به پرونده‌های رسانه‌ها
  • اصحاب رسانه چشمان تیزبین و نافذ جامعه هستند
  • هیچ خط قرمزی در مبارزه با فساد وجود ندارد