Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه قدس گیلان گفت: ۷۴۱ واحد مسکن تا پایان امسال به نیازمندان استان گیلان تحویل داده می‌شود. - اخبار استانها -

سرهنگ پاسدار احمد ابراهیمی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در رشت، اظهار داشت: مرحله اول طرح شهید سلیمانی با موفقیت بالایی در گیلان به اتمام رسید و بسیج سازندگی سپاه گیلان یکی از مجموعه‌هایی بود که در کنار سایرین در جهت مقابله با کرونا ایفای نقش کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه قدس گیلان گفت: وظیفه پشتیبانی از نیروهای اجرایی طرح غربالگری شهید سلیمانی برعهده بسیج سازندگی سپاه قدس گیلان بوده و در این راستا بالغ بر 3 هزار نفر را در غالب 700 گروه ساماندهی کردیم.

ابراهیمی خاطرنشان کرد: از دیگر اقدامات بسیج سازندگی سپاه قدس استان گیلان تهیه بسته‌های معیشتی برای خانواده‌های نیازمند و آسیب‌دیده در اثر بیماری کرونا بوده و این فعالیت‌ها همچنان تداوم دارد.

روند همه‌گیری کرونا در استان گیلان نزولی شد1000 کیلومتر شبکه برق فرسوده گیلان با کابل خودنگه‌دار جایگزین شدنخستین درمانگاه تخصصی بیماران هموفیلی گیلان دهه فجر افتتاح می‌شود

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه قدس گیلان تصریح کرد: همچنین گروه‌های جهادی تهیه مایحتاج خانواده‌هایی که به دلیل ابتلا به کرونا به مدت 14 روز در قرنطینه خانگی بودند را نیز بر عهده داشتند.

ابراهیمی عنوان داشت: توزیع ماسک، توزیع بروشور‌های آموزشی بهداشتی و توزیع بسته‌های بهداشتی و ضدعفونی‌کننده از دیگر اقدامات بسیج سازندگی سپاه قدس گیلان در ایام مبارزه با شیوع کرونا در استان گیلان بوده است.

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه قدس گیلان افزود: در این راستا بیش‌از 14 هزار بسیجی در قالب هزار و 100 گروه جهادی اقدام به توزیع این بسته‌های بهداشتی و مواد ضدعفونی‌کننده در بین مردم سراسر استان کردند.

وی در خصوص اجرای طرح ساخت مسکن محرومین برای نیازمندان گیلان ابراز داشت: در حال حاضر ساخت 741 مسکن محرومان در دست اجرا بوده و ان‌شاالله این واحدها تا پایان امسال به اتمام رسیده و تحویل محرومان داده می‌شود.

ابراهیمی اظهار داشت: با توجه به افزایش قیمت مصالح ساختمانی و نوسانات قیمت آن بسیج سازندگی در جهت عدم تأخیر درساخت مسکن محرومان از ظرفیت‌های خیرین گیلانی و قرارگاه مرکزی سپاه در تهران بهره برده است.

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه قدس گیلان گفت: امیدواریم با کمک خیرین، قرارگاه مرکزی سپاه و تلاش بی‌وقفه‌ی گروه‌های بسیجی و جهادی بتوانیم تا پایان امسال پروژه مذکور را به اتمام رسانده و به نیازمندان تحویل دهیم.

ابراهیمی خاطرنشان کرد: در حال حاضر علاوه بر پروژه‌های مسکن محرومین تفاهم‌نامه‌ای در حوزه منابع طبیعی و آبخیزداری استان گیلان منعقد شده است؛ این طرح به‌زودی در دستور کار قرار گرفته و وارد فاز اجرایی می‌شود.

وی افزود: با توجه به اتمام مرحله اول طرح غربالگری شهید سلیمانی و آغاز مرحله دوم آن با محوریت غربالگری سالمندان،بسیج سازندگی در راستای ریشه‌کن شدن کرونا از جامعه در این مرحله و مراحل دیگر نیز در کنار مجریان این طرح است.

ابراهیمی بیان کرد: از دیگر برنامه‌های بسیج سازندگی سپاه قدس استان گیلان می‌توان به اجرای طرح همدلی و مواسات اشاره داشت که در راستای کمک به معیشت مردم در چندین مرحله در سراسر استان به انجام رسیده و تداوم دارد.

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه قدس گیلان گفت: در حوزه اشتغال و اقتصاد مقاومتی تفاهم‌نامه‌ای با کمیته امداد امام خمینی(ره) گیلان امضاء شده و توانستیم همکاری بسیج سازندگی با کمیته امداد در خصوص اشتغال را افزایش دهیم.

انتهای پیام/614/ ع

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استان گیلان تا پایان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۷۸۹۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سقز نیازمند افزایش سهمیه مسکن محرومان است

به گزارش خبرنگار مهر، جعفر توان ظهر یکشنبه در دیدار با رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خواستار افزایش سهمیه تأمین مسکن محرومان، افزایش ۵۰ درصدی قیر رایگان برای آسفالت معابر آبادی‌ها و افزایش سهمیه تسهیلات مقاوم سازی مسکن روستایی شد.

وی با اشاره به اقدامات ارزشمند بنیاد مسکن در این شهرستان در دو سال اخیر و اهمیت مهاجرت معکوس به آبادی‌ها، خواستار افزایش سهمیه مسکن محرومان ۱۰۰و احدی در نظر گرفته شده به ۲۰۰ واحد شد.

فرماندار سقز عنوان کرد: در دو سال اخیر ۸۷ هزار مترمربع معابر آبادی‌های این شهرستان آسفالت که در نوع خود بی نظیر و کم سابقه بوده است که با افزایش سهمیه ۵۰ درصدی قیر رایگان برای آسفالت آبادی‌ها، تحول عظیمی ایجاد خواهد شد.

وی نیز با اشاره به بافت فرسوده مسکن روستایی از رئیس بنیاد مسکن کشور خواست تا تسهیلات مقاوم سازی مسکن روستایی طرح ویژه از ۳۷۵ واحد به ۶۰۰ واحد افزایش یابد.

غلامرضا صالحی، رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور هم با اشاره به اقدامات مناسب در شهرستان سقز و وضعیت بافت روستایی، قول مساعد داد که درخواست‌های فرماندار سقز به جد پیگیری و عملیاتی شود.

سعید رسولی، مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان کردستان هم با اشاره به فرسوده بودن ساختمان این نهاد در شهرستان و اختصاص زمین از سوی راه و شهرسازی خواستار موافقت و اختصاص اعتبار برای ساخت ساختمان جدید بنیاد مسکن سقز شد.

کد خبر 6084509

دیگر خبرها

  • انبوه سازی بیش از ۳۵ هزار واحد مسکن ملی در ۹ شهر گیلان
  • دیدار ۴۶ کارگر استان گیلان با رهبر انقلاب
  • تحویل واحد‌های دانشگاه صنعتی امیرکبیر در هشتگر طی دومرحله تا پایان شهریور
  • ممنوعیت فروش امتیاز واحد‌های مسکونی طرح نهضت ملی مسکن
  • کاشت ۸۰هکتار باغ زیتون در لرستان
  • انجام بیش از ۲۵ هزار خدمت جهادی در خراسان جنوبی طی ایام نوروز
  • انجام بیش از ۲۵ هزار خدمت جهادی در خراسان جنوبی
  • معاون استاندار هرمزگان: ۲۰ هزار واحد نهضت ملی مسکن تحویل مردم شده است
  • بررسی طرح های عمرانی و محرومیت زدایی پیرانشهر
  • سقز نیازمند افزایش سهمیه مسکن محرومان است