Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-03-28@19:22:44 GMT

آتش سوزی در یک سوله در بزرگراه آزادگان

تاریخ انتشار: ۵ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۷۸۹۴۴

آتش سوزی در یک سوله در بزرگراه آزادگان

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از وقوع حریق گسترده در یک کارگاه تزیینات خودرو خبر داد.

سیدجلال ملکی در این باره اظهار کرد: ساعت ١٨:٠٠ روز جاری یک مورد آتش سوزی گسترده در یک کارگاه تزییناتی خودرو در بزرگراه آزادگان خیابان غفاری به سامانه ١٢۵ سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران اطلاع داده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: محل حادثه سوله ای حدودا ۴٠٠ متری بود که سه طبقه داشت، البته این محل خارج از حوزه استحفاظی آتش نشانی تهران است اما سه ایستگاه آتش نشانی به همراه خودرو های پشتیبانی فوماتیک و تانکر آب به محل اعزام شدند.

ملکی اظهار کرد: این کارگاه تزیینات خودرو بیشتر در زمینه صندلی‌ها کار می‌کرد و چهار دستگاه خودرو آفرود در طبقه همکف و مقداری لوازم در محل وجود داشت. در دو طبقه بالایی هم مقدار بسیار زیادی صندلی وجود داشت.

وی ادامه داد: زمانی که نیرو ها به محل رسیدند هر سه طبقه کاملا شعله ور بود و شعله‌های آتش از سه طرف سوله به بیرون می زد. بیم تخریب شدن  سقف سوله در اثر حرارت وجود داشت و هنوز هم امکان تخریب شدن بخشی از سقف وجود دارد.

ملکی افزود: آتش نشانان عملیات را آغاز کردند و مشغول عملیات شدند که در مرحله اول از سرایت آتش به کارگاه‌های همجوار جلوگیری کردند و آتش را تحت کنترل درآوردند.

وی با بیان اینکه تاکنون مورد مصدومیت و تلفات جانی نداشته این گفت: در حال حاضر آتش تقریبا خاموش شده و در واقع شعله زنی اولیه انجام شده است. نیرو ها با نفوذ به داخل در حال ایمن سازی محل هستند.

وی ادامه داد: مشخص است که این حادثه خسارت زیادی بر جای گذاشته است. پس از پایان عملیات محل تحویل عوامل انتظامی خواهد شد.ایسنا

 


 

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: آتش نشانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۷۸۹۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوت مرد میانسال در تصادف پرشیا و تریلر در تهران + عکس

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران گفت: تصادف پرشیا و تریلر در بزرگراه رستگاری مقدم جان راننده را گرفت.

سید جلال ملکی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به حادثه تصادف در یکی از بزرگراه‌های پایتخت اظهار کرد: این حادثه در مسیر غرب به شرق بزرگراه رستگاری مقدم نرسیده به بزرگراه امام علی امروز_ پنج‌شنبه نهم فروردین_ ساعت ۶:۰۶ به سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران اعلام شد.

وی افزود: بلافاصله ایستگاه شماره ۷۹ به محل حادثه اعزام شدند و در مدت زمان سه دقیقه در محل حضور داشتند و مشاهده کردند که یک دستگاه خودرو سواری پرشیا با یک سرنشین مرد حدود ۴۸ ساله به دلیل نامشخص هنگام حرکت به شدت با قسمت عقب یک دستگاه تریلر برخورد کرده که تریلر نیز در حال حرکت بوده است.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران گفت: قسمت جلو خودرو پرشیا زیر تریلر رفته و راننده بسیار آسیب دیده و محبوس شده بود، آتش‌نشانان راننده را خارج کردند که به تأیید عوامل اورژانس جان خود را از دست داده بود.

وی خاطرنشان کرد: ساعت ۶:۴۳ عملیات امدادرسانی به حادثه مذکور پایان یافت، علت حادثه توسط عوامل پلیس راهور بررسی خواهد شد.

کد خبر 739904

دیگر خبرها

  • فوت مرد میانسال در تصادف پرشیا و تریلر در تهران + عکس
  • جان‌ باختن راننده پرشیا در بزرگراه امام علی (ع) + تصاویر
  • آتش‌سوزی در منزل مسکونی در اصفهان / خسارت جانی گزارش نشد
  • آتش در بازارچه صیقلان رشت مهار شد
  • آتش سوزی در یک مجتمع مسکونی ۱۸ طبقه در پایتخت
  • آتش‌سوزی خودرو در پارکینگ یک مجتمع مسکونی
  • حریق در یک مجتمع مسکونی ۱۸ طبقه + عکس
  • آتش‌سوزی در برج مسکونی ۱۸ طبقه در تهران+ عکس
  • آتش سوزی در پارکینگ یک برج مسکونی در غرب پایتخت
  • جزئیات آتش گرفتن خودروی برلیانس در پارکینگ یک مجتمع مسکونی