Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار خراسان رضوی گفت: در حال حاضر این استان به لحاظ بروز کرونا و روند کاهشی مبتلایان شرایط مطلوبی را دارد، به طوریکه اکنون ۲۷ شهرستان استان به وضعیت آبی رسیده‌اند اما عادی انگاری بیماری، آسیب جدی در راستای پیشگیری و کنترل این بیماری به شمار می‌رود.

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، محمدصادق معتمدیان در جلسه ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا خراسان رضوی اظهار کرد: با روند نزولی کرونا در استان اکنون تنها ۶ شهرستان استان در وضعیت زرد کرونایی قرار دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار خراسان رضوی بیان کرد: اگرچه محدودیت‌های کرونایی با توجه به آبی شدن بیشتر شهرستان‌های استان، کاهش یافته اما رعایت پروتکل‌های بهداشتی، استفاده از ماسک، پرهیز از تجمعات، دورهمی‌ها و رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی همچنان بایستی ادامه یابد.

وی در ادامه گفت: خوشبختانه خراسان رضوی به لحاظ روند کاهشی تعداد مبتلایان، بستری شدگان و فوتی‌ها در حال حاضر وضعیت خوبی را در سطح کشور دارد.

معتمدیان ضمن تشکر از مشارکت و همراهی مردم خاطرنشان کرد: توجه جدی به تداوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی از سوی آحاد جامعه از طریق نظارت و بازرسی‌ها، توجیه و اطلاع رسانی بوسیله رسانه‌ها و برخورد با عوامل متخلف مورد تاکید است تا مردم احساس نکنند که به وضعیت عادی برگشته‌اند و نگرانی‌ها از این بابت مرتفع شود.

استاندار خراسان رضوی تصریح کرد: خوشبختانه روند بیماری کرونا در خراسان رضوی نزولی شده است و تعداد فوت شدگان تک رقمی و به حدود ۶ نفر در هفته‌های اخیر کاهش یافته است و امیدواریم که در آینده نزدیک تعداد فوت شدگان در استان به صفر برسد.

وی گفت: شرایطی که با تحمل سختی‌های زیاد بویژه از سوی آحاد مردم با اجرای محدودیت‌های کرونایی و رعایت پروتکل‌های بهداشتی حاصل شده است باید حفظ و بهبود یابد و در همین جا از همه دست اندرکاران حوزه سلامت و سایر نهادها بویژه آستان قدس رضوی در زمینه اجرای پروتکل‌های بهداشتی در بین زائران قدردانی می‌شود.

معتمدیان در بخشی از سخنانش گفت: طبق مصوبات ستاد کرونا همه کارکنان به جز افراد دارای بیماری زمینه‌ای باید در ادارات حضور یابند، لذا نظارت بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی در محیط کار باید به طور جدی دنبال شود.

به گفته وی، مردم در شرایط کنونی دارای مشکلات و گرفتاری‌های زیادی هستند، بنابراین خدمات رسانی و پاسخگویی به مردم نباید دچار مشکل شود و رضایتمندی آنان مورد تاکید ویژه است.

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: وضعیت آبی شرایط مطلوب کرونا استاندار خراسان رضوی رعایت پروتکل های بهداشتی خراسان رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۷۸۹۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برداشت گندم و جو در گناوه/ وضعیت محصول در دیم‌زارها مطلوب نیست

عباس تخم افشان در گفت و گو با خبرنگار مهر از آغاز برداشت گندم و جو در این شهرستان خبر داد و اظهار داشت: در سال زراعی جاری حدود ۳۸ هزار هکتار از اراضی کشاورزی شهرستان گناوه به کشت گندم و جو اختصاص یافت.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان گناوه با اشاره به اینکه در فروردین ماه، ستاد برداشت محصولات زراعی برگزار شد گفت: به دلیل خشکسالی، کاهش نزولات آسمانی، پراکنش نامناسب بارندگی‌ها و همچنین تنش‌های محیطی در پاییز و زمستان سال گذشته، متأسفانه هم اکنون برداشت مزارع دیم از وضعیت نامطلوبی برخوردار است ولی تلاش می‌شود برداشت محصول از همه مزارع آبی و دیم به بهترین نحو ممکن انجام شود.

وی افزود: از مهمترین تصمیمات اتخاذ شده در ستاد برداشت، برنامه ریزی جهت تأمین سوخت کمباین‌ها بود و در حال حاضر با حمایت فرماندار محترم شهرستان گناوه، هیچ‌گونه کمبودی برای تأمین سوخت وجود ندارد.

تخم افشان اضافه کرد: کمباین داران باید با مراجعه به دهیار روستا و یا بخشدار، معرفی نامه دریافت و پس از ثبت نام، جهت تأیید سوخت به این مدیریت مراجع. کنند.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان گناوه بیان کرد: از آنجا که تحویل گندم به سیلو مستلزم ثبت اطلاعات در سامانه جامع پهنه بندی است لذا چنانچه کشاورزان تاکنون اطلاعات خود را در سامانه مذکور ثبت نکرده باشند باید هر چه سریع‌تر در بخش مرکزی به مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان گناوه و در بخش ریگ به مرکز جهاد کشاورزی ریگ مراجعه و اطلاعات خود را ثبت کنند.

وی با اشاره به آمادگی مراکز خرید تضمینی گندم جهت دریافت محصول گفت: از مهمترین مراکز تحویل گندم، انبار مال قاید در شهرستان گناوه، مجتمع انبارهای چغادک در شهرستان بوشهر، سیلوی برازجان و کارخانه آرد الزهرا است و کشاورزان می‌توانند محصول خود را به مراکز مذکور تحویل دهند.

کد خبر 6084917

دیگر خبرها

  • عادی‌انگاری توهین به مقدسات و اعتقادات ممنوع
  • کاهش آسیب‌ های اجتماعی با ترویج معارف قرآنی
  • کاهش آسیب‌های اجتماعی با ترویج معارف قرآنی
  • ترویج معارف قرآنی، دلیلی بر کاهش آسیب‌های اجتماعی
  • فاصله‌ زیادی تا رسیدن به وضعیت مطلوب در عرصه تبلیغ داریم
  • مشارکت مردم در عرصه‌های تولید نیازمند گفتمان‌سازی است
  • برداشت گندم و جو در گناوه/ وضعیت محصول در دیم‌زارها مطلوب نیست
  • وضعیت دفن زباله در اردستان مناسب نیست
  • تاسیس شهرک صنفی لباس در هرمزگان/همکاری مردم با طرح نور مطلوب است
  • فرودگاه منطقه ای گناباد یک سرمایه ملی است