Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیدحسن ابراهیمی روز یکشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: بندر چابهار در مسیر توسعه زیرساخت‌هاست برای همین گام دوم احداث مراکز رادیویی (VTS) و (MRCC) بندر چابهار  برنامه‌ریزی شده تا با طراحی ساخت پیشرفته‌ترین ایستگاه رادیویی در دریای عمان، حلقه کامل ارتباطی در بستر دریا در سواحل مکران ایجاد شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه برنامه‌ریزی برای مدل ایجاد یک ایستگاه رادیویی با استفاده از جدیدترین تکنولوژی‌ها و مطابق با استانداردهای جهانی در بندر چابهار شروع شده افزود: با پایان ساخت برج کنترل ترافیک دریایی این بندر شروع بهره‌برداری این طرح زیرساختی آغاز خواهد شد.

معاون دریایی بنادر و دریانوردی سیستان وبلوچستان با اشاره به نگرش توسعه‌ای به سواحل مکران تصریح کرد: با اجرای کامل این پروژه، بندر چابهار حرفه‌ای ترین ساختار ایستگاه رادیویی را در دریای عمان خواهد داشت.

وی افزود: این مدل منطبق با الزامات کشوری و بین المللی و در طراحی آن جدیدترین تکنولوژی‌های ارتباطی دریایی دیده شده است. 

ابراهیمی خاطرنشان کرد: همچنین با اجرای طرح پوشش رادیویی سواحل سیستان و بلوچستان ارتباط دریایی آب‌های ساحلی استان در بستر وی اچ اف، یا به بیان دیگر محدوده دریایی A۱،  بطور کامل پوشش داده خواهد شد و زمینه تسهیل برقراری پیام‌های اضطرار و ایمنی فراهم و زمان واکنش عملیات‌های نجات دریایی کاهش خواهد یافت.

برچسب‌ها دریای عمان چابهار اداره کل بنادر و دریانوردی استان سیستان و بلوچستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: دریای عمان چابهار اداره کل بنادر و دریانوردی استان سیستان و بلوچستان دریای عمان چابهار اداره کل بنادر و دریانوردی استان سیستان و بلوچستان اخبار کنکور ایستگاه رادیویی بندر چابهار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۷۹۰۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسکله‌های بندر خرمشهر میزبان گردشگران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان،علی عسکری با اشاره به استقبال گردشگران و مسافران نوروزی از اسکله‌های گردشگری دریایی در رودخانه کارون، گفت: از آغاز طرح نوروزی تاکنون ۸ هزار و ۷۵۹ نفر از اسکله‌های گردشگری دریایی بندرخرمشهر بازدید کردند.
وی با تاکید بر اهمیت گردشگری دریایی افزود: پروژه طراحی، ساخت، حمل و نصب ۸ پست اسکله فلزی در ۴ نقطه رود کارون به سفارش اداره کل بنادر و دریانوردی خرمشهر در راستای توسعه و رونق زیرساخت‌های گردشگری دریایی خرمشهر با تکیه بر توان و دانش متخصصان داخلی در سال‌های گذشته انجام شد که خوشبختانه در ایام نوروز با استقبال گسترده مسافران و گردشگران رو به رو می‌شود.
مدیرکل بندر و دریانوردی خرمشهر افزود: محدوده طرح ایمنی سفر‌های نوروزی در رودخانه کارون از ابتدای دهانه کارون تا انتهای پل آزادی خواهد بود.
توزیع جلیقه نجات، نظارت بر رعایت نکات ایمنی از سوی شناور‌ها و همچنین ورود برای انجام عملیات نجات در صورت بروز مشکل، بخشی از وظایف اداره کل بندر و دریانوردی برای رقم خوردن تجربه‌ای شیرین از تفریح‌های آبی در شهرستان خرمشهر است.
طرح تسهیل سفر‌های دریایی نوروز از ۲۴ اسفندماه آغاز شده است و تا ۲۴ فروردین‌ماه سال جاری ادامه خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • اول مدرن شویم، بعد از الاغ سواری به ماشین سواری روی بیاوریم یا برعکس ؟
  • عملیات مقابله با آلودگی نفتی در آب‌های بندر امیرآباد
  • (ویدیو) توقف کامل تجارت دریایی آمریکا با انسداد کامل تنگه باب المندب توسط یمن!
  • نجات ۲ گردشگر نوروزی از خطر غرق در آب‌های امام حسن
  • همکاری سازمان بنادر با نیروی دریایی صمیمی بوده است
  • اسکله‌های بندر خرمشهر میزبان گردشگران
  • نمای شگفت‌انگیز ماه از ایستگاه فضایی
  • عکس برتر فضایی هفته / نمای شگفت‌انگیز ماه از ایستگاه فضایی
  • برنامه کامل مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال
  • سفر به جزیره هرمز از قشم تعطیل شد / برقراری مسیر دریایی قشم به بندرعباس