Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیشکسوت استقلال می‌گوید هافبک‌های این تیم گل ساز و موقعیت ساز نیستند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

منصور رشیدی درباره شکست استقلال مقابل سایپا اظهار کرد:

استقلال مثل بازی گذشته در خط دفاعی ناموفق بود. البته همیشه استقلال در خط دفاعی مشکل داشت و ناهماهنگ ظاهر شده بود. استقلالی‌ها در ۸۰ دقیقه خوب نبودند و در ۱۰ دقیقه آخر توانستند توپ را خوب حرکت دهند و بازی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چرا در طول بازی مثل این ۱۰ دقیقه بازی نکردند؟ تیم هنوز یک مقدار ناهماهنگ است.

او ادامه داد:

تیم هنوز آن تاکتیک خوبی که باید در زمین اجرا کند را ندارد و دلیلش این است که هافبک‌های ما گل ساز و موقعیت ساز نیستند و فقط ۹۰ دقیقه در زمین دویدند و تلاش کردند اما نمی‌توانند برای خط حمله موقعیت سازی کنند. استقلال امروز ۳-۳-۴ بازی کرد اما در هر صورت نتوانست آن شکلی که می‌خواهد به نتیجه برسد.

پیشکسوت استقلال درباره عملکرد سایپا گفت:

جوانی این تیم هیچ چیزی از ارزش‌های سایپا کم نمی‌کند. آن‌ها عالی کار کردند و تنها تیمی بودند که در این چند بازی دیدم هم خوب فشار می‌آورد و هم خوب دفاع می‌کند. آن‌ها ۹۰ دقیقه در زمین دویدند و در کار تیمی‌شان هم موفق بودند و حق‌شان بود در این بازی سه امتیاز را کسب کنند.

رشیدی در پاسخ به این سوال که استقلال را با محمود فکری در ادامه راه چگونه می‌بینید، گفت:

هیچ تیمی در هیچ بازی برای استقلال یا تیم‌های بالای جدول ساده نیست و تیم‌های پایین جدول می‌توانند برای تیم‌های بالایی خود مشکل ساز شوند. همه می‌گفتند که استقلال سه امتیاز را کسب می‌کند و سه امتیاز این بازی را برای استقلال کنار گذاشته بودند اما دیدید که چه اتفاقی افتاد. استقلال باید خیلی بهتر کار کند و تاکتیک داشته باشد. خط دفاعی باید هماهنگ تر کار کند که متاسفانه تا حالا این هماهنگی به وجود نیامده است.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: محمد نادری منصور رشیدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۷۹۰۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گل‌گهر در دقایق تلف‌شده برد را با تساوی عوض کرد

گل‌گهر سیرجان در حالی مقابل استقلال خوزستان به تساوی رضایت داد که تا وقت‌های تلف شده برنده میدان بود. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم‌های گل‌گهر سیرجان و استقلال خوزستان از ساعت 17:45 امروز (پنجشنبه) در چارچوب دیداری از هفته بیست‌وچهارم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور در ورزشگاه شهیدحاج قاسم سلیمانی سیرجان به مصاف هم رفتند که در پایان دو تیم به نتیجه تساوی 2 - 2 رضایت داد.

 سعید سحرخیزان در دقیقه 56 و  قائم اسلامی خواه در دقیقه 90 برای میزبان گلزنی کردند. در مقابل آسو رستم در دقیقه 2+90 و محمود مطلق‌زاده در دقیقه 4+90 گل‌های تساوی بخش تیم خود را به ثمر رساندند.

قضاوت این مسابقه برعهده محمدرضا تارخ بود که به علیرضا خوشکفا، پیمان رنجبری و محمد آبشک بازیکنان استقلال خوزستان کارت زرد نشان داد.

شاگردان اوزونیدیس در چهار مسابقه اخیر خود موفق به کسب پیروزی نشده‌اند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اوزونیدیس: چیزی از استقلال ندیدیم و بازی مساوی شد!
  • آتش‌بازی قرمز پوشان در آبادان
  • گل گهر سیرجان ۲ - ۲ استقلال خوزستان/ آبی پوشان از شکست در کویر گریختند
  • گل‌گهر در دقایق تلف‌شده برد را با تساوی عوض کرد
  • استقبال خوب هواداران استقلال از بازی فردا
  • پرسپولیس امیدوار به توقف استقلال
  • محرم تنها مربی بدون باخت؛ جواد نکونام به یحیی رسید!
  • بازی‌های باقی‌مانده پرسپولیس/ سرخ‌ها دور رفت از این ۷ بازی یک امتیاز کمتر از استقلال گرفتند!
  • پیروزی استقلال آبی پوشان ملاثانی در فوتبال دسته اول کشور
  • شکست قعرنشین لیگ یک مقابل استقلال ملاثانی