Web Analytics Made Easy - Statcounter

«تورج دهقانی زنگنه» صبح یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار اقتصادی ایرنا افزود: تا پایان بهمن ماه امسال محدودیت سفر به لندن به دلیل وجود کرونای انگلیسی ادامه خواهد داشت.

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: هیچ مسافری از لندن را در فرودگاه امام خمینی نمی‌پذیریم و هواپیمایی ایران‌ایر نیز هیچ پروازی به لندن نخواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: ابتدای دی ماه و با شیوع ویروس جهش یافته کرونا در انگلستان، ایران پروازهای خود را به لندن قطع کرد و بر اساس درخواست ستاد ملی مقابله با کرونا پروازهای انگلستان تا آخر دی‌ماه ممنوع شد که اکنون این ممنوعیت تا پایان بهمن‌ماه ادامه دارد.

 به گزارش ایرنا سازمان هواپیمایی کشوری دی ماه امسال به تمام شرکت‌های هواپیمایی داخلی، خارجی و دفاتر فروش بلیت اعلام کرده است که فروش بلیت تهران - لندن اعم از مستقیم و غیرمستقیم برای جلوگیری از شیوع کرونای انگلیسی، ممنوع است.

برچسب‌ها کرونا انگلیس ویروس کرونا لندن بهمن سازمان هواپیمایی کشوری واکسن کرونا ایران ایر محدودیت های کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کرونا انگلیس ویروس کرونا کرونا انگلیس ویروس کرونا لندن بهمن سازمان هواپیمایی کشوری واکسن کرونا ایران ایر محدودیت های کرونا اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۷۹۰۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور سر جیم رتکلیف در ماراتن لندن + عکس

سر جیم رتکلیف برای هشتمین بار در ماراتن لندن شرکت کرد.

طرفداری | سر جیم رتکلیف پیش از حضور در استادیوم ومبلی برای تماشای بازی منچستریونایتد، در ماراتن لندن حاضر شد.

به گزارش اسکای اسپورت، در روز تقابل منچستریونایتد با کاونتری سیتی در نیمه نهایی اف ای کاپ در ومبلی، سر جیم رتکلیف در ماراتن لندن حضور یافت و موفق به عبور از خط پایان شد. رتکلیف 71 ساله که برای هشتمین بار در ماراتن لندن شرکت کرده است، رکورد شخصی خود را شکست و در حالی که سال گذشته در مدت زمان 4 ساعت و 32 دقیقه و 47 ثانیه موفق به رسیدن به خط پایان شده بود، امسال این کار را در مدت زمان 4 ساعت و 30 دقیقه و 52 ثانیه انجام داد.

سر جیم رتکلیف در پایان ماراتن لندن

 

از دست ندهید ????????????????????????

چرا دیوید تیلور باخت؟  خداحافظی دیوید تیلور از کشتی و ورود به MMA پیش‌بینی سیمپسون‌ها؛ رونالدو در فینال جام جهانی 2026 فان؛ اگر شغل نیکولا جکسون رانندگی بود!

دیگر خبرها

  • حجاج این ۲ توصیه پزشکی را جدی بگیرند
  • ۲ توصیه مهم پزشکی به زائران خانه خدا | بخش عمده‌ سرماخوردگی‌ها کروناست | شیوع یک سویه بسیار واگیر کرونا
  • حذف واسطه‌های فروش بلیت هواپیما؟
  • واسطه‌های فروش بلیت هواپیما در شرکت هواپیمایی ایران حذف شده‌اند
  • پایان انتظار ۹ ساله / نخستین گروه زائران عمره راهی عربستان شدند
  • پایان انتظاری ۹ ساله / نخستین گروه زائران عمره راهی عربستان شدند
  • پایان انتظاری ۹ ساله / نخستین گروه از زائران عمره راهی عربستان شدند
  • حضور سر جیم رتکلیف در ماراتن لندن + عکس
  • سپاه پاسداران در عرصه سلامت گره‌گشا است/ دوران شیوع کرونا جلوه‌ای از خدمت‌رسانی به مردم
  • آسمان در اختیار متمولین؛ از بلیت هواپیمای نجومی تا خرید جت شخصی