Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، احمد اسکندری نسب روز یکشنبه در شورای موسسان مدارس غیردولتی با بیان اینکه مشارکت جزئی از نهاد تعلیم و تربیت است افزود: آمادگی پذیرش استفاده از مشارکت مردم در تمامی شهرستان ها و مناطق استان کرمان هستیم‌.
وی بر ارائه خدمات با کیفیت در مدارس غیردولتی تاکید و خاطرنشان کرد: ارائه خدمات با کیفیت در مدارس غیردولتی لازمه جذب اعتماد عمومی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


اسکندری نسب با بیان اینکه مدرسه بهترین مکان برای  تربیت انسان طراز جمهوری اسلامی، کانون اصلی تربیت و شناسایی استعداد های بالقوه دانش آموزان است گفت: هیچ تفاوتی بین مدارس غیردولتی و دولتی نیست.
 مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان با اشاره به تحصیل بیش از ۲۰ درصد دانش آموزان استان در مدارس غیردولتی این استان بیان کرد: از تاسیس مدارس غیردولتی در این استان استقبال می کنیم.
اسکندری نسب با بیان اینکه مدارس غیردولتی بازوان توانمند نظام تعلیم و تربیت در کنار مدارس غیردولتی هستند گفت: بازدید جدی مدارس غیردولتی در کنار مدارس دولتی اولویت اصلی آموزش و پرورش کرمان است.
وی با عنوان اینکه مدارس غیردولتی تجلیگاه اعتماد عمومی در آموزش و پرورش هستند گفت: مطالبه گری اولیا دانش آموزان مدارس غیردولتی نقطه قوت این مدارس است که باید زمینه این مطالبه گری در مدارس عادی نیز فراهم شود.
اسکندری نسب به اشاره به فعالیت بیش ۲۸ هزار نیروی انسانی در مدارس غیردولتی تاکید کرد: نظارت ویژه بر نحوه پرداخت حقوق کارکنان مدارس غیردولتی در دستور کار شورای موسسان و نظارت مدارس غیردولتی قرار گیرد.
مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان با بیان اینکه سند تحول بنیادین مبنای تمامی برنامه ها و فعالیت های آموزشی و پرورشی در استان است گفت: توانمند سازی و بروز رسانی نیروی انسانی مدارس غیر دولتی ضرورتی انکار ناپذیر در راستای ارتقای کیفیت فعالیت های آموزشی و پرورشی بر اساس این سند است.

برچسب‌ها خبرگزاری جمهوری اسلامی مدارس کرمان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: خبرگزاری جمهوری اسلامی مدارس کرمان خبرگزاری جمهوری اسلامی مدارس کرمان اخبار کنکور مدارس غیردولتی آموزش و پرورش دانش آموزان اسکندری نسب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۷۹۰۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت دانش آموزان بازمانده از تحصیل به چرخه تعلیم و تربیت

جمال صالح زاده فرماندار شادگان گفت: کنکور سراسری مرحله اول در روز‌های پنج شنبه و جمعه ششم و هفتم اردیبهشت‌ماه در شش حوزه شهرستان برگزار می‌شود.

او می گوید: براساس آمار سازمان سنجش کشور بیش از هزار و ۸۰۰ نفر داوطلب از شهرستان شادگان در این آزمون رقابت می‌کنند.

رئیس شورای آموزش و پرورش شادگان ادامه داد: پیگیری موضوعات شهرستان روال بسیار خوب و منسجم قرار دارد.

فرماندار شادگان گفت: امیدواریم با روی کار آمدن دکتر هاشم خنفری منتخب مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی در راستای رفع مشکلات و توسعه، عمران و آبادانی شاهد اتفاقات خوبی در شهرستان خواهد افتاد.

به گفته او تمهیدات لازم جهت برگزاری همایش تقدیر از معلمان نمونه شهرستان، برگزاری امتحانات نهایی و کنکور، پیگیری تأمین وسایل سرمایشی مدارس، اولویت‌بندی ساخت فضا‌های آموزشی جدید، تسریع در تکمیل و تحویل پروژه‌های نیمه تمام و روبه اتمام نوسازی تا قبل از شروع سال تحصیلی جدید، پیگیری مصوبات شورای آموزش آموزش مورد تاکید است.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • مدارس از راه دور چه مدارسی هستند؟ شهریه این مدارس چقدر است؟
  • ۲۶ فضای آموزشی توسط خیران مدرسه‌ساز در قم ساخته شد
  • پیگیری جدی برای جلوگیری از بازمانده از تحصیل شدن کودکان
  • نگاه حداد عادل به مدارس غیرانتفاعی؛ حسابتان از نظام را جدا ندانید | برای این نظام نیرو تربیت کنیم
  • توصیه حداد عادل به ایجاد کنندگان مدارس غیردولتی: حساب خود را از نظام و دولت جدا ندانید
  • حدادعادل: افرادی که مدرسه غیردولتی ایجاد می‌کنند حساب خود را از نظام جدا ندانند
  • مدارس غیردولتی چگونه می‌توانند عدالت آموزشی را گسترش دهند؟
  • مدارس غیردولتی می‌توانند به عدالت آموزشی کمک کنند/ مدارس غیردولتی نباید جاده صاف کن این افراد باشند
  • بازگشت دانش آموزان بازمانده از تحصیل به چرخه تعلیم و تربیت
  • مدیریت بازماندگان از تحصیل توسط متولیان مراقبت از آسیب‌های اجتماعی