Web Analytics Made Easy - Statcounter

زهرا طیبی میانه  روز یکشنبه به خبرنگاران گفت : این دستگاه خود توسط گروه سه نفره به اسامی زهرا طیبی میانه ، دکتر مریم آقابراری و زینب کمی پور اختراغ و  در سازمان  ثبت اختراعات و مالکیت های معنوی کشور به ثبت رسیده است.

وی به کاربرد و ویژگی های این دستگاه اشاره کرد و افزود: این دستگاه برای کاهش عوارض ناشی از ساکشن داخل نای در بیماران طراحی و ساخته شده است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طیبی میانه بیان داشت: دستگاه ساکشن ساخته شده توسط گروه پژوهشی دانشگاه پرستاری البرز علاوه بر قابلیت های دستگاه های ساکشن امروزی، مجهز به سنسورهای تعبیه شده در قسمت های مختلف دستگاه است .

معاون آموزشی و پژوهشی دانشکده پرستاری دانشگاه علوم پزشکی البرز گفت: دستگاه ساکشن ساخته شده در البرز  قادر است مواردی مانند خونریزی داخل تراشه، فشار داخل ریه و همچنین فشار گازهای تنفسی را حین ساکشن اندازه گیری نماید که برتری این دستگاه نسبت به نوع خارجی آن به شمار می رود.

وی به ارزش ریالی این دستگاه و چگونگی تولید انبوه آن اشاره ای نکرد. 

برچسب‌ها تجهیزات پزشکی دانشگاه علوم پزشکی جهش تولید اختراع استان البرز وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی پروندهٔ خبری سال ۹۹؛ سال جهش تولید

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تجهیزات پزشکی دانشگاه علوم پزشکی جهش تولید تجهیزات پزشکی دانشگاه علوم پزشکی جهش تولید اختراع استان البرز وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۷۹۰۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخصیص ۲۷۰ میلیارد ریال اعتبار به شبکه‌های بهداشت چابهار

 منصور نعیم‌آبادی   از واریز ۲۷۰ میلیارد ریال اعتبار به‌حساب شبکه‌های بهداشت و بیمارستان‌های تحت پوشش دانشکده علوم پزشکی چابهار خبر داد و گفت: اعتبارات در قالب برنامه ۱۰۰ روزه و مبتنی بر عملکرد مراکز تحت پوشش تخصیص و به‌حساب واریز می‌شود و امیدواریم شاهد تحولی در خدمت‌رسانی به مردم عزیز منطقه باشیم.    نعیم‌آبادی تصریح کرد: تزریق اعتبارات در چندین مرحله ادامه خواهد داشت و از سوی دیگر نظارت بر عملکرد و نحوه هزینه‌کرد نیز موشکافانه توسط کارشناسان ستادی انجام خواهد گرفت.    سرپرست معاونت توسعه دانشکده علوم پزشکی چابهار ضمن تقدیر از نگاه ویژه وزارت بهداشت به دانشکده علوم پزشکی چابهار و تقدیر از تلاش حمایت‌های سرپرست دانشکده ابراز امیدواری کرد که در مدت کوتاهی بخشی از مشکلات زیرساختی و تجهیزاتی با رویکرد برنامه ۱۰۰ روزه مرتفع خواهد شد. باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • ارائه خدمات رایگان به روستائیان به همت پزشکان
  • آیین افتتاح کلینیک تخصصی درمانی محمد شهر کرج
  • گشایش کلینیک تخصصی درمانی محمد شهر کرج
  • واگذاری دیپلماسی علمی محور مقاومت به دانشگاه شاهد
  • زمان ارائه خدمات درمانی به زوار حسینی در مرز شلمچه اعلام شد
  • همایش تبیین دستاورد‌های عرصه سلامت و تجلیل از فعالان بخش سلامت در شهرستان خوی
  • تخصیص ۲۷۰ میلیارد ریال اعتبار به شبکه‌های بهداشت چابهار
  • توسعه امکانات پزشکی در استان ایلام استمرار داشته باشد
  • همایش تبین دستاوردهای حوزه سلامت در خوی
  • هفته کار و کارگر در البرز با گلباران مزار شهدا آغاز شد